F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.06.2019

Honda wprowadzi we Francji trzecią ewolucję jednostki napędowej

Nowe bolidy F1 nie będą bazować na futurystycznych koncepcjach

Alonso otwarty na powrót do Formuły 1

18.06.2019

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Austrii

Ocon: Mam nadzieję, że wkrótce poznam plany na sezon 2020

Władze toru Spa domagają się renegocjacji umowy z F1

Ferrari poprosiło o ponowne zbadanie incydentu z udziałem Vettela

17.06.2019

Hamilton: Ferrari ma obecnie najbardziej konkurencyjny silnik w F1

Todt bagatelizuje kontrowersje związane z karą nałożoną na Vettela

Marko: Zabroniłbym Verstappenowi przetestowania motocykla MotoGP

Projektanci bronią decyzji o pochyleniu ostatniego zakrętu Zandvoort

Binotto: Francja może być dla nas kolejnym wymagającym weekendem

16.06.2019

Abiteboul: Formuła 1 nie może przejść obojętnie obok kary Vettela

Tost: Współcześni kierowcy są zbyt wysportowani by wysiadali zmęczeni

15.06.2019

Piątkowe treningi będą premiowane punktami do superlicencji od 2020 roku

14.06.2019

Antonio Giovinazzi został laureatem nagrody Lorenzo Bandiniego

Kubica: Gdyby to ode mnie zależało, Vettel nie dostałby kary w Kanadzie

Renault przywiezie na wyścig we Francji duży pakiet usprawnień

Giovinazzi: Szukam rozwiązań moich tegorocznych problemów

Marko namawia Carmelo Ezpeletę do ubiegania się o posadę szefa F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Mercedes potwierdza wprowadzenie nowego silnika podczas GP Kanady

Prócz fabrycznego zespołu z poprawionego układu skorzystają Racing Point i Williams.
Mateusz Szymkiewicz, 6 czerwca 2019, wyświetlenia: 860<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej wersji układu napędowego podczas Grand Prix Kanady.

Niemiecki producent jest jedynym, który od startu sezonu korzystał z identycznej specyfikacji silnika. Główni rywale – Ferrari, przygotowali pakiet poprawek na Grand Prix Hiszpanii, przyspieszając prace rozwojowe po nieudanym starcie mistrzostw.

Z kolei Mercedes postanowił trzymać się wcześniej ustalonego planu, wprowadzając nową jednostkę na siódmą rundę sezonu w Montrealu. Producent ze Stuttgartu potwierdził, że prócz fabrycznego zespołu z udoskonalonych silników skorzystają również klienci – Racing Point oraz Williams.

„W ostatnich sześciu wyścigach byliśmy mocni w zakrętach, ale traciliśmy czas na prostych” – powiedział Toto Wolff, szef Mercedesa. „Tor w Kanadzie będzie dla nas wielkim wyzwaniem ze względu na charakterystykę, która będzie faworyzowała rywali. Jest tutaj wiele długich prostych i zaledwie kilka zakrętów, by nadrobić stracony czas”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.06.2019  Ocon: Mam nadzieję, że wkrótce poznam plany na sezon 2020
17.06.2019  Hamilton: Ferrari ma obecnie najbardziej konkurencyjny silnik w F1
13.06.2019  Marko: Brakuje nam wsparcia, by doprowadzić do zmiany opon
12.06.2019  Marko: Mercedes może liczyć na specjalne traktowanie
09.06.2019  Mercedes pracuje nad usunięciem wycieku w bolidzie Hamiltona
Tagi:
Mercedes
Racing Point
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca