|
|
|
|
|
|
Hamilton: Jazda w deszczowych warunkach nie miała większego sensu |
Pięciokrotny mistrz świata zaznacza, że zespoły i tak skupiają się na ustawieniach na suchy tor. |
|
•Nataniel Piórkowski, 2 sierpnia 2019, wyświetlenia: 761 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Lewis Hamilton uważa, że jazda w deszczowym treningu była pozbawiona większego sensu.
Ze względu na opady deszczu zespoły straciły niemal całe popołudniowe zajęcia przed Grand Prix Węgier. Sam Hamilton przejechał zaledwie trzy okrążenia na przejściowych oponach.
Lider klasyfikacji generalnej uzyskał w FP2 trzeci wynik. Kierowca Mercedesa sądzi jednak, że zespołom bardzo trudno jest zebrać jakiekolwiek użyteczne informacje na mokrym torze.
„Po południu wykonaliśmy przejazd na twardej mieszance. Przejechałem kilka kółek i było po wszystkim. Dodałem do tego trzy okrążenia na przejściówkach i skończyłem swój trening”.
„Jazda w deszczu nie ma większego sensu. W obecnych czasach, jeśli czeka cię deszczowa niedziela, deszczowa sobota lub deszczowy weekend, możesz wprowadzić subtelne zmiany w ustawieniach, które poprawią balans na mokrym torze”.
„Teraz nie ma to znaczenia, tym bardziej że wiemy, iż wyścig powinien odbyć się przy dobrej pogodzie. W takiej sytuacji koncentrujemy się wyłącznie na przygotowaniu jak najlepszych ustawień na suchy tor i próbujemy jakoś radzić sobie w deszczu”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|