F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.09.2019

Paul Ricard nie zorganizuje wyścigów F2 i F3 w sezonie 2020

Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Rosji

Vettel: Ferrari nie jest zaskoczone wysoką formą Leclerca

Hulkenberg zaprzecza, że podpisał już umowę z Haasem

Tost nie spodziewa się powrotu Albona do Toro Rosso

16.09.2019

Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari

Panthera potwierdza zainteresowanie miejscem w F1

Todt zapowiada przepis o maksymalnej długości czasu okrążenia

Haas zaprezentował malowanie na pozostałe wyścigi sezonu

Audi potwierdza rozmowy z menedżerami Kubicy ws. DTM

14.09.2019

Juri Vips w rozmowie z "Wyprzedź Mnie!"

McLaren nie będzie za wszelką cenę walczył o czwarte miejsce

Albon: Nie stawiam sobie żadnych celów na końcówkę sezonu

Zespoły zainteresowane wyścigiem kwalifikacyjnym

13.09.2019

Perez: Przed końcem sezonu chcemy być czwartą siłą stawki

Grupa Strategiczna przeciwna powrotowi tankowania

Sainz: Gdyby nie DRS liczba wyprzedzeń byłaby bliska zeru

Williams będzie korzystał z silników Mercedesa do sezonu 2025

Pascal Wehrlein kontaktował się z Haasem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Nowe przepisy techniczne powinny zostać zatwierdzone w październiku

Renault waha się, czy poprzeć propozycję zrezygnowania z czerwcowego terminu.
Nataniel Piórkowski, 8 czerwca 2019, wyświetlenia: 453<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Według informacji do jakich dotarł magazyn Autosport, zatwierdzenie przepisów technicznych na sezon 2021 ma zostać opóźnione do października bieżącego roku.

W ubiegłym tygodniu zespoły F1 poznały propozycje przepisów sportowych i komercyjnych, które już w piątek mogą zostać zatwierdzone przez Światową Radę Sportów Motorowych.

Rozmowy na temat regulacji technicznych wciąż trwają. Niektóre zespoły opowiadały się za zatwierdzeniem ich ostatecznego kształtu dopiero w grudniu, aby czołowe ekipy nie zyskały przewagi dzięki wcześniejszemu podziałowi swych większych zasobów pomiędzy projekty na sezon 2019, 2020 i 2021.

W rozmowie z F1WM szef Alfy Romeo – Fred Vasseur wyjaśniał: „Najgorszą rzeczą dla małego zespołu jak zmiana przepisów, do której przygotowania trwają przez dwa lata. W ostatnich sezonach osiągi zespołów zbliżyły się do siebie, my także zaczęliśmy odrabiać straty. Prace projektowe pociągają za sobą wielkie wydatki, a my potrzebujemy stabilności”.

W sobotę w Montrealu doszło do spotkania szefów zespołów z przedstawicielami FIA oraz właściciela praw komercyjnych F1 – Liberty Media. Większość zespołów poparła w jego trakcie opóźnienie zatwierdzenia przepisów technicznych do października, dając sobie tym samym więcej czasu na dopracowanie ostatecznej koncepcji nowej generacji bolidów. Zastrzeżenia co do takiego posunięcia wyraziła jedynie stajnia Renault.

Zgodnie z Kodeksem Sportowym FIA poważne zmiany w przepisach na sezon 2021 powinny zostać ogłoszone przed końcem czerwca. Poparcie Renault jest kluczowe, gdyż przesunięcie w czasie terminu ustalenia przyszłych regulacji musi zostać poparte na drodze jednomyślności.

Nad tym, aby wszystkie zespoły podpisały stosowny dokument, który będzie mógł zostać przedstawiony Światowej Radzie pracuje w Kanadzie prezes FIA – Jean Todt.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2019  Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych
13.09.2019  Grupa Strategiczna przeciwna powrotowi tankowania
13.09.2019  Sainz: Gdyby nie DRS liczba wyprzedzeń byłaby bliska zeru
11.09.2019  Wolff: Czarno-białe flagi doprowadzą do wzrostu liczby kolizji
10.09.2019  RaceFans: Formuła 1 może zrezygnować z DRS od 2021 roku
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca