F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz: Styl jazdy pozostanie ten sam na 18-calowych felgach

Hiszpan jest jednym z nielicznych kierowców, którzy mieli okazje sprawdzić większe koła.
Mateusz Szymkiewicz, 27 listopada 2019, wyświetlenia: 1096<< | lista | T- | T+ | >>

Carlos Sainz uważa, że styl jazdy bolidami Formuły 1 praktycznie nie ulegnie zmianie od sezonu 2021, kiedy to zadebiutują 18-calowe felgi.

Według nowych przepisów, od 2021 roku bolidy będą ścigały się na niskoprofilowych oponach Pirelli, które będą zakładane na obręcze wyższe o pięć cali. Włoski producent rozpoczął już prace rozwojowe i najpierw zaangażował do nich Renault, natomiast w ostatnich tygodniach swojego bolidu użyczył McLaren.

Szef Pirelli Motorsport – Mario Isola, zapytany o jakość informacji zebranych podczas testów na torze, odpowiedział: „Wskazówki są pozytywne. Z McLarenem byliśmy w stanie potwierdzić część wyników, które uzyskaliśmy we wrześniu z Renault”.

Z kolei Carlos Sainz, który miał okazję poprowadzić bolid z 18-calowymi felgami, przyznał, że nie odczuł większej różnicy. „Nie mogę powiedzieć zbyt wiele ze względu na poufność. To były prywatne testy Pirelli i McLarena, a raport z nich został rozesłany pozostałym zespołom. Różnice są zauważalne, ale nie mogę powiedzieć na czym polegają. Styl jazdy pozostaje jednak bez zmian, trzeba dostosować samochód oraz ustawienia. Sama linia jazdy była bardzo podobna do tej z weekendu Grand Prix na Paul Ricard” – oznajmił Hiszpan dla gazety AS.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
20.04.2024  Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji
18.04.2024  Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte
18.04.2024  Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla
17.04.2024  Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem
Tagi:
Sainz C.
Pirelli
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca