F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2019

PKN Orlen rozważa zostanie sponsorem tytularnym Haasa

16.10.2019

Propozycja wyścigów kwalifikacyjnych nie ma jednomyślnego poparcia

Światowa Rada FIA przyjęła wniosek o zmianę nazwy Toro Rosso

Fińska sztafeta pokoleń

Horner: Albon wykonał niesamowitą robotę podczas GP Japonii

R. Schumacher: Renault mogło mieć dużą przewagę z systemu balansu

Helmut Marko odbył "bardzo ważne" spotkanie z Hondą

McLaren rozmawia z F1 w sprawie nikłej ekspozycji na transmisjach

F1 osiągnęła porozumienie ws. miejsca organizacji GP w Miami

15.10.2019

Marko: Albon zaczyna jeździć coraz lepiej

Hamilton: Mercedes ma najlepszy skład kierowców w Formule 1

Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów

Marko: Honda nie jest gotowa zadeklarować pozostanie w F1

Steiner: Magnussen nie powinien publicznie krytykować zespołu

14.10.2019

Seidl nie widzi szans na walkę z Mercedesem już w sezonie 2021

Todt: Tylko trzy zespoły odczują wprowadzenie limitów budżetowych

13.10.2019

Williams: Nie chcieliśmy ryzykować uszkodzenia nowego skrzydła

FIA przyjęła protest złożony przez Racing Point

Mercedes zadedykował tytuł mistrzowski Nikiemu Laudzie

Kolizja Pereza i Gasly'ego uznana za incydent wyścigowy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Projektanci bronią decyzji o pochyleniu ostatniego zakrętu Zandvoort

Obawy związane z takim posunięciem miało już wyrazić Pirelli.
Nataniel Piórkowski, 17 czerwca 2019, wyświetlenia: 1543<< | lista | T- | T+ | >>

Firma odpowiadająca za stworzenie planu modernizacji Zandvoort broni decyzji o pochyleniu ostatniego zakrętu.

Jednym z kluczowych elementów modernizacji Zandvoort jest zupełne przeprofilowanie ostatniego zakrętu, który miałby zostać pochylony pod kątem 18 stopni.

Dzięki temu kierowcy mogliby w trakcie pokonywania wirażu korzystać z DRS, zwiększając szansę na przeprowadzenie udanego ataku na dohamowaniu do T1. Obawy związane z pochyleniem zakrętu miał już jednak zgłosić koncern Pirelli, który dostarcza opony dla F1.

W rozmowie z dziennikiem De Telegraaf szef pracowni Dromo – Jarno Zaffelli, powiedział: „Czekamy na uwagi FIA, FOM i toru, aby móc przystąpić do pracy. Faza projektowa musi zostać zamknięta we wrześniu. Jeśli nasza propozycja zostanie zaakceptowana, to w listopadzie będziemy mogli zacząć prace modernizacyjne. Spodziewamy się, że potrwają one do marca”.

„Mamy dużo czasu, nawet pomimo tego, że musimy wprowadzić więcej modyfikacji niż pierwotnie oczekiwano. Nie ma jednak żadnych powodów do obaw”.

W pamięci wielu fanów pozostaje sezon 2005, gdy na torze Indianapolis Michelin nie był w stanie poradzić sobie z obciążeniami, z jakimi musiały radzić sobie opony podczas pokonywania ostatniego zakrętu, pochylonego pod kątem 9 stopni. Wtedy do walki o zwycięstwo w Grand Prix przystąpiło tylko sześciu kierowców – wszyscy używający ogumienia produkcji Bridgestone.

„Mamy bardzo dobry kontakt z Pirelli. Są na bieżąco informowani o procesie projektowania toru. Zdajemy sobie sprawę z tego, że jest to wyzwanie, ale zakręt ten będzie bardzo interesujący i wyjątkowy. Jest też możliwość, aby więcej niż jeden wiraż był wyprofilowany w taki sposób. Czekamy na potwierdzenie”.

„Muszę powiedzieć, że jak dotąd wszystko szło bardzo gładko. To normalne, że trwają teraz rozmowy związane z określeniem detali. FIA ma swoje wymagania, podobnie Formuła 1 i zarządcy toru. Spodziewam się jednak, że wszystko zostanie ustalone do sierpnia lub września”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.10.2019  Tilke: Assen byłby lepszym torem dla GP Holandii
17.09.2019  Paul Ricard nie zorganizuje wyścigów F2 i F3 w sezonie 2020
14.05.2019  Władze Zandvoort ujawniły zmiany, jakie zostaną wprowadzone na torze
14.05.2019  GP Holandii powróci do kalendarza F1 od sezonu 2020
10.05.2019  Russell: Zandvoort powinien zachować żwirowe pobocza
Tagi:
Zandvoort
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca