F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.10.2019

Seidl: Musimy zmienić pewne koncepty bolidu przed sezonem 2020

Tost: Chcę zatrzymać Gasly'ego i Kwiata w Toro Rosso

PKN Orlen rozważa zostanie sponsorem tytularnym Haasa

16.10.2019

Propozycja wyścigów kwalifikacyjnych nie ma jednomyślnego poparcia

Światowa Rada FIA przyjęła wniosek o zmianę nazwy Toro Rosso

Fińska sztafeta pokoleń

Horner: Albon wykonał niesamowitą robotę podczas GP Japonii

R. Schumacher: Renault mogło mieć dużą przewagę z systemu balansu

Helmut Marko odbył "bardzo ważne" spotkanie z Hondą

McLaren rozmawia z F1 w sprawie nikłej ekspozycji na transmisjach

F1 osiągnęła porozumienie ws. miejsca organizacji GP w Miami

15.10.2019

Marko: Albon zaczyna jeździć coraz lepiej

Hamilton: Mercedes ma najlepszy skład kierowców w Formule 1

Binotto: Ferrari ma długą listę pytań wobec nowych przepisów

Marko: Honda nie jest gotowa zadeklarować pozostanie w F1

Steiner: Magnussen nie powinien publicznie krytykować zespołu

14.10.2019

Seidl nie widzi szans na walkę z Mercedesem już w sezonie 2021

Todt: Tylko trzy zespoły odczują wprowadzenie limitów budżetowych

13.10.2019

Williams: Nie chcieliśmy ryzykować uszkodzenia nowego skrzydła

FIA przyjęła protest złożony przez Racing Point

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Vettel umniejsza znaczenie komentarzy o silnikach V12

Niemiec opadając po defekcie jednostki poprosił o przywrócenie standardowych motorów.
Mateusz Szymkiewicz, 1 pa?dziernika 2019, wyświetlenia: 2862<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel postanowił umniejszyć znaczenie swoich komentarzy po Grand Prix Rosji, w których prosił o przywrócenie silników V12.

Niemiec odpadł z wyścigu w Soczi po awarii generatora energii kinetycznej, natomiast zespół poprosił go o natychmiastowe przerwanie jazdy ze względów bezpieczeństwa. 32-latek powiedział wkrótce przez radio: „Przywróćcie silniki V12”.

„Obecne jednostki są bardzo skomplikowane. Z technicznego punktu widzenia zdecydowanie są fascynujące, ale mam swoją opinię na ich temat” – powiedział Sebastian Vettel dla Speed Week. „Pod względem ścigania lub dla kibiców nie przynoszą one zbyt wielu korzyści”.

Czterokrotny mistrz świata dodał, że jego komentarze o przywróceniu silników V12 nie są oznaką frustracji lub nie wynikają z chęci odejścia z F1. „Nie ma żadnej innej serii poza Formułą 1, która korzysta z silników V12. W innym wypadku mógłbym o niej pomyśleć. Jechałem bardzo dobry wyścig i mój bolid się zepsuł, więc pierwsza reakcja polega na tym, że nie jesteś z tego powodu zbyt szczęśliwy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.10.2019  Verstappen: Leclerc zasługiwał na karę za kolizję
13.10.2019  Kierowcy Ferrari zaskoczeni zdobyciem pierwszego rzędu
12.10.2019  Vettel i Leclerc potwierdzają mocną formę Mercedesa na Suzuce
11.10.2019  Ricciardo dementuje informacje o klauzulach w kontrakcie z Renault
10.10.2019  Hamilton: GP Rosji pokazało, że Vettel nie jest numerem jeden Ferrari
Tagi:
Vettel S.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca