F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2019

Seidl: Musimy zmienić pewne koncepty bolidu przed sezonem 2020

Tost: Chcę zatrzymać Gasly'ego i Kwiata w Toro Rosso

PKN Orlen rozważa zostanie sponsorem tytularnym Haasa

16.10.2019

Propozycja wyścigów kwalifikacyjnych nie ma jednomyślnego poparcia

Światowa Rada FIA przyjęła wniosek o zmianę nazwy Toro Rosso

Fińska sztafeta pokoleń

Horner: Albon wykonał niesamowitą robotę podczas GP Japonii

R. Schumacher: Renault mogło mieć dużą przewagę z systemu balansu

Helmut Marko odbył "bardzo ważne" spotkanie z Hondą

McLaren rozmawia z F1 w sprawie nikłej ekspozycji na transmisjach

F1 osiągnęła porozumienie ws. miejsca organizacji GP w Miami

15.10.2019

Marko: Albon zaczyna jeździć coraz lepiej

Hamilton: Mercedes ma najlepszy skład kierowców w Formule 1

Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów

Marko: Honda nie jest gotowa zadeklarować pozostanie w F1

Steiner: Magnussen nie powinien publicznie krytykować zespołu

14.10.2019

Seidl nie widzi szans na walkę z Mercedesem już w sezonie 2021

Todt: Tylko trzy zespoły odczują wprowadzenie limitów budżetowych

13.10.2019

Williams: Nie chcieliśmy ryzykować uszkodzenia nowego skrzydła

FIA przyjęła protest złożony przez Racing Point

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Binotto: Vettel musiał zatrzymać się natychmiast przez bezpieczeństwo

Ferrari nie było w stanie szczegółowo określić przyczyny awarii MGU-K.
Mateusz Szymkiewicz, 30 wrze?nia 2019, wyświetlenia: 1472<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Ferrari – Mattia Binotto, przyznał, że Sebastian Vettel musiał natychmiast zatrzymać bolid w Grand Prix Rosji ze względów bezpieczeństwa.

Niemiec krótko po swoim pit stopie został poproszony o wycofanie bolidu jeszcze na torze wyścigowym przez usterkę MGU-K. 32-latek ostatecznie zdecydował się to zrobić w piętnastym zakręcie, co wymusiło na sędziach decyzję o wirtualnej neutralizacji. Kierowcy Mercedesa zyskali tym samym około 15 sekund w trakcie swojej zmiany opon, utrzymując prowadzenie przed Charlesem Leclerkiem.

„Mieliśmy problem po stronie systemu hybrydowego” – powiedział Mattia Binotto. „Straciliśmy izolację w samochodzie. Ze względów bezpieczeństwa musieliśmy zatrzymać się natychmiast. Szkoda, ponieważ sto metrów dalej była aleja serwisowa, jednakże to było najbezpieczniejsze rozwiązanie dla Seba. Gdyby problem był z pozostałymi elementami bolidu, być może zatrzymalibyśmy się w innym miejscu. To była jednak jasna instrukcja «Zatrzymaj się jak najszybciej»”.

Szef stajni z Maranello zapytany, czy w takiej sytuacji kierowcy grozi niebezpieczeństwo, odpowiedział: „Zazwyczaj nie. Mimo to oczywiście chcieliśmy być w pełni ostrożni z uszkodzeniem oraz problemem. Wiedzieliśmy, że straciliśmy izolację i macie rację, przeważnie nie robi to problemu dla kierowcy. Poruszamy się jednak po obszarach, które nie są w pełni zrozumiałe, ponieważ nie znasz dokładnej przyczyny awarii. Dla nas to były względy bezpieczeństwa”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.10.2019  Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów
11.10.2019  Binotto: Musimy być perfekcyjni
28.09.2019  Ferrari zaskoczone strategią Mercedesa
25.09.2019  Binotto: Wpływ silnika na formę Ferrari jest przeceniany
16.09.2019  Binotto wyklucza duet Leclerc-Verstappen w Ferrari
Tagi:
Binotto M.
Vettel S.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca