F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton rozpoczyna weekend z najlepszym czasem

Robert Kubica musiał anulować szybkie kółko przez czerwoną flagę.
Łukasz Godula, 28 czerwca 2019, wyświetlenia: 3943<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Po dość sztucznym i niezwykle nudnym torze Paul Ricard Formuła 1 szybko udała się z zdecydowanie inną scenerię. Tym razem kolej na malowniczo położony Red Bull Ring. To że kibice bardziej wolą klasyczne obiekty widać na trybunach już w pierwszym treningu.

Jest to kolejny weekend w upalnej Europie, w związku z czym można się spodziewać podobnych problemów z oponami jak we Francji. Początek pierwszego treningu nie obfitował w przejazdy, jednak na czele tabeli utrzymywało się Ferrari na pośrednich oponach z czasami na poziomie 1:06. Czas Ferrari przebił najpierw Verstappen,a chwilę później Mercedes, jednak na miękkich oponach.

Po przerwie związanej z koniecznością oddania pierwszego kompletu opon dla Pirelli na torze pojawili się Bottas i Leclerc. U Fina na początku sesji zdiagnozowano wyciek oleju, jednak szybko uporano się z usterką. Leclerc na świeżych pośrednich oponach wykręcił czas 1:05,409, jednak od razu pobił go Bottas na miękkich oponach – 1:05,299. Valtteri musiał uznać wyższość swojego partnera zespołowego, który zanotował czas 1:04,838

Kierowcy jak zwykle w pierwszym treningu zmagali się dość mocno z przyczepnością, jednak sytuacja powinna się poprawiać wraz z przebiegiem weekendu. Opony dostawały dość mocno w kość, jednak nie było tak źle jak we Francji. Najbardziej prawdopodobna strategia to w dalszym ciągu jeden pit stop, choć na niedzielę zapowiadany się prawdziwy upadł, co może nieco zmienić obraz rywalizacji.

Cała sesja przebiegała dość spokojnie, dopóki na agresywną tarkę wyjechał Nico Hulkenberg i urwał połowę przedniego skrzydła. Odłamki z uszkodzeń wylądowały w dość niebezpiecznym miejscu, przez co dyrekcja wyścigu zadecydowała o wywieszeniu czerwonej flagi. Sesja nie została już wznowiona, a na czele jak zwykle mieliśmy Mercedesa i Ferrari. Red Bull niestety nie był w stanie póki co nawiązać walki z czołówką. Walkę w tak zwanej reszcie stawki wygrał Sainz, jednak w związku z wymianą silnika i tak wystartuje w ten weekend z końca stawki.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 50°C
Temperatura powietrza: 29°C
Prędkość wiatru: 1,6 m/s
Wilgotność powietrza: 27%
Sucho

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:04,838--34
2.5Sebastian VettelFerrari SF901:04,9820,1440,14423
3.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:04,9990,1610,01737
4.16Charles LeclercFerrari SF901:05,1410,3030,14226
5.33Max VerstappenRed Bull RB151:05,2600,4220,11930
6.10Pierre GaslyRed Bull RB151:05,3780,5400,11830
7.55Carlos SainzMcLaren MCL341:05,5020,6640,12434
8.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:05,8461,0080,34427
9.20Kevin MagnussenHaas VF-191:05,8761,0380,03027
10.4Lando NorrisMcLaren MCL341:06,1251,2870,24927
11.8Romain GrosjeanHaas VF-191:06,1351,2970,01020
12.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:06,2721,4340,13729
13.23Alexander AlbonToro Rosso STR141:06,2851,4470,01332
14.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:06,3831,5450,09830
15.11Sergio PerezRacing Point RP191:06,4571,6190,07436
16.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:06,7081,8700,25130
17.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:06,7291,8910,02123
18.18Lance StrollRacing Point RP191:06,7561,9180,02729
19.63George RussellWilliams FW421:06,8051,9670,04928
20.88Robert KubicaWilliams FW421:07,6652,8270,86028
107% najlepszego czasu: 1:09,377

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu
21.04.2024  GP Chin: wyniki wyścigu
21.04.2024  Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin
20.04.2024  Gasly: idziemy we właściwym kierunku
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
Tagi:
Red Bull Ring (A1)
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca