F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mercedes dyktuje tempo w pierwszym treningu

Na czele tabeli znalazł się Lewis Hamilton.
Łukasz Godula, 7 czerwca 2019, wyświetlenia: 4201<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Po najwolniejszym torze w kalendarzu Formuła 1 udała się za ocena na jeden z najszybszych obiektów, czyli tor w Montrealu. Zdecydowanie inna charakterystyka powinna wyłonić nieco inny układ stawki, a pierwsze odpowiedzi dostaliśmy już po pierwszym treningu.

Zespoły nie śpieszyły się z wyjazdem na tor, a początkowo jedynym zawodnikiem na trasie był Latifi, który zastępował dziś Roberta Kubicę. Junior Williamsa nie ustrzegł się błędów i uderzył w ścianę już na pierwszych kółkach, na szczęście bez konsekwencji. Mała aktywność mogła być spowodowana dużym zabrudzeniem toru, przez co początkowe przejazdy nie były zbyt miarodajne.

Trasa była niezwykle brudna ale zespoły postanowiły w końcu wykorzystać pierwszy komplet opon, który musieli zwrócić przed połową sesji. Po tej części sesji na czele znajdowały się Mercedesy z ogromną przewagą nad Varstappenem. Zdecydowanie dalej mieliśmy Ferrari, jednak ciężko było uznać te wyniki za miarodajne. Liderujący Bottas meldował się z czasem 1:13,001. Ponadto stajnia z Maranello jeździła na pośrednich oponach, w przeciwieństwie do miękkich u Mercedesa.

Hamilton z łatwością się poprawił na kolejnym przejeździe schodząc poniżej granicy 1:13. Tymczasem pierwszą ofiarą śliskiej nawierzchni był Giovinazzi, który rozbił swój samochód w dziewiątym zakręcie. Spowodowało to ogłoszenie wirtualnej neutralizacji, gdyż samochód stał niemal na środku toru.

Gdy porządkowi usunęli samochód Alfy Romeo na nieco mocniejszy przejazd zdecydował się Leclrec. Co ciekawe Ferrari w dalszym ciągu sprawdzało pośrednie opony, a młody Monakijczyk wskoczył na trzecie miejsce za Srebrne Strzały. Sebastian Vettel pojechał 0,2 sekundy wolniej od swojego partnera, jednak zaliczając po drodze obrót.

Środek stawki już tradycyjnie był mocno zbity i wymieszany. Tuż za czołowymi ekipami plasował się Kimi Raikkonen, a za nim Carlos Sainz i Daniel Ricciardo. Na kilka minut przed końcem treningu Bottas poinformował, iż jego silnik zaczyna przerywać. Inżynier odpowiedział, że doszło do spadku ciśnienia paliwa. Fin powoli wrócił do garażu, by zbadać awarię.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 40°C
Temperatura powietrza: 22°C
Prędkość wiatru: 2,2 m/s
Wilgotność powietrza: 41%
Sucho

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:12,767--31
2.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:12,9140,1470,14725
3.16Charles LeclercFerrari SF901:13,7200,9530,80624
4.33Max VerstappenRed Bull RB151:13,7550,9880,03526
5.5Sebastian VettelFerrari SF901:13,9051,1380,15028
6.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:13,9451,1780,04030
7.55Carlos SainzMcLaren MCL341:13,9731,2060,02834
8.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:14,1231,3560,15031
9.11Sergio PerezRacing Point RP191:14,1721,4050,04931
10.20Kevin MagnussenHaas VF-191:14,2021,4350,03032
11.4Lando NorrisMcLaren MCL341:14,2461,4790,04433
12.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:14,4741,7070,22830
13.10Pierre GaslyRed Bull RB151:14,5701,8030,09627
14.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:14,5821,8150,01217
15.8Romain GrosjeanHaas VF-191:14,6451,8780,06331
16.23Alexander AlbonToro Rosso STR141:14,7031,9360,05836
17.18Lance StrollRacing Point RP191:14,8122,0450,10932
18.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:15,3432,5760,53132
19.63George RussellWilliams FW421:15,9893,2220,64629
20.40Nicholas LatifiWilliams FW421:16,1993,4320,21033
107% najlepszego czasu: 1:17,861

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2024  GP Australii: najszybsze okrążenia w wyścigu
24.03.2024  GP Australii: wyniki wyścigu
24.03.2024  Carlos Sainz dominuje w Grand Prix Australii
23.03.2024  GP Australii: wyniki kwalifikacji
23.03.2024  Verstappen zdobywcą pole position do Grand Prix Australii
Tagi:
Monte Carlo
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca