F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2020

W bolidzie Mercedesa doszło do poważnej usterki silnika

Russell: Nie ma mowy, że będziemy tak daleko jak przed rokiem

Norris: McLaren sam powinien tworzyć innowacyjne rozwiązania

22.02.2020

Dobiegają końca prace remontowe na Zandvoort

System DAS może łamać reguły parc ferme

Ricciardo: Czapki z głów przed Mercedesem

Steiner nie jest zaniepokojony osiągami Haasa

Renault zamierza intensywnie rozwijać bolid R.S.20

Haas zdradził przyczynę usterki w bolidzie Kevina Magnussena

Sainz: Nie wiem, czy ponownie powalczymy o czwarte miejsce

21.02.2020

Binotto: Nie jesteśmy równie szybcy, jak nasi rywale

Seidl: W końcu możemy być zadowoleni z zimowych testów

Bottas: Rywalom ciężko będzie skopiować DAS

Williams celuje w regularną walkę o miejsca w Q2

Mercedes wysyła wyraźny sygnał trzeciego dnia testów

Grosjean liczy się z odejściem z Formuły 1 po sezonie 2020

Jehan Daruvala został nowym juniorem Red Bulla

Ricciardo: Tegoroczne testy z Renault są dla mnie dużo normalniejsze

System DAS będzie zakazany od sezonu 2021

Mercedes podkręca tempo na początku trzeciego dnia testów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Binotto: Nie ma sensu wstrzymywać rozwój SF90

Szef Ferrari podkreśla, że zasady na 2020 rok pozostają niezmienione.
Łukasz Godula, 17 sierpnia 2019, wyświetlenia: 1722<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images
Szef Ferrari, Mattia Binotto nie uważa, że jego zespół powinien zakończyć rozwój samochodu na 2019 roku, pomimo uciekających nadziei na dogonienie Mercedesa w tym sezonie.

Stajni radzono porzucenie tegorocznych planów po dominacji Mercedesa na początku sezonu, a Sebastian Vettel przyznał, że Ferrari potrzebuje znaczących kroków jeszcze przed przerwą letnią, by myśleć o jakichkolwiek szansach na tytuł.

Vettel traci do lidera klasyfikacji generalnej, Lewisa Hamiltona, 94 punkty, a zespół traci do Mercedesa 150. Binotto powiedział, że te same regulacje techniczne na 2020 rok oznaczają, że niczego nie da się zyskać na zatrzymaniu rozwoju SF90.

Zapytany jak zamierza rozłożyć zasoby pomiędzy rozwojem samochodu na 2019 i 2020 rok, jak również z myślą o zmianie regulacji na 2021, Binotto odpowiedział: „To trudne zadanie. Po pierwsze myślę, że cokolwiek zrobimy w tym sezonie, będzie pomocne w przyszłym roku, więc nie wydaje mi się, że zatrzymamy rozwój obecnej maszyny, ponieważ wszystko może zostać wykorzystane w 2020 roku”.

„Jednak musimy się zorganizować w kwestii sezonu 2021, nie ma co do tego wątpliwości. Mamy już kilka ludzi odpowiedzialnych za to w departamencie technicznym i razem z nimi musimy podjąć ostrożne decyzje w zależności od priorytetów”.

Głównym priorytetem Ferrari z SF90 było zwiększenie docisku i ostatnie Grand Prix Węgier pokazało, że ciągle mają braki na tym polu w stosunku do rywali. Jednakże Binotto powiedział, że Ferrari chce utrzymać filozofię niskiego oporu aerodynamicznego na 2020 rok.

„Miejmy nadzieję, że uda nam się uzyskać większy docisk z takim samym poziomem wydajności. Myślę, że to powinny być dwa cele” – powiedział. „Uważam, że po prostu musimy mieć większy docisk i być tak efektywni jak to możliwe. A później musimy używać docisku w odpowiedni sposób. Chodzi o odpowiednie ustawienia i balans samochodu. Myślę, że to są obszary gdzie możemy się poprawić i powinniśmy się poprawić”.

Binotto przyznaje, że dobrze było w końcu udać się na letnią przerwę po bardzo trudnej pierwszej części sezonu.

„To był wymagający start sezonu, bez wątpienia, z wielu powodów. Dodatkowo zmienialiśmy organizację w styczniu, to też nie jest łatwe. Tak więc ogólnie był to wymagający okres, jednak wydaje mi się, że jeśli jest coś co pomaga, to duch w zespole. Gdy jest trudno, ale ludzie wokół ciebie są szczęśliwi, wspierający, w dobrym humorze, wtedy jest znacznie łatwiej. Jeśli jest coś co daje mi pewność to są to ludzie wokół mnie. Myślę, że jest tak z każdym i uważam, że to obecnie nasza siła”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2020  Binotto: Nie jesteśmy równie szybcy, jak nasi rywale
20.02.2020  Leclerc chwali elastyczność nowego bolidu Ferrari
19.02.2020  Turrini: Ferrari jest gotowe negocjować z Vettelem nowy kontrakt
12.02.2020  Binotto: Vettel jest pierwszym wyborem dla Ferrari
12.02.2020  Ferrari zastosowało w nowym bolidzie ekstremalne koncepcje
Tagi:
Binotto M.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca