F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.02.2020

Kubica najszybszy czwartego dnia testów przed sezonem 2020

Kubica najszybszy na rozpoczęcie drugiej tury testów

AMuS: GP Bahrajnu oraz Wietnamu są pod dużym znakiem zapytania

Sainz: Miło jest słyszeć plotki łączące mnie z Ferrari

Ricciardo: Dostrzegam dobre sygnały od Renault

Robson: Racing Point mogło pozwolić sobie na ryzyko

Alonso wystartuje trzecim McLarenem w Indianapolis 500

Ferrari: Będziemy mogli wprowadzić DAS najwcześniej w połowie sezonu

25.02.2020

Bottas chce jak najszybciej poznać swoją przyszłość w Mercedesie

Grafik kierowców F1 na drugie testy w Barcelonie

Marko: System DAS zapewnia Mercedesowi 0,2 sekundy przewagi

Ricciardo oczekuje od Ocona rozsądku w zespołowym pojedynku

Surer: Racing Point jest zdecydowanie czwartym najszybszym zespołem

Newey myśli już o projekcie nowego bolidu Red Bulla

Kubica: Alfa ma dużo do zrobienia z nowym symulatorem

24.02.2020

Raikkonen: Musimy pozostać skoncentrowani na ostatnich testach

Giovinazzi: Samochód wciąż wymaga pewnych zmian

Vasseur: Dopiero w tym tygodniu lepiej zrozumiemy nasze położenie

Kubica: Za duża koncentracja spoczywa na systemie DAS

Kubica wróci za kierownicę Alfy pierwszego dnia drugiej tury

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hulkenberg został wezwany na spotkanie z sędziami

Niemiec przekonywał dziennikarzy o olbrzymim znaczeniu jazdy w cieniu aero.
Nataniel Piórkowski, 7 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 2450<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Nico Hulkenberg został wezwany przez sędziów do wyjaśnienia swojej taktyki z początku finałowego przejazdu kwalifikacji do Grand Prix Włoch.

Kierowca Renault jako pierwszy opuścił aleję serwisową, ale krótko później zjechał na asfaltowe pobocze w pierwszej szykanie, licząc że inni kierowcy utrzymają tempo i znajdą się przed nim. Ci zorientowali się jednak w sytuacji i znacznie zwolnili.

Stawką była jazda w cieniu aerodynamicznym, który pozwalał na osiągnięcie bardziej konkurencyjnych osiągów na prostych odcinkach. Ze względu na powstałe opóźnienie pomiarowe kółka rozpoczęli jedynie Carlos Sainz i Charles Leclerc. Ten drugi od razu zwolnił, wiedząc, że ma już zapewnione pole position.

Hulkenberg tłumaczył: „Wszyscy chcieliśmy jechać w cieniu, bo jeśli chcesz pojechać najszybsze okrążenie, to tak trzeba to tutaj robić. Efekt jazdy w cieniu jest potężny. Gdy jedziesz samemu notujesz duże straty na prostych. Nie odrobisz ich w zakrętach. Dlatego wszystko tak się skończyło”.

„Do pewnego stopnia to wina obecnych bolidów. Efekt jazdy w cieniu jest olbrzymi. Oczywiście sytuacja z finałowego przejazdu była dziwna. Wszyscy zaczęli zwalniać, nikt nie chciał być na czele kolejki. Tym to się kończy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2020  Hulkenberg zapowiada przerwę od wyścigów w 2020 roku
16.11.2019  Villeneuve: Kariera Hulkenberga w F1 jest definitywnie skończona
15.11.2019  Hulkenberg: Nie czuję, że to koniec mojej kariery w F1
07.11.2019  Hulkenberg łączony z Ed Carpenter Racing w serii IndyCar
01.11.2019  Hulkenberg: Alfa Romeo to moja ostatnia szansa
Tagi:
Hulkenberg N.
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca