F1 2020Austria Wielka Brytania Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2020

Stewart: Sezon bez GP Wielkiej Brytanii byłby katastrofą

Tegoroczna edycja GP Holandii została oficjalnie odwołana

Auto Hebdo: Mercedes chce zatrudnić Russella na sezon 2021

Steiner liczy na zwiększone zainteresowanie koncernów Formułą 1

Leclerc: Odejście Vettela nie da mi statusu kierowcy numer jeden

27.05.2020

WMSC zatwierdziła zmiany w F1 na sezony 2020-2023

Wyścigi w Wielkiej Brytanii mają odbyć się na początku sierpnia

Wurz: Kierowcy popierają organizację wyścigów bez publiczności

F1 zamierza podnieść minimalną masę bolidu na sezon 2021

Maldonado spodziewa się napięć w Ferrari

Steiner: Haas nie może sobie pozwolić na zatrudnienie Vettela

LGdS: Ferrari pracuje nad nowym silnikiem na GP Austrii

Russell nie traci nadziei na awans do Mercedesa

LGdS: Dmitrij Mazepin może przejąć zespół Renault

Abiteboul: McLaren pospieszał Ricciardo do podpisania kontraktu

26.05.2020

Minardi: Mercedes jest gotów sprzedać swój team F1

FIA otwarła internetową platformę do zgłaszania naruszeń przepisów

Kovalainen: Osiągnięcia Nico Rosberga są niedoceniane

Hockenheim deklaruje gotowość w razie wypadnięcia Silverstone

Abiteboul: Nowe regulacje zwiększają szanse na pozostanie Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

F1 dąży do zamrożenia rozwoju silników spalinowych

Toto Wolff proponuje, aby udoskonalenia wprowadzać tylko do elementów elektrycznych.
Nataniel Piórkowski, 9 pa?dziernika 2019, wyświetlenia: 945<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Formuła 1 rozważa zamrożenie rozwoju silników spalinowych od sezonu 2021.

Przez ostatnie miesiące główni decydenci skłaniali się ku utrzymaniu obecnych przepisów w niezmienionej formie aż do 2025 roku.

Ze względu na obawy związane z wysokimi kosztami rozwoju, pojawił się pomysł, aby prace nad udoskonaleniami mogły być prowadzone wyłącznie w elektrycznych obszarach jednostek napędowych.

Pierwszym krokiem ograniczeń jest redukcja czasu, który można wykorzystać na testy na hamowni.

„To pozwoliłoby zredukować koszty o pięć procent. Jak na pierwszy krok, to całkiem niezły poziom. Nie możemy jednak na tym poprzestać” – powiedział szef działu sportów motorowych Mercedesa, Toto Wolff, cytowany przez Auto Motor und Sport.

„Dla zrównoważonego rozwoju lepiej byłoby, gdybyśmy mogli pracować nad udoskonaleniami wyłącznie części elektrycznych” – zaznaczył Austriak.

Obecnie MGU-K odpowiada za 20 procent całkowitej mocy jednostki napędowej. „Możemy sobie wyobrazić, że w przyszłości poziom ten wzrósłby do 50 procent” – zakomunikował Wolff.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2020  WMSC zatwierdziła zmiany w F1 na sezony 2020-2023
27.05.2020  F1 zamierza podnieść minimalną masę bolidu na sezon 2021
26.05.2020  FIA otwarła internetową platformę do zgłaszania naruszeń przepisów
26.05.2020  FIA zrezygnuje z MGU-H od sezonu 2025?
26.05.2020  Horner: Limity w rozwoju aerodynamiki mogą wpłynąć na układ sił
Tagi:
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca