F1 2020Austria Wielka Brytania Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2020

Stewart: Sezon bez GP Wielkiej Brytanii byłby katastrofą

Tegoroczna edycja GP Holandii została oficjalnie odwołana

Auto Hebdo: Mercedes chce zatrudnić Russella na sezon 2021

Steiner liczy na zwiększone zainteresowanie koncernów Formułą 1

Leclerc: Odejście Vettela nie da mi statusu kierowcy numer jeden

27.05.2020

WMSC zatwierdziła zmiany w F1 na sezony 2020-2023

Wyścigi w Wielkiej Brytanii mają odbyć się na początku sierpnia

Wurz: Kierowcy popierają organizację wyścigów bez publiczności

F1 zamierza podnieść minimalną masę bolidu na sezon 2021

Maldonado spodziewa się napięć w Ferrari

Steiner: Haas nie może sobie pozwolić na zatrudnienie Vettela

LGdS: Ferrari pracuje nad nowym silnikiem na GP Austrii

Russell nie traci nadziei na awans do Mercedesa

LGdS: Dmitrij Mazepin może przejąć zespół Renault

Abiteboul: McLaren pospieszał Ricciardo do podpisania kontraktu

26.05.2020

Minardi: Mercedes jest gotów sprzedać swój team F1

FIA otwarła internetową platformę do zgłaszania naruszeń przepisów

Kovalainen: Osiągnięcia Nico Rosberga są niedoceniane

Hockenheim deklaruje gotowość w razie wypadnięcia Silverstone

Abiteboul: Nowe regulacje zwiększają szanse na pozostanie Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Binotto: Vettel musiał zatrzymać się natychmiast przez bezpieczeństwo

Ferrari nie było w stanie szczegółowo określić przyczyny awarii MGU-K.
Mateusz Szymkiewicz, 30 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 1539<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Mattia Binotto, przyznał, że Sebastian Vettel musiał natychmiast zatrzymać bolid w Grand Prix Rosji ze względów bezpieczeństwa.

Niemiec krótko po swoim pit stopie został poproszony o wycofanie bolidu jeszcze na torze wyścigowym przez usterkę MGU-K. 32-latek ostatecznie zdecydował się to zrobić w piętnastym zakręcie, co wymusiło na sędziach decyzję o wirtualnej neutralizacji. Kierowcy Mercedesa zyskali tym samym około 15 sekund w trakcie swojej zmiany opon, utrzymując prowadzenie przed Charlesem Leclerkiem.

„Mieliśmy problem po stronie systemu hybrydowego” – powiedział Mattia Binotto. „Straciliśmy izolację w samochodzie. Ze względów bezpieczeństwa musieliśmy zatrzymać się natychmiast. Szkoda, ponieważ sto metrów dalej była aleja serwisowa, jednakże to było najbezpieczniejsze rozwiązanie dla Seba. Gdyby problem był z pozostałymi elementami bolidu, być może zatrzymalibyśmy się w innym miejscu. To była jednak jasna instrukcja «Zatrzymaj się jak najszybciej»”.

Szef stajni z Maranello zapytany, czy w takiej sytuacji kierowcy grozi niebezpieczeństwo, odpowiedział: „Zazwyczaj nie. Mimo to oczywiście chcieliśmy być w pełni ostrożni z uszkodzeniem oraz problemem. Wiedzieliśmy, że straciliśmy izolację i macie rację, przeważnie nie robi to problemu dla kierowcy. Poruszamy się jednak po obszarach, które nie są w pełni zrozumiałe, ponieważ nie znasz dokładnej przyczyny awarii. Dla nas to były względy bezpieczeństwa”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.05.2020  Ferrari potwierdza zainteresowanie wejściem do IndyCar
15.05.2020  Binotto: Kolejne ruchy Vettela nie są jasne
27.04.2020  Domenicali dementuje plotki o możliwym powrocie do Ferrari
31.03.2020  Binotto: Odroczenie przepisów uderzy w nas bardziej niż w rywali
29.03.2020  Binotto: Zespoły otwarte na 'super-sezon' 2020-21 z dwudniowymi GP
Tagi:
Binotto M.
Vettel S.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca