F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2020

Raikkonen: Nasz bolid jest po prostu zbyt wolny

Hulkenberg: Nie spodziewałem się tak dobrego rezultatu

Verstappen: Liczę tylko na czysty początek wyścigu

Leclerc: Ten wynik pokazuje bardziej realistyczny obraz formy Ferrari

Bottas: Cały tydzień pracowaliśmy nad poprawą ustawień

Ocon ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP 70-lecia

GP 70-lecia: wyniki kwalifikacji

Valtteri Bottas wygrywa kwalifikacje przed GP 70-lecia

Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM

Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca

GP 70-lecia: Hamilton najszybszy przed czasówką

Sargeant wygrywa wyścig i zostaje nowym liderem mistrzostw F3

Williams dołącza do apelacji w sprawie Racing Point

Brown: Potwierdziło się, że Racing Point opowiadało brednie

Racing Point liczy, że Perez wróci do ścigania podczas GP Hiszpanii

Ricciardo: GP 70-lecia może być dla nas przełomem

Bottas: Rozmowy nad nową umową przebiegły gładko i sprawnie

Vettel zbagatelizował znaczenie przejażdżki z Szafnauerem

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Albon: Silnik Hondy jest już na równi z Mercedesem

Kierowca Red Bulla wątpi, by ostatni skok formy wynikał z warunków w Meksyku i Brazylii.
Mateusz Szymkiewicz, 29 listopada 2019, wyświetlenia: 620<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kierowca Red Bulla – Alexander Albon, jest przekonany, że silnik Hondy znajduje się już „na równi” z układem napędowym Mercedesa.

Stajnia z Milton Keynes zaprezentowała w ostatnich wyścigach bardzo mocną formę, m.in. zdobywając pole position do Grand Prix Brazylii, a także wygrywając niedzielny wyścig. Z kolei kierowca siostrzanego Toro Rosso – Pierre Gasly, na torze Interlagos był w stanie dojechać na drugim miejscu tuż przed Lewisem Hamiltonem w fabrycznym Mercedesie, co potwierdza postępy Hondy.

„Wątpię, by położenie torów nad poziomem morza odgrywało ważną rolę” – powiedział Alexander Albon zapytany o mocną formę Red Bulla w Meksyku i Brazylii. „W mojej opinii Ferrari wciąż ma przewagę, ale jesteśmy już na równi z Mercedesem, nawet jeżeli nie wiemy z jakich ustawień dokładnie korzystali. Uważam, że to nie tylko kwestia wysokości oraz charakterystyki toru. Honda robi poważne postępy”.

Teorię Tajlandczyka potwierdza kierowca niemieckiego zespołu – Valtteri Bottas. „Nasze podwozie jest bardzo dobre. Możemy narzekać tylko na detale jeśli chodzi o kwestie mechaniczne lub aerodynamiczne. Brakuje nam jednak prędkości maksymalnych na prostych, co jest kwestią wydajności oraz mocy silnika. Musimy spisać się lepiej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.08.2020  Albon: Pośrednia mieszanka może okazać się szybsza
06.08.2020  Verstappen domaga się organizacji dwóch treningów na Imoli
31.07.2020  Albon: Myślałem, że uda mi się opanować bolid
30.07.2020  Van der Garde: Red Bull powinien sięgnąć po Pereza
29.07.2020  Simon Rennie będzie inżynierem Albona od GP Wielkiej Brytanii
Tagi:
Albon A.
Red Bull
Honda
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca