F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Brakuje nam wsparcia, by doprowadzić do zmiany opon

Uważa się, iż przeciwni tej idei są Mercedes, Racing Point, Williams oraz McLaren.
Mateusz Szymkiewicz, 13 czerwca 2019, wyświetlenia: 972<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko przyznał, że pomysł przywrócenia poprzedniej specyfikacji opon Pirelli najpewniej nie zostanie zrealizowany.

W trakcie Grand Prix Kanady pojawiły się informacje, jakoby grupa zespołów na czele z Ferrari i Red Bullem naciskała na władze Formuły 1, by te przywróciły ogumienie z grubszym bieżnikiem. Uważa się, iż tegoroczna dominacja Mercedesa jest możliwa dzięki oponom o zmienionej konstrukcji, które nie ulegają przegrzewaniu i trudno doprowadzić do właściwego okna pracy.

Pomysł zmiany opon wymaga poparcia siedmiu z dziesięciu zespołów i jak się okazuje, cztery ekipy wyraziły swój sprzeciw. „W tej chwili tak wygląda sytuacja. Rzecz jasna satelickie zespoły Mercedesa nie mają nic do powiedzenia. Co dziwne, McLaren wychodzi z założenia, że opony nie mają negatywnego wpływu na ich bolid. Nie mamy więc siedmiu zespołów, by poprosić o zmianę” – powiedział Helmut Marko z Red Bulla.

Szef Pirelli Motorsport – Mario Isola, przyznał, że niedawne komentarze Marko o faworyzowaniu Mercedesa są rozczarowujące. „Zapewniamy wszelkie dane każdemu zespołowi w tym samym momencie. Jeżeli Mercedes wykorzystuje nasze opony, to nie jestem tym zaskoczony. Naszym zadaniem jest dostarczyć produkt o wysokiej jakości do jak najlepszych bolidów. Wszelkie podejrzenia w naszą stronę nie są dobre. Sport jest naszym priorytetem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
Tagi:
Marko H.
Pirelli
F1 ogólnie
Mercedes
Racing Point
Williams
McLaren

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca