F1 2020Austria Wielka Brytania Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2020

Stewart: Sezon bez GP Wielkiej Brytanii byłby katastrofą

Tegoroczna edycja GP Holandii została oficjalnie odwołana

Auto Hebdo: Mercedes chce zatrudnić Russella na sezon 2021

Steiner liczy na zwiększone zainteresowanie koncernów Formułą 1

Leclerc: Odejście Vettela nie da mi statusu kierowcy numer jeden

27.05.2020

WMSC zatwierdziła zmiany w F1 na sezony 2020-2023

Wyścigi w Wielkiej Brytanii mają odbyć się na początku sierpnia

Wurz: Kierowcy popierają organizację wyścigów bez publiczności

F1 zamierza podnieść minimalną masę bolidu na sezon 2021

Maldonado spodziewa się napięć w Ferrari

Steiner: Haas nie może sobie pozwolić na zatrudnienie Vettela

LGdS: Ferrari pracuje nad nowym silnikiem na GP Austrii

Russell nie traci nadziei na awans do Mercedesa

LGdS: Dmitrij Mazepin może przejąć zespół Renault

Abiteboul: McLaren pospieszał Ricciardo do podpisania kontraktu

26.05.2020

Minardi: Mercedes jest gotów sprzedać swój team F1

FIA otwarła internetową platformę do zgłaszania naruszeń przepisów

Kovalainen: Osiągnięcia Nico Rosberga są niedoceniane

Hockenheim deklaruje gotowość w razie wypadnięcia Silverstone

Abiteboul: Nowe regulacje zwiększają szanse na pozostanie Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Steiner: Utrata sponsora tytularnego nie skomplikuje sezonu 2020

Haas będzie musiał jednak poszukać pewnych oszczędności w swoim budżecie.
Nataniel Piórkowski, 9 pa?dziernika 2019, wyświetlenia: 1069<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Guenther Steiner przekonuje, że utrata sponsora tytularnego nie wpłynie na przygotowania Haasa do sezonu 2020.

W połowie roku Rich Energy poinformowało o chęci zerwania umowy sponsorskiej ze stajnią z Kannapolis. Logotypy firmy zniknęły z bolidów Romaina Grosjeana i Kevina Magnussena przed Grand Prix Singapuru, po formalnym rozwiązaniu współpracy.

„Oczywiście straciliśmy pieniądze, ale na szczęście jesteśmy sponsorowani przez Haas Automation” – powiedział Steiner w rozmowie z rosyjskim Czempionatem.

„Owszem, trzeba będzie znaleźć jakieś oszczędności, aby zrekompensować stratę, ale nie jest to kwestia przetrwania. Sytuacja nie będzie miała znaczącego wpływu na nasz sezon 2020”.

Rich Energy od samego początku nie było w stanie wiarygodnie udokumentować swoich zasobów finansowych oraz potwierdzić realnych wyników sprzedaży napojów energetyzujących.

Pytany o to, czy obawiał się tego, że Rich może ostatecznie zerwać umowę, Steiner wyjaśniał: „Obawa to złe słowo. Zawsze istnieje ryzyko problemów, ale dostaliśmy z góry pewną sumę pieniędzy. Byliśmy świadomi ryzyka, ale jeśli nie podejmujesz ryzyka, nie korzystasz z szansy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.05.2020  Steiner liczy na zwiększone zainteresowanie koncernów Formułą 1
27.05.2020  Steiner: Haas nie może sobie pozwolić na zatrudnienie Vettela
24.04.2020  Steiner: Jest za wcześnie, by myśleć o składzie na 2021 rok
23.04.2020  Steiner: Małe zespoły będą potrzebowały zniżki na układy napędowe
23.04.2020  Steiner: Haas pozostanie zaangażowany w F1
Tagi:
Steiner G.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca