F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Leclerc: Powinienem bardziej stanowczo wpływać na strategię

Monakijczyk stracił trzy pozycje ze względu na nietrafioną taktykę i słaby drugi stint.
Nataniel Piórkowski, 27 pa?dziernika 2019, wyświetlenia: 1275<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Charles Leclerc przyznał, że powinien być bardziej zdecydowany w sugerowaniu Ferrari opcji strategicznych.

Podczas gdy Leclerc zjechał na wczesny pit stop, aby chronić się przed potencjalnym zagrożeniem ze strony Alexa Albona, Sebastian Vettel pozostał na torze, realizując strategię jednego postoju.

Leclerc, który po stracie z pole position ukończył wyścig na czwartym miejscu – trzy sekundy za Valtterim Bottasem – sądzi, że mógł mieć większy wpływ na określenie swej taktyki.

„Wciąż mam do wykonania pewną pracę w wyścigach. To pewna tendencja, którą obserwuję już od kilku weekendów. W porządku, strategia nie była najlepsza, ale prawdopodobnie powinienem był poprosić przez radio o coś innego, być bardziej decyzyjny i pomóc zespołowi z mojej strony. Seb to zrobił. Muszę wyciągnąć z tego wnioski, ale wszystko przyjdzie z czasem”.

Zapytany o to, czy taktyka dwóch pit stopów to jedyny powód stracenia trzech pozycji, Monakijczyk wyjaśniał: „To niejedyna odpowiedź. Drugi stint nie był szczególnie dobry. Nie czułem się zbyt pewnie na pośredniej mieszance. Nie wiem czemu, ale pierwszy komplet pośrednich opon pracował dużo lepiej. Musimy się temu bliżej przyjrzeć”.

„Po pierwszym postoju, gdy musieliśmy reagować na ruch Albona, wiedzieliśmy, że czeka nas kolejny zjazd. Wszyscy inni chcieli zrealizować strategię jednego postoju, więc było jasne, że będzie ciężko. Reakcja na ruch Albona miała tu chyba największe znaczenia”.

„Próbowaliśmy zapewnić sobie możliwie jak najlepszą pozycję na torze, uniknąć przegrzania się opon. Nie chcieliśmy znaleźć się z tyłu. Aż do tego momentu myśleliśmy chyba, że ten wyścig musi zostać przejechany na dwa pit stopy. Niestety dla nas nie wszyscy byli tego samego zdania”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
06.04.2024  Leclerc: Nie umiem wytłumaczyć słabego występu w kwalifikacjach
05.04.2024  Kierowcy podzieleni w sprawie kary dla Alonso z Melbourne
04.04.2024  Leclerc wystartuje w Japonii z malowaniem upamiętniającym Bianchiego
23.03.2024  Leclerc niezadowolony z wyniku w kwalifikacjach
Tagi:
Leclerc C.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca