F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Robson: Nasz samochód nie posiada fundamentalnych wad

Inżynier Williamsa przyznaje, że zespół zbyt wolno rozwijał nową konstrukcję.
Łukasz Godula, 30 czerwca 2019, wyświetlenia: 1495<< | lista | T- | T+ | >>
Główny inżynier wyścigowy Williamsa, Dave Robson przyznał, że przyszłoroczna konstrukcja jego zespołu będzie ewolucją tegorocznej maszyny. Ponadto powiedział, iż FW42 w jego opinii nie posiada fundamentalnych wad, a jedynie zespół zbyt wolno rozwijał nową koncepcję.

„Zawsze są rzeczy do sprawdzenia i wypróbowania ale projekt przyszłorocznego samochodu jest już zaawansowany. Podwaliny są już ustalone” – odpowiedział Robson zapytany przez Wyprzedź Mnie! o ewentualną konieczność zidentyfikowania największych słabości FW42. „Będzie to w wielu obszarach ewolucja obecnego modelu, gdyż chcemy wykorzystać fakt, że regulacje się nie zmieniają. Częścią naszej pracy na resztę sezonu będzie upewnienie się, że rozeznaliśmy wszystko i pomoże to w przyszłym sezonie”.

Brytyjczyk zaznacza, że samochód nie posiada obszarów, które wymagają całkowitej zmiany. Dodatkowo jego zespół uważa, że korelacja danych z toru z tymi z fabryki jest dobra, co mają potwierdzić najbliższe wyścigi i nadchodzące poprawki.

„Nie wydaje mi się, by w obecnym samochodzie było coś fundamentalnie złego” – powiedział Robson. „Po prostu nasze tempo rozwoju nie jest wystarczające. Objęliśmy w tym roku inne podejście, gdyż uważaliśmy, że zeszłoroczna konstrukcja doszła do limitu rozwojowego. Tak więc musieliśmy wykonać krok w tył, ale po prostu zbyt długo zajął nam powrót do miejsca, w którym byliśmy wcześniej”.

„Nasza korelacja z danymi z fabryki jest dobra, przynajmniej tak sądzimy, ale najbliższe wyścigi to zweryfikują., gdyż przygotowujemy poprawki. Na Silverstone będzie ich kilka, ale większy pakiet szykujemy na kolejne wyścigi. Mamy nadzieję, że uda się je wprowadzić jak najszybciej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.04.2024  Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego
16.04.2024  The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza
07.04.2024  Albon: Już przed uderzeniem bałem się o części zamienne
05.04.2024  Sargeant: Popełniłem głupi błąd w pierwszym treningu
05.04.2024  Vowles: Nadwozie Sargeanta zostanie naprawione w ten weekend
Tagi:
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca