F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Vettel: Dyrektywa techniczna nie miała wpływu na naszą formę w Austin

Niemiec daje jasno do zrozumienia, że w Teksasie Ferrari nie trafiło z ustawieniami.
Nataniel Piórkowski, 16 listopada 2019, wyświetlenia: 460<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel przekonuje, że kiepski występ Ferrari w Teksasie nie był związany z wydaną niedawno dyrektywą dotyczącą jednostek napędowych.

Max Verstappen i Lewis Hamilton zasugerowali, że spadek formy Scuderii ma związek z wyeliminowaniem szarych stref z przepisów regulujących projekt i pracę silników. Vettel zapewnia jednak, że za słabą dyspozycją stały nietrafione ustawienia.

„Nie straciliśmy mocy. Sądzę, że po prostu postanowiliśmy skorzystać z pakietu o nieco większym docisku niż inni. W kwalifikacjach ta różnica była widoczna jak na dłoni. Na prostych nasza przewaga była bardzo mała, ale w zakrętach nie notowaliśmy tak znaczących strat jak wcześniej. Coś za coś”.

„W wyścigu nie przejechałem zbyt wielu okrążeń, ale przykład Charlesa pokazał, że nie mieliśmy tempa, które normalnie prezentujemy. Nie jest jednak temu winna nasza jednostka napędowa”.

„Oczywiście są inne czynniki, które miały na to wpływ. Staramy się je zrozumieć. Mieliśmy kilka wyścigów, w których nie zaprezentowaliśmy zbyt wysokiej formy. Nie jest tak, że Austin było wyjątkiem. Trzeba dokładnie przeanalizować tamten weekend, zadbać o to, aby nie doszło do powtórki i uporać się z tymi problemami przed nadchodzącym sezonem”.

Odnosząc się do budzących kontrowersje słów Verstappena Vettel powiedział: „Każdy może mówić co tylko chce. Jeśli tak myśli, to ma do tego prawo. My mamy w tej kwestii inną opinię”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.04.2024  Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP
21.04.2024  Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
17.04.2024  AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech
07.04.2024  Sainz: Myślałem, że walka o podium nie będzie możliwa
Tagi:
Ferrari
Vettel S.
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca