F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2020

W bolidzie Mercedesa doszło do poważnej usterki silnika

Russell: Nie ma mowy, że będziemy tak daleko jak przed rokiem

Norris: McLaren sam powinien tworzyć innowacyjne rozwiązania

22.02.2020

Dobiegają końca prace remontowe na Zandvoort

System DAS może łamać reguły parc ferme

Ricciardo: Czapki z głów przed Mercedesem

Steiner nie jest zaniepokojony osiągami Haasa

Renault zamierza intensywnie rozwijać bolid R.S.20

Haas zdradził przyczynę usterki w bolidzie Kevina Magnussena

Sainz: Nie wiem, czy ponownie powalczymy o czwarte miejsce

21.02.2020

Binotto: Nie jesteśmy równie szybcy, jak nasi rywale

Seidl: W końcu możemy być zadowoleni z zimowych testów

Bottas: Rywalom ciężko będzie skopiować DAS

Williams celuje w regularną walkę o miejsca w Q2

Mercedes wysyła wyraźny sygnał trzeciego dnia testów

Grosjean liczy się z odejściem z Formuły 1 po sezonie 2020

Jehan Daruvala został nowym juniorem Red Bulla

Ricciardo: Tegoroczne testy z Renault są dla mnie dużo normalniejsze

System DAS będzie zakazany od sezonu 2021

Mercedes podkręca tempo na początku trzeciego dnia testów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Verstappen stracił moc silnika po aktywacji bezpiecznego trybu

Komputer wykrył nagły skok obrotów w wyniku uślizgu kół na tarce.
Nataniel Piórkowski, 8 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 953<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Utrata mocy silnika w bolidzie Maxa Verstappena była wynikiem przypadkowej aktywacji bezpiecznego trybu pracy jednostki napędowej.

Kierowca Red Bulla nie ukończył ani jednego pomiarowego okrążenia w Q1, zgłaszając spadek mocy po przejechaniu pierwszej szykany.

Holender wrócił do alei serwisowej, gdzie pozostał już do końca sesji. W niedzielę ustawi swój bolid na tyłach stawki w związku z otrzymaniem kary za wymianę komponentów jednostki napędowej.

Dyrektor techniczny Hondy – Toyoharu Tanabe, przyznał, że do aktywacji bezpiecznego trybu pracy silnika doszło w wyniku uślizgu kół w trakcie przejeżdżania po krawężnikach w szykanie. W efekcie komputer odnotował nagły skok obrotów i zredukował moc aby chronić jednostkę przed poważniejszymi uszkodzeniami.

Verstappen nie chciał rozwozić się nad problemem i przekonywał, że nadal liczy na udany występ na Monzy. „Przejechałem swoje długie przejazdy, więc jestem całkiem pewny siebie. Wcześniej nigdy nie doszło do takich problemów w trakcie wyścigu”.

Holender ma także nadzieję na czysty start. „Rano wykonałem kilka próbnych startów i poszły mi dobrze. Wciąż jest pole do poprawy, bo nigdy nie można mówić o perfekcyjnym starcie. Te rano były całkiem porządne, ale startując z tyłu stawki nie ma to większego znaczenia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2020  Tost: Gasly oraz Kwiat za szybko otrzymali promocję do Red Bulla
19.02.2020  Verstappen: Nowy bolid jest wyraźnie szybszy od ubiegłorocznego
19.02.2020  Marko: Verstappen ma klauzulę osiągów w nowym kontrakcie
14.02.2020  Verstappen: Red Bull znakomicie radzi sobie z presją
10.02.2020  Verstappen: Losy Hamiltona w F1 zależą od Mercedesa
Tagi:
Verstappen M.
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca