F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.09.2019

Na torze w Singapurze wyznaczono trzecią strefę DRS

Nicolas Todt: Moje wpływy nie mają znaczenia dla pozycji Leclerca

Ricciardo: Nie zadecydowałem o pozostaniu w Renault na 2021 rok

Ocon wątpi we wcześniejsze rozpoczęcie współpracy z Renault

Marko: To Renault oraz Mercedes wskazują palcem na Ferrari

Gass umniejsza znaczenie wypowiedzi o rozmowach z Kubicą

17.09.2019

Paul Ricard nie zorganizuje wyścigów F2 i F3 w sezonie 2020

Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Rosji

Vettel: Ferrari nie jest zaskoczone wysoką formą Leclerca

Hulkenberg zaprzecza, że podpisał już umowę z Haasem

Tost nie spodziewa się powrotu Albona do Toro Rosso

16.09.2019

Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari

Panthera potwierdza zainteresowanie miejscem w F1

Todt zapowiada przepis o maksymalnej długości czasu okrążenia

Haas zaprezentował malowanie na pozostałe wyścigi sezonu

Audi potwierdza rozmowy z menedżerami Kubicy ws. DTM

14.09.2019

Juri Vips w rozmowie z "Wyprzedź Mnie!"

McLaren nie będzie za wszelką cenę walczył o czwarte miejsce

Albon: Nie stawiam sobie żadnych celów na końcówkę sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Norris: Skala operacji w McLarenie jest szalona

Anglik przyznaje, że dla debiutanta nakłada to sporą presję.
Łukasz Godula, 18 sierpnia 2019, wyświetlenia: 1784<< | lista | T- | T+ | >>
Lando Norris przyznał, że skala operacyjna McLarena jest „dość szalona” i dodawała presji w jego debiutanckim sezonie w F1, zwłaszcza na początku.

Norris wszedł do F1 po wywalczeniu drugiego miejsca w Formule 2 w zeszłym roku, tworząc wraz z Carlosem Sainzem zupełnie nowy skład w McLarenie. W debiucie zakwalifikował się ósmy i zdobył punkty w drugim starcie po finiszu na szóstym miejscu w Bahrajnie. Przyznał również, że czuje się obecnie bardziej zrelaksowany co do oczekiwań kierowany w stosunku do niego.

Zapytany jak imponująca jest wielkość McLarena dla debiutanta, Norris odpowiedział: „To dość szalone. Zwłaszcza McLaren, jak fajne jest tu wszystko i jak wielu ludzi tutaj mamy. To absolutna czołówka w porównaniu do innych zespołów. Każdego dnia gdy tu wchodzę, jest niesamowicie. Rozmawiałem z wieloma ludźmi, aerodynamikami i chłopakami z innych działów, czy to włókien węglowych czy obrabiarek. Zawsze jest fajnie i zawsze uczę się czegoś nowego”.

„Dodaje to nieco presji, gdyż wiem, że wszyscy ci ludzie polegają na mnie i Carlosie, byśmy wykonali dobrą robotę. Dodaje to presji, ale z czasem ona znika. Jechałem pierwszy wyścig i myślałem sobie «jest sporo ludzi, którzy czegoś ode mnie oczekują» Tak samo jest teraz, ale jestem bardziej zrelaksowany i pewniejszy swojej jazdy, tego że mogę wykonać dobrą robotę i nie zawiodę ich”.

Norris jest na 10. miejscu w klasyfikacji generalnej po 12 wyścigach sezonu. Jego najlepszym wynikiem jest kilkukrotne wywalczenie szóstego miejsca. Do F1 awansował po szybkiej karierze w juniorskich seriach, gdzie przebijał się z Formuły 4 do Formuły 2, po drodze zaliczając Formula Renault Eurocup oraz europejską F3. Anglik nie spędził wcześniej więcej niż roku w danej kategorii lub serii, która pozwala na rozwój samochodu i powiedział, że odkrył w F1 nieco większą odpowiedzialność.

„O czymkolwiek wspomnę, w większości razem z Carlosem, albo o cokolwiek narzekam, to możemy dostać poprawkę już za trzy, cztery czy pięć wyścigów” – powiedział Norris. „Tak więc jest to tylko na moją korzyść. Jeśli jednak nie pomyślę odpowiednio, albo źle to opiszę, to zadziała to na niekorzyść, gdyż poprawki nie będą dobrze działały”.

„W F2 nie masz w ogóle poprawek, dokonujesz zmian tu i tam, jednak nie ma się to nijak do poziomu F1. Wiele rzeczy, które powiedziałem w tym roku będzie miało duży wpływ w przyszłym roku. Trzeba tylko bardziej myśleć w perspektywie długoterminowej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.09.2019  Lando Norris otrzyma karę cofnięcia na starcie GP Włoch
28.07.2019  Norris rozpocznie wyścig w Niemczech z 19. pola startowego
28.07.2019  Norris: Po raz pierwszy zawiodłem McLarena
27.07.2019  Albon nie ma pretensji do Norrisa
13.07.2019  Norris otrzymał najnowszą specyfikację silnika Renault
Tagi:
McLaren
Norris L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca