F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.09.2019

Na torze w Singapurze wyznaczono trzecią strefę DRS

Nicolas Todt: Moje wpływy nie mają znaczenia dla pozycji Leclerca

Ricciardo: Nie zadecydowałem o pozostaniu w Renault na 2021 rok

Ocon wątpi we wcześniejsze rozpoczęcie współpracy z Renault

Marko: To Renault oraz Mercedes wskazują palcem na Ferrari

Gass umniejsza znaczenie wypowiedzi o rozmowach z Kubicą

17.09.2019

Paul Ricard nie zorganizuje wyścigów F2 i F3 w sezonie 2020

Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Rosji

Vettel: Ferrari nie jest zaskoczone wysoką formą Leclerca

Hulkenberg zaprzecza, że podpisał już umowę z Haasem

Tost nie spodziewa się powrotu Albona do Toro Rosso

16.09.2019

Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari

Panthera potwierdza zainteresowanie miejscem w F1

Todt zapowiada przepis o maksymalnej długości czasu okrążenia

Haas zaprezentował malowanie na pozostałe wyścigi sezonu

Audi potwierdza rozmowy z menedżerami Kubicy ws. DTM

14.09.2019

Juri Vips w rozmowie z "Wyprzedź Mnie!"

McLaren nie będzie za wszelką cenę walczył o czwarte miejsce

Albon: Nie stawiam sobie żadnych celów na końcówkę sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Hulkenberg został wezwany na spotkanie z sędziami

Niemiec przekonywał dziennikarzy o olbrzymim znaczeniu jazdy w cieniu aero.
Nataniel Piórkowski, 7 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 2420<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg został wezwany przez sędziów do wyjaśnienia swojej taktyki z początku finałowego przejazdu kwalifikacji do Grand Prix Włoch.

Kierowca Renault jako pierwszy opuścił aleję serwisową, ale krótko później zjechał na asfaltowe pobocze w pierwszej szykanie, licząc że inni kierowcy utrzymają tempo i znajdą się przed nim. Ci zorientowali się jednak w sytuacji i znacznie zwolnili.

Stawką była jazda w cieniu aerodynamicznym, który pozwalał na osiągnięcie bardziej konkurencyjnych osiągów na prostych odcinkach. Ze względu na powstałe opóźnienie pomiarowe kółka rozpoczęli jedynie Carlos Sainz i Charles Leclerc. Ten drugi od razu zwolnił, wiedząc, że ma już zapewnione pole position.

Hulkenberg tłumaczył: „Wszyscy chcieliśmy jechać w cieniu, bo jeśli chcesz pojechać najszybsze okrążenie, to tak trzeba to tutaj robić. Efekt jazdy w cieniu jest potężny. Gdy jedziesz samemu notujesz duże straty na prostych. Nie odrobisz ich w zakrętach. Dlatego wszystko tak się skończyło”.

„Do pewnego stopnia to wina obecnych bolidów. Efekt jazdy w cieniu jest olbrzymi. Oczywiście sytuacja z finałowego przejazdu była dziwna. Wszyscy zaczęli zwalniać, nikt nie chciał być na czele kolejki. Tym to się kończy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2019  Hulkenberg zaprzecza, że podpisał już umowę z Haasem
12.09.2019  Steiner: Decyzja Grosjean czy Hulkenberg nie jest łatwa
08.09.2019  Hulkenberg, Sainz i Stroll z reprymendami po kwalifikacjach na Monzy
05.09.2019  Haas nie spieszy się z decyzją w sprawie kierowców
03.09.2019  AMuS: Hulkenberg wstrzymał decyzję o podpisaniu umowy z Haasem
Tagi:
Hulkenberg N.
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca