F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2020

W bolidzie Mercedesa doszło do poważnej usterki silnika

Russell: Nie ma mowy, że będziemy tak daleko jak przed rokiem

Norris: McLaren sam powinien tworzyć innowacyjne rozwiązania

22.02.2020

Dobiegają końca prace remontowe na Zandvoort

System DAS może łamać reguły parc ferme

Ricciardo: Czapki z głów przed Mercedesem

Steiner nie jest zaniepokojony osiągami Haasa

Renault zamierza intensywnie rozwijać bolid R.S.20

Haas zdradził przyczynę usterki w bolidzie Kevina Magnussena

Sainz: Nie wiem, czy ponownie powalczymy o czwarte miejsce

21.02.2020

Binotto: Nie jesteśmy równie szybcy, jak nasi rywale

Seidl: W końcu możemy być zadowoleni z zimowych testów

Bottas: Rywalom ciężko będzie skopiować DAS

Williams celuje w regularną walkę o miejsca w Q2

Mercedes wysyła wyraźny sygnał trzeciego dnia testów

Grosjean liczy się z odejściem z Formuły 1 po sezonie 2020

Jehan Daruvala został nowym juniorem Red Bulla

Ricciardo: Tegoroczne testy z Renault są dla mnie dużo normalniejsze

System DAS będzie zakazany od sezonu 2021

Mercedes podkręca tempo na początku trzeciego dnia testów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Stroll: Vettel nie powinien był otrzymać surowszej kary niż ja

Kanadyjczykowi wymierzono karę drive thru, a kierowcy Ferrari - 10 sek. stop/go.
Nataniel Piórkowski, 8 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 2617<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lance Stroll uważa, że Sebastian Vettel także powinien był otrzymać wyłącznie karę przejazdu przez aleję serwisową za niebezpieczny powrót na tor.

Reprezentant Ferrari musiał zjechać do alei serwisowej i na 10 sekund zatrzymać się na stanowisku swojego zespołu. Była to kara za powrócenie na tor tuż przed bolidem Strolla.

Kanadyjczyk także stracił panowanie nad bolidem a wracając do jazdy wywiózł na żwirowe pobocze Pierre'a Gasly'ego. Za swoje przewinienie otrzymał jednak tylko karę przejazdu przez pit lane.

Stroll uważa, że sędziowie powinni byli wymierzyć Vettelowi i jemu identyczne kary. „Sądzę, że powinny być takie same, dwie kary przejazdu przez boksy. Nie wiem, czemu miałoby tak nie być. Nie uważam, aby było to sprawiedliwe. Zrobiłem dokładnie to samo, co Vettel”.

„Sebastian dosłownie zajechał mi drogę. Próbowałem go ominąć, ale zahaczył o mój bolid gdy wracał na tor. Doprowadził do kontaktu z prawym tyłem, co sprawiło, że się obróciłem. Wracając także nie widziałem, czy ktoś znajduje się po mojej prawej stronie. Stałem na środku toru na wyjeździe z dziesiątego zakrętu. Chciałem usunąć się z drogi, ale doszło do podobnego incydentu jak ten, w którym brał udział Seb”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.02.2020  Stroll: Podia powinny być w zasięgu Racing Point w 2020 roku
18.02.2020  Perez i Stroll podekscytowani perspektywą startów dla Aston Martina
27.12.2019  Stroll: Występy w kwalifikacjach były moją piętą achillesową
08.09.2019  Hulkenberg, Sainz i Stroll z reprymendami po kwalifikacjach na Monzy
30.08.2019  Racing Point przedłużyło umowę z Perezem do 2022 roku
Tagi:
Stroll Lan.
Vettel S.
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca