F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.07.2020

FIA: Protest Renault wymaga dokładniejszej analizy

Renault oprotestowało bolidy Racing Point

Perez: Ani trochę nie żałuję ataku na Albona

Hamilton: Ciężko było mi się zebrać po ostatnim weekendzie

Bottas: Mogłem tylko zabiegać o jak najmniejszą stratę do Lewisa

Verstappen: Byliśmy zbyt wolni, by walczyć z Mercedesami

Binotto: To nie jest odpowiedni czas na szukanie winnych

Vettel: Leclerc nie miał miejsca, by próbować ataku w T3

GP Styrii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Styrii: wyniki wyścigu

Hamilton wygrywa Grand Prix Styrii

Grosjean rozpocznie wyścig z alei serwisowej

Wolff: Masakrowanie zawieszenia może doprowadzić do problemów

Lundgaard wygrywa sprint F2 w Styrii

Norris nadal zmaga się z tajemniczym bólem w klatce piersiowej

Haas podejrzewany o złamanie zasad parku zamkniętego

Ocon: Stać nas było na jeszcze lepszy wynik w kwalifikacjach

Soczi liczy na zorganizowanie GP Rosji przy pełnych trybunach

Alonso wezwał Renault do skoncentrowania sił na sezonie 2022

Imola i Hockenheim nadal walczą o miejsce w kalendarzu F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz: Styl jazdy pozostanie ten sam na 18-calowych felgach

Hiszpan jest jednym z nielicznych kierowców, którzy mieli okazje sprawdzić większe koła.
Mateusz Szymkiewicz, 27 listopada 2019, wyświetlenia: 1056<< | lista | T- | T+ | >>

Carlos Sainz uważa, że styl jazdy bolidami Formuły 1 praktycznie nie ulegnie zmianie od sezonu 2021, kiedy to zadebiutują 18-calowe felgi.

Według nowych przepisów, od 2021 roku bolidy będą ścigały się na niskoprofilowych oponach Pirelli, które będą zakładane na obręcze wyższe o pięć cali. Włoski producent rozpoczął już prace rozwojowe i najpierw zaangażował do nich Renault, natomiast w ostatnich tygodniach swojego bolidu użyczył McLaren.

Szef Pirelli Motorsport – Mario Isola, zapytany o jakość informacji zebranych podczas testów na torze, odpowiedział: „Wskazówki są pozytywne. Z McLarenem byliśmy w stanie potwierdzić część wyników, które uzyskaliśmy we wrześniu z Renault”.

Z kolei Carlos Sainz, który miał okazję poprowadzić bolid z 18-calowymi felgami, przyznał, że nie odczuł większej różnicy. „Nie mogę powiedzieć zbyt wiele ze względu na poufność. To były prywatne testy Pirelli i McLarena, a raport z nich został rozesłany pozostałym zespołom. Różnice są zauważalne, ale nie mogę powiedzieć na czym polegają. Styl jazdy pozostaje jednak bez zmian, trzeba dostosować samochód oraz ustawienia. Sama linia jazdy była bardzo podobna do tej z weekendu Grand Prix na Paul Ricard” – oznajmił Hiszpan dla gazety AS.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.07.2020  Sainz: To była okropnie stresująca sesja kwalifikacyjna
03.07.2020  Magnussen: Racing Point jest tak szybkie, jak się tego obawialiśmy
03.07.2020  Norris: Sainz zasłużył na kontrakt z Ferrari
23.06.2020  Webber: Zakładam, że Vettel wróci do stawki w sezonie 2022
08.06.2020  Binotto: Sainz jest wystarczająco szybki, by zostać mistrzem świata
Tagi:
Sainz C.
Pirelli
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca