F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.07.2019

Kimilainen wygrała główny wyścig W Series na torze Assen

20.07.2019

Vasseur: Giovinazzi nie znajduje się pod presją zespołu

Valtteri Bottas przetestował Toyotę Yaris WRC

Formuła 1 zamierza porzucić od 2021 roku opony o wysokiej degradacji

19.07.2019

Haas dementuje plotki o zwolnieniu Grosjeana przed GP Niemiec

Motorsport.com: Binotto nie będzie już dyrektorem technicznym Ferrari

Verstappen poparłby powrót do tankowania w F1

Marko: Być może Vettel potrzebuje zmiany zespołu

Hamilton: Vettel powróci do konkurencyjnej formy

18.07.2019

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na GP USA

GP Australii pozostanie w Melbourne co najmniej do sezonu 2025

AMuS: Meksyk jest bliski pozostania w kalendarzu Formuły 1

Russell: Nie obawiam się o reputację mimo jazdy na końcu stawki

Baldisserri: Vettel powinien teraz zostać kierowcą numer dwa

Seidl: McLaren dysponuje tą samą specyfikacją jednostki co Renault

Rosberg: Bottas musi pracować jeszcze ciężej, by pokonać Hamiltona

17.07.2019

Jan Monchaux zostanie nowym dyrektorem technicznym Alfy Romeo

Binotto: Możemy być rozczarowani naszą formą z Silverstone

Symonds: Opony o wysokim poziomie degradacji nie sprawdziły się

Ujawniono plany przepisów technicznych na sezon 2021

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marko: Brakuje nam wsparcia, by doprowadzić do zmiany opon

Uważa się, iż przeciwni tej idei są Mercedes, Racing Point, Williams oraz McLaren.
Mateusz Szymkiewicz, 13 czerwca 2019, wyświetlenia: 919<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko przyznał, że pomysł przywrócenia poprzedniej specyfikacji opon Pirelli najpewniej nie zostanie zrealizowany.

W trakcie Grand Prix Kanady pojawiły się informacje, jakoby grupa zespołów na czele z Ferrari i Red Bullem naciskała na władze Formuły 1, by te przywróciły ogumienie z grubszym bieżnikiem. Uważa się, iż tegoroczna dominacja Mercedesa jest możliwa dzięki oponom o zmienionej konstrukcji, które nie ulegają przegrzewaniu i trudno doprowadzić do właściwego okna pracy.

Pomysł zmiany opon wymaga poparcia siedmiu z dziesięciu zespołów i jak się okazuje, cztery ekipy wyraziły swój sprzeciw. „W tej chwili tak wygląda sytuacja. Rzecz jasna satelickie zespoły Mercedesa nie mają nic do powiedzenia. Co dziwne, McLaren wychodzi z założenia, że opony nie mają negatywnego wpływu na ich bolid. Nie mamy więc siedmiu zespołów, by poprosić o zmianę” – powiedział Helmut Marko z Red Bulla.

Szef Pirelli Motorsport – Mario Isola, przyznał, że niedawne komentarze Marko o faworyzowaniu Mercedesa są rozczarowujące. „Zapewniamy wszelkie dane każdemu zespołowi w tym samym momencie. Jeżeli Mercedes wykorzystuje nasze opony, to nie jestem tym zaskoczony. Naszym zadaniem jest dostarczyć produkt o wysokiej jakości do jak najlepszych bolidów. Wszelkie podejrzenia w naszą stronę nie są dobre. Sport jest naszym priorytetem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.07.2019  Marko: Być może Vettel potrzebuje zmiany zespołu
05.07.2019  Marko: Gasly musi dokonać postępów przed letnią przerwą
01.07.2019  Marko: Nadal uważam, że możemy wygrać w tym roku pięć wyścigów
30.06.2019  Marko: Osiągi Gasly'ego są nie do zaakceptowania
25.06.2019  Marko: Pogłoski o zwolnieniu Gasly'ego są nieprawdziwe
Tagi:
Marko H.
Pirelli
F1 ogólnie
Mercedes
Racing Point
Williams
McLaren

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca