F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Mercedes nie zgadza się na nowe warunki porozumienia Concorde

Hulkenberg: Czuję się dużo bardziej komfortowo niż tydzień temu

Mercedes poświęcił piątkowe treningi na eksperymenty z bolidem W11

Albon: Pośrednia mieszanka może okazać się szybsza

GP 70-lecia: Hamilton z najszybszym czasem w drugim treningu

Renault rozważa apelację w sprawie kary nałożonej na Racing Point

Szafnauer: W naszej opinii nie zrobiliśmy nic złego

Hamilton: To nie jest odpowiedni czas na negocjowanie nowej umowy

FIA chce zakazać projektowania bolidów w stylu Racing Point

GP 70-lecia: Bottas dyktuje tempo w pierwszym treningu

Ecclestone: Briatore powinien zostać szefem Ferrari

Sergio Sette Camara pierwszym rezerwowym kierowcą Red Bulla

Protest Renault uznany, Racing Point ukarane

Nico Hulkenberg wystartuje w GP 70-lecia

06.08.2020

Key: Kazus Racing Point może wyznaczyć niebezpieczny precedens

Kraksa Kwiata nie była spowodowana problemem z ogumieniem

Verstappen domaga się organizacji dwóch treningów na Imoli

Hulkenberg prowadzi rozmowy na temat startów w F1 w 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hulkenberg: Renault musi zadać sobie kilka poważnych pytań

Niemiec jest zawiedziony tempem i skutecznością programu rozwojowego bolidu.
Nataniel Piórkowski, 6 sierpnia 2019, wyświetlenia: 2059<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg uważa, że Renault musi odpowiedzieć na szereg poważnych pytań dotyczących rozwoju bolidu.

Francuski zespół oczekiwał, że w tym sezonie będzie plasował się tuż za trzeba czołowymi zespołami. Po zakończeniu pierwszej części sezonu ekipa plasuje się jednak na szóstej pozycji w tabeli konstruktorów, za McLarenem i Toro Rosso.

„Jest ciężko. Nasza obecna forma stoi poniżej oczekiwań, poniżej naszych celów. Wydaje mi się, że musimy zadać sobie kilka poważnych pytań i dokonać wewnętrznego przeglądu kilku rzeczy. Niestety za nami więcej upadków niż wzlotów. Nie mamy zbyt wielu powodów do satysfakcji”.

„Musimy ocenić jak sobie radzimy i jak poprowadziliśmy rozwój bolidu przez ostatnich 18 miesięcy. Trzeba przyjrzeć się temu co robiliśmy i ustalić, dlaczego nie miało to większego przełożenia na naszą formę. Trzeba też zadać sobie pytanie o plany na przyszłość, aby zagwarantować, że poprawki naprawdę zapewnią nam zysk i przyniosą postępy”.

W niedzielę Hulkenberg zmagał się między innymi z problemami z jednostką napędową. „Bolid ciężko się prowadził. W ogóle go nie czułem. Walczyłem z przodem i tyłem. Nie mieliśmy tempa. Z takimi ograniczeniami nie można liczyć na zbyt wiele”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.08.2020  Hulkenberg: Czuję się dużo bardziej komfortowo niż tydzień temu
07.08.2020  Sergio Sette Camara pierwszym rezerwowym kierowcą Red Bulla
07.08.2020  Nico Hulkenberg wystartuje w GP 70-lecia
06.08.2020  Hulkenberg prowadzi rozmowy na temat startów w F1 w 2021 roku
05.08.2020  Perez ma nadzieję powrócić do rywalizacji w ten weekend
Tagi:
Hulkenberg N.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca