F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

F1 może nadal naciskać na organizację wyścigów kwalifikacyjnych

Obecnie trwają rozmowy o rezygnacji z przepisu o starcie TOP10 na oponach z Q2.
Nataniel Piórkowski, 28 pa?dziernika 2019, wyświetlenia: 548<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Formuła 1 może w dalszym ciągu próbować doprowadzić do organizacji wyścigów kwalifikacyjnych w sezonie 2021.

Dyrektor do spraw sportowych serii Grand Prix – Ross Brawn, chciał przetestować nowy format kwalifikacji przy okazji trzech przyszłorocznych Grand Prix. Propozycja ta nie zyskała jednak jednomyślnego poparcia zespołów.

Szef McLarena – Andreas Seidl, powiedział: „Ross powiedział, że dwa zespoły wyraziły sprzeciw, więc obecnie wyścigi kwalifikacyjne nie znajdują się w agendzie na sezon 2020”.

„Z drugiej strony gdy tylko wyjaśnimy najważniejsze kwestie związane z rokiem 2021, możliwy będzie powrót do dyskusji – nie tylko na temat wyścigów kwalifikacyjnych ale też innych interesujących pomysłów, o których mieliśmy już okazję rozmawiać”.

Jedną z propozycji, która może wejść w życie już od 2020 roku, jest rezygnacja z nakazu startu dziesięciu czołowych kierowców z kwalifikacji na oponach, na których uzyskali najlepsze czasy w Q2.

„Prowadzimy rozmowy, ale jak wiecie zmiana przepisów na sezon 2020 wymaga zgody wszystkich zespołów. Wiemy, jakie jest prawdopodobieństwo takiego poparcia”.

Seidl wyjaśniał, że usunięcie przepisu ma na celu pomóc mniejszym zespołom. „Zdarza się, że najszybsze bolidy mogą pozwolić sobie na użycie pośrednich opon w Q2, co zapewnia im dodatkową przewagę w wyścigu”.

Seidl podkreślił, że McLaren poprze zmianę zasad w tym zakresie. Dodał także, iż jego zespół jest „w pełni usatysfakcjonowany” przepisami na sezon 2021, które mają zostać opublikowane do końca października.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Przepisy
Seidl A.
F1 ogólnie
Liberty Media
McLaren

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca