F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.08.2019

Turun Sanomat: Mercedes potwierdzi Bottasa przed GP Belgii

23.08.2019

Panthera zainteresowana dołączeniem do stawki F1 od 2021 roku

GP Brazylii jednak w Sao Paulo?

Magnussen: Nie mam nic przeciwko Hulkenbergowi

RMC Sport: Umowa Ocona z Renault nie została jeszcze podpisana

Producenci proponują zamrożenie rozwoju jednostek od 2021 roku

Bottas: Pozostanę w Formule 1 w 2020 roku

Marko: Problemy Gasly'ego były na płaszczyźnie mentalnej

Perez: F1 powinna być tak konkurencyjna jak w 2012 roku

F1 zaprezentowała zdjęcia z prac nad bolidem na sezon 2021

22.08.2019

McLaren: Zespoły zbyt mocno krytykują opony

21.08.2019

Juan Manuel Correa przetestuje Saubera C32

20.08.2019

Vasseur: Alfa Romeo drastycznie się poprawia

W pogoni za rekordami i legendą F1 - Lewis Hamilton

19.08.2019

Honda: Decyzja o karach bardzo skomplikowana

Russell: Hejt fanów Kubicy może być bolesny

18.08.2019

Norris: Skala operacji w McLarenie jest szalona

Honda: Podium Kwiata było nagrodą dla Toro Rosso

17.08.2019

Binotto: Nie ma sensu wstrzymywać rozwój SF90

Wywiad na wakacje: Daniił Kwiat

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Hulkenberg: Renault musi zadać sobie kilka poważnych pytań

Niemiec jest zawiedziony tempem i skutecznością programu rozwojowego bolidu.
Nataniel Piórkowski, 6 sierpnia 2019, wyświetlenia: 2013<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że Renault musi odpowiedzieć na szereg poważnych pytań dotyczących rozwoju bolidu.

Francuski zespół oczekiwał, że w tym sezonie będzie plasował się tuż za trzeba czołowymi zespołami. Po zakończeniu pierwszej części sezonu ekipa plasuje się jednak na szóstej pozycji w tabeli konstruktorów, za McLarenem i Toro Rosso.

„Jest ciężko. Nasza obecna forma stoi poniżej oczekiwań, poniżej naszych celów. Wydaje mi się, że musimy zadać sobie kilka poważnych pytań i dokonać wewnętrznego przeglądu kilku rzeczy. Niestety za nami więcej upadków niż wzlotów. Nie mamy zbyt wielu powodów do satysfakcji”.

„Musimy ocenić jak sobie radzimy i jak poprowadziliśmy rozwój bolidu przez ostatnich 18 miesięcy. Trzeba przyjrzeć się temu co robiliśmy i ustalić, dlaczego nie miało to większego przełożenia na naszą formę. Trzeba też zadać sobie pytanie o plany na przyszłość, aby zagwarantować, że poprawki naprawdę zapewnią nam zysk i przyniosą postępy”.

W niedzielę Hulkenberg zmagał się między innymi z problemami z jednostką napędową. „Bolid ciężko się prowadził. W ogóle go nie czułem. Walczyłem z przodem i tyłem. Nie mieliśmy tempa. Z takimi ograniczeniami nie można liczyć na zbyt wiele”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.08.2019  Magnussen: Nie mam nic przeciwko Hulkenbergowi
23.08.2019  RMC Sport: Umowa Ocona z Renault nie została jeszcze podpisana
12.08.2019  Hulkenberg nie jest gotowy na Formułę E
04.08.2019  Hulkenberg skrytykował Renault za słabe osiągi w sezonie 2019
02.08.2019  Steiner: Hulkenberg jest interesującym kandydatem dla Haasa
Tagi:
Hulkenberg N.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca