F1 2020Austria Wielka Brytania Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2020

Stewart: Sezon bez GP Wielkiej Brytanii byłby katastrofą

Tegoroczna edycja GP Holandii została oficjalnie odwołana

Auto Hebdo: Mercedes chce zatrudnić Russella na sezon 2021

Steiner liczy na zwiększone zainteresowanie koncernów Formułą 1

Leclerc: Odejście Vettela nie da mi statusu kierowcy numer jeden

27.05.2020

WMSC zatwierdziła zmiany w F1 na sezony 2020-2023

Wyścigi w Wielkiej Brytanii mają odbyć się na początku sierpnia

Wurz: Kierowcy popierają organizację wyścigów bez publiczności

F1 zamierza podnieść minimalną masę bolidu na sezon 2021

Maldonado spodziewa się napięć w Ferrari

Steiner: Haas nie może sobie pozwolić na zatrudnienie Vettela

LGdS: Ferrari pracuje nad nowym silnikiem na GP Austrii

Russell nie traci nadziei na awans do Mercedesa

LGdS: Dmitrij Mazepin może przejąć zespół Renault

Abiteboul: McLaren pospieszał Ricciardo do podpisania kontraktu

26.05.2020

Minardi: Mercedes jest gotów sprzedać swój team F1

FIA otwarła internetową platformę do zgłaszania naruszeń przepisów

Kovalainen: Osiągnięcia Nico Rosberga są niedoceniane

Hockenheim deklaruje gotowość w razie wypadnięcia Silverstone

Abiteboul: Nowe regulacje zwiększają szanse na pozostanie Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Pod koniec Q3 kierowcy F1 wyglądali jak idioci

Horner ma nadzieję, że FIA zareaguje na rozgardiasz z finałowego bloku czasówki.
Nataniel Piórkowski, 7 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 2625<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff przyznał, że na ostatnim okrążeniu w Q3 wszyscy kierowcy wyglądali jak idioci.

Każdy z zawodników starał się uniknąć jazdy na czele grupy, rezygnując tym samym z cienia aero. Doprowadziło to do farsy, w wyniku której do rozpoczęcia pomiarowego kółka zdołał przygotować się jedynie Carlos Sainz.

„Czy kiedykolwiek widzieliśmy coś takiego? Ten widok nie był nawet warty juniorskiej serii. Problem polega na tym, że wszyscy próbują jechać w cieniu aerodynamicznym. To wojna nerwów, która wyłania tego, kto pierwszy powie pas. Później ten kierowca zwalnia jeszcze bardziej” – wyjaśniał Wolff.

Szef działu sportów motorowych skrytykował jazdę Nico Hulkenberga, który zdecydował się skorzystać ze strefy wyjazdowej w szykanie, aby przepuścić przed siebie rywali.

„Wyjeżdżanie z szykany to klasa juniorska. Później wszyscy wyglądali jak idioci. Hulkenberg jedzie na wprost w szykanie, a wszyscy inni dają po hamulcach. To nie jest warte Formuły 1”.

Szef Red Bull Racing – Christian Horner ma nadzieję, że FIA dokona korekty wyników Q3. „Kierowca Renault, który pojechał prosto wywołał wszystkie problemy, bo nikt nie chciał znaleźć się na czele kolejki. Oczywiście zrobił to celowo. Wszystko skończyło się okropnym rozgardiaszem. To było strasznie głupie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2020  Wolff: Nigdy wcześniej nie widziałem w F1 tylu prób manipulacji
21.05.2020  Wolff: Mercedes nie prowadzi negocjacji z Vettelem
20.05.2020  Zarząd Daimlera naciska na zatrudnienie Vettela w Mercedesie?
19.05.2020  Wolff: Vettel w Mercedesie byłby dobry dla marketingu
12.05.2020  Wolff: Mercedes musi wziąć pod uwagę odejście Vettela
Tagi:
Wolff T.
F1 ogólnie
Horner C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca