F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.09.2019

Paul Ricard nie zorganizuje wyścigów F2 i F3 w sezonie 2020

Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Rosji

Vettel: Ferrari nie jest zaskoczone wysoką formą Leclerca

Hulkenberg zaprzecza, że podpisał już umowę z Haasem

Tost nie spodziewa się powrotu Albona do Toro Rosso

16.09.2019

Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari

Panthera potwierdza zainteresowanie miejscem w F1

Todt zapowiada przepis o maksymalnej długości czasu okrążenia

Haas zaprezentował malowanie na pozostałe wyścigi sezonu

Audi potwierdza rozmowy z menedżerami Kubicy ws. DTM

14.09.2019

Juri Vips w rozmowie z "Wyprzedź Mnie!"

McLaren nie będzie za wszelką cenę walczył o czwarte miejsce

Albon: Nie stawiam sobie żadnych celów na końcówkę sezonu

Zespoły zainteresowane wyścigiem kwalifikacyjnym

13.09.2019

Perez: Przed końcem sezonu chcemy być czwartą siłą stawki

Grupa Strategiczna przeciwna powrotowi tankowania

Sainz: Gdyby nie DRS liczba wyprzedzeń byłaby bliska zeru

Williams będzie korzystał z silników Mercedesa do sezonu 2025

Pascal Wehrlein kontaktował się z Haasem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Mercedes dyktuje tempo w pierwszym treningu

Na czele tabeli znalazł się Lewis Hamilton.
Łukasz Godula, 7 czerwca 2019, wyświetlenia: 3841<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Po najwolniejszym torze w kalendarzu Formuła 1 udała się za ocena na jeden z najszybszych obiektów, czyli tor w Montrealu. Zdecydowanie inna charakterystyka powinna wyłonić nieco inny układ stawki, a pierwsze odpowiedzi dostaliśmy już po pierwszym treningu.

Zespoły nie śpieszyły się z wyjazdem na tor, a początkowo jedynym zawodnikiem na trasie był Latifi, który zastępował dziś Roberta Kubicę. Junior Williamsa nie ustrzegł się błędów i uderzył w ścianę już na pierwszych kółkach, na szczęście bez konsekwencji. Mała aktywność mogła być spowodowana dużym zabrudzeniem toru, przez co początkowe przejazdy nie były zbyt miarodajne.

Trasa była niezwykle brudna ale zespoły postanowiły w końcu wykorzystać pierwszy komplet opon, który musieli zwrócić przed połową sesji. Po tej części sesji na czele znajdowały się Mercedesy z ogromną przewagą nad Varstappenem. Zdecydowanie dalej mieliśmy Ferrari, jednak ciężko było uznać te wyniki za miarodajne. Liderujący Bottas meldował się z czasem 1:13,001. Ponadto stajnia z Maranello jeździła na pośrednich oponach, w przeciwieństwie do miękkich u Mercedesa.

Hamilton z łatwością się poprawił na kolejnym przejeździe schodząc poniżej granicy 1:13. Tymczasem pierwszą ofiarą śliskiej nawierzchni był Giovinazzi, który rozbił swój samochód w dziewiątym zakręcie. Spowodowało to ogłoszenie wirtualnej neutralizacji, gdyż samochód stał niemal na środku toru.

Gdy porządkowi usunęli samochód Alfy Romeo na nieco mocniejszy przejazd zdecydował się Leclrec. Co ciekawe Ferrari w dalszym ciągu sprawdzało pośrednie opony, a młody Monakijczyk wskoczył na trzecie miejsce za Srebrne Strzały. Sebastian Vettel pojechał 0,2 sekundy wolniej od swojego partnera, jednak zaliczając po drodze obrót.

Środek stawki już tradycyjnie był mocno zbity i wymieszany. Tuż za czołowymi ekipami plasował się Kimi Raikkonen, a za nim Carlos Sainz i Daniel Ricciardo. Na kilka minut przed końcem treningu Bottas poinformował, iż jego silnik zaczyna przerywać. Inżynier odpowiedział, że doszło do spadku ciśnienia paliwa. Fin powoli wrócił do garażu, by zbadać awarię.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 40°C
Temperatura powietrza: 22°C
Prędkość wiatru: 2,2 m/s
Wilgotność powietrza: 41%
Sucho

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:12,767--31
2.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:12,9140,1470,14725
3.16Charles LeclercFerrari SF901:13,7200,9530,80624
4.33Max VerstappenRed Bull RB151:13,7550,9880,03526
5.5Sebastian VettelFerrari SF901:13,9051,1380,15028
6.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:13,9451,1780,04030
7.55Carlos SainzMcLaren MCL341:13,9731,2060,02834
8.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:14,1231,3560,15031
9.11Sergio PerezRacing Point RP191:14,1721,4050,04931
10.20Kevin MagnussenHaas VF-191:14,2021,4350,03032
11.4Lando NorrisMcLaren MCL341:14,2461,4790,04433
12.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:14,4741,7070,22830
13.10Pierre GaslyRed Bull RB151:14,5701,8030,09627
14.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:14,5821,8150,01217
15.8Romain GrosjeanHaas VF-191:14,6451,8780,06331
16.23Alexander AlbonToro Rosso STR141:14,7031,9360,05836
17.18Lance StrollRacing Point RP191:14,8122,0450,10932
18.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:15,3432,5760,53132
19.63George RussellWilliams FW421:15,9893,2220,64629
20.40Nicholas LatifiWilliams FW421:16,1993,4320,21033
107% najlepszego czasu: 1:17,861

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.09.2019  Ferrari wygrywa na Monzy po dziewięciu latach przerwy
08.09.2019  GP Włoch: najszybsze okrążenia wyścigu
08.09.2019  GP Włoch: wyniki wyścigu
07.09.2019  GP Włoch: wyniki kwalifikacji
07.09.2019  Leclerc zdobywcą pole position do Grand Prix Włoch
Tagi:
Monte Carlo
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca