F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.09.2019

Na torze w Singapurze wyznaczono trzecią strefę DRS

Nicolas Todt: Moje wpływy nie mają znaczenia dla pozycji Leclerca

Ricciardo: Nie zadecydowałem o pozostaniu w Renault na 2021 rok

Ocon wątpi we wcześniejsze rozpoczęcie współpracy z Renault

Marko: To Renault oraz Mercedes wskazują palcem na Ferrari

Gass umniejsza znaczenie wypowiedzi o rozmowach z Kubicą

17.09.2019

Paul Ricard nie zorganizuje wyścigów F2 i F3 w sezonie 2020

Rywale zastanawiają się nad źródłem przewagi Ferrari na prostych

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Rosji

Vettel: Ferrari nie jest zaskoczone wysoką formą Leclerca

Hulkenberg zaprzecza, że podpisał już umowę z Haasem

Tost nie spodziewa się powrotu Albona do Toro Rosso

16.09.2019

Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari

Panthera potwierdza zainteresowanie miejscem w F1

Todt zapowiada przepis o maksymalnej długości czasu okrążenia

Haas zaprezentował malowanie na pozostałe wyścigi sezonu

Audi potwierdza rozmowy z menedżerami Kubicy ws. DTM

14.09.2019

Juri Vips w rozmowie z "Wyprzedź Mnie!"

McLaren nie będzie za wszelką cenę walczył o czwarte miejsce

Albon: Nie stawiam sobie żadnych celów na końcówkę sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Verstappen stracił moc silnika po aktywacji bezpiecznego trybu

Komputer wykrył nagły skok obrotów w wyniku uślizgu kół na tarce.
Nataniel Piórkowski, 8 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 912<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Utrata mocy silnika w bolidzie Maxa Verstappena była wynikiem przypadkowej aktywacji bezpiecznego trybu pracy jednostki napędowej.

Kierowca Red Bulla nie ukończył ani jednego pomiarowego okrążenia w Q1, zgłaszając spadek mocy po przejechaniu pierwszej szykany.

Holender wrócił do alei serwisowej, gdzie pozostał już do końca sesji. W niedzielę ustawi swój bolid na tyłach stawki w związku z otrzymaniem kary za wymianę komponentów jednostki napędowej.

Dyrektor techniczny Hondy – Toyoharu Tanabe, przyznał, że do aktywacji bezpiecznego trybu pracy silnika doszło w wyniku uślizgu kół w trakcie przejeżdżania po krawężnikach w szykanie. W efekcie komputer odnotował nagły skok obrotów i zredukował moc aby chronić jednostkę przed poważniejszymi uszkodzeniami.

Verstappen nie chciał rozwozić się nad problemem i przekonywał, że nadal liczy na udany występ na Monzy. „Przejechałem swoje długie przejazdy, więc jestem całkiem pewny siebie. Wcześniej nigdy nie doszło do takich problemów w trakcie wyścigu”.

Holender ma także nadzieję na czysty start. „Rano wykonałem kilka próbnych startów i poszły mi dobrze. Wciąż jest pole do poprawy, bo nigdy nie można mówić o perfekcyjnym starcie. Te rano były całkiem porządne, ale startując z tyłu stawki nie ma to większego znaczenia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2019  Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari
11.09.2019  Alesi: Leclerca i Verstappena różni skłonność do samokrytyki
06.09.2019  Verstappen zadowolony z nowego silnika Hondy
05.09.2019  Verstappen: Ciężko będzie o wyeliminowanie uślizgu kół na starcie
05.09.2019  Verstappen i Gasly wyruszą do wyścigu na Monzy z końca stawki
Tagi:
Verstappen M.
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca