F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2020

W bolidzie Mercedesa doszło do poważnej usterki silnika

Russell: Nie ma mowy, że będziemy tak daleko jak przed rokiem

Norris: McLaren sam powinien tworzyć innowacyjne rozwiązania

22.02.2020

Dobiegają końca prace remontowe na Zandvoort

System DAS może łamać reguły parc ferme

Ricciardo: Czapki z głów przed Mercedesem

Steiner nie jest zaniepokojony osiągami Haasa

Renault zamierza intensywnie rozwijać bolid R.S.20

Haas zdradził przyczynę usterki w bolidzie Kevina Magnussena

Sainz: Nie wiem, czy ponownie powalczymy o czwarte miejsce

21.02.2020

Binotto: Nie jesteśmy równie szybcy, jak nasi rywale

Seidl: W końcu możemy być zadowoleni z zimowych testów

Bottas: Rywalom ciężko będzie skopiować DAS

Williams celuje w regularną walkę o miejsca w Q2

Mercedes wysyła wyraźny sygnał trzeciego dnia testów

Grosjean liczy się z odejściem z Formuły 1 po sezonie 2020

Jehan Daruvala został nowym juniorem Red Bulla

Ricciardo: Tegoroczne testy z Renault są dla mnie dużo normalniejsze

System DAS będzie zakazany od sezonu 2021

Mercedes podkręca tempo na początku trzeciego dnia testów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA bada ostatni przejazd z kwalifikacji do GP Włoch

Kierowcy poruszali się wolnym tempem, mając nadzieję na jazdę w cieniu aero.
Nataniel Piórkowski, 7 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 2763<< | lista | T- | T+ | >>

FIA zajmuje się analizą ostatniego przejazdu kwalifikacji do Grand Prix Włoch.

Zważając na to, iż każdy z kierowców chciał korzystać z jazdy w cieniu aerodynamicznym, zawodnicy stworzyli "pociąg" bolidów – niektórzy próbowali zyskać jak najlepszą pozycję na torze ścinając szykanę.

W wyniku zamieszania powstały znaczące opóźnienia w dojeździe do linii startu mety. Ostatecznie tylko Carlos Sainz zdołał rozpocząć i ukończyć szybkie kółko.

Po zakończeniu sesji FIA poinformowała o wszczęciu dochodzenia w sprawie finałowego przejazdu.

Leclerc stwierdził: „Jestem zadowolony z pole position, ale szkoda, że pod koniec powstał taki bałagan”.

Lance Stroll opisał ostatnie chwile czasówki mianem "komedii", podczas gdy Lewis Hamilton zwrócił uwagę na fakt, iż jazda tak wolnym tempem była niebezpieczna.

„Ten system jest szalony. Wszyscy zwalniają i starają się zyskać jak najlepszą pozycję na torze. Przez to zabrakło nam czasu. To interesujące – można zapewnić sobie pole position na pierwszym przejeździe, a później sprawić, by zabrakło nam czasu. Na okrążeniu wyjazdowym było niebezpiecznie – kierowcy zwalniają i nie wiesz nawet, kto znajduje się obok ciebie. To ryzykowna taktyka”.

W piątek kwalifikacje F3 zostały przerwane czerwonymi flagami, ze względu na fakt, iż kierowcy próbowali zapewnić sobie jazdę w cieniu aero. Siedemnastu z trzydziestu zawodników zostało ukaranych za swoje zachowanie.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2020  System DAS będzie zakazany od sezonu 2021
20.02.2020  Mercedes pewny legalności dwuosiowego układu kierowniczego
13.01.2020  Nowy bolid Ferrari zaliczył testy zderzeniowe FIA
03.01.2020  Todt: Stawka F1 powinna liczyć 12 zespołów
30.12.2019  Todt: F1 i FIA powinny przyjrzeć się układom torów
Tagi:
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca