|
|
|
|
|
|
Kubica: W kwalifikacjach zmagałem się z brakiem przyczepności |
Polak ujawnił, że zespół w akcie desperacji zmienił ustawienia przed ostatnim wyjazdem. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 3 sierpnia 2019, wyświetlenia: 1778 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Robert Kubica przyznał, że w trakcie kwalifikacji do Grand Prix Węgier zmagał się z brakiem przyczepności bolidu.
Polak ukończył czasówkę na Hungaroringu z ostatnim wynikiem. Jego partner – George Russell, był szesnasty i dosłownie otwarł się o awans do Q2. Strata Kubicy do Brytyjczyka wyniosła aż 1,3 sekundy.
„Strata jest dosyć duża, ale tak już było w trzecim treningu” – powiedział Robert Kubica. „Byłem dosyć zadowolony z balansu oraz pozostałych aspektów bolidu, jednakże brakowało tempa. Zmagałem się z brakiem przyczepności. Przed ostatnim przejazdem w kwalifikacjach zmieniliśmy kilka rzeczy. To był dosyć desperacki krok i było to dla nas jasne, że nie wypali ta zmiana. Strata jest ogromna i nawet gdybym nic nie zmienił, to dalej byłbym daleko z tyłu”.
34-latek zapytany, czy korzystał z tych samych ustawień bolidu co George Russell, odpowiedział: „Wszyscy poszli w sprawdzonym kierunku i za każdym razem, kiedy udawało nam się zmniejszać stratę, ja jechałem coraz wolniej. Tak było dzisiaj. Ustawienia są kwestią balansu, a u nas sytuacja wyglądała podobnie [w obu bolidach – przyp. red.]”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|