F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bottas najszybszy również w drugim treningu

Jednak w końcówce sesji Fin zaliczył kraksę z Romainem Grosjeanem.
Łukasz Godula, 29 listopada 2019, wyświetlenia: 3312<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images
Druga jakże ważna sesja treningowa w Abu Zabi rozpoczęła się jeszcze przy świetle dziennym. Mało kto zwlekał z wyjazdem an tor, gdyż to właśnie teraz można było poznać warunki, jaki będą w jutrzejszych kwalifikacjach, oraz niedzielnym wyścigu.

Co ciekawe kierowcy wyjechali na pośrednich i twardych oponach, więc postanowili sprawdzić ogumienie na wyścig. Nikt nie zdecydował się na wyjazd na miękkich oponach poza kierowcami Williamsa. Na pośrednim ogumieniu najlepiej spisał się Verstappen, wykręcając czas 1:37,145. Tymczasem pierwszym poważnym zawodnikiem na miękkich oponach był Leclerc. Co ciekawe po dwóch sektorach jego czas nie był lepszy od Verstappena, a w trzecim Monakijczyk uderzył w bandy bokiem samochodu, po czym powoli wrócił do garażu.

Nie tylko Leclerc miał problemy w trzecim sektorze. Również Bottas zaliczył obcierkę, jednak mniej brzemienną w skutkach i dokończył okrążenie, wskakując na czoło tabeli z wynikiem 1:36,256. Hamilton pomimo braku błędów był wolniejszy o niemal 0,4 sekundy. Nieco wolniejszy był Vettel, a Red Bull zdecydowanie nie zachowywał się idealnie na czerwonych Pirelli.

Trzeci sektor był dziś niezwykle zdradliwy i kolejną ofiarą był Giovinazzi. Kierowca Alfy Romeo obrócił się, ale na szczęście uniknął uderzenia w bariery. Leclerc wyjechał na jeszcze jeden przejazd na miękkich oponach, jego samochód ostatecznie był zdolny do dalszej jazdy. Kierowca Ferrari wskoczył za Hamiltona, który zdołał jeszcze nieco poprawić swój wynik.

Przejazdy symulujące wyścig odbywały się dziś głównie na miękkich oponach. Tym razem jednak nie wydarzyły się dramaty. Kierowcy podeszli zdecydowanie ostrożniej do jazdy z pełnym bakiem. Wyłączając Grosjeana, który zderzył się z Bottasem po drugiej długiej prostej. Wypadek kompletnie do uniknięcia. Samochody pozostawiły wiele szczątków na torze, co spowodowało wywieszenie czerwonej flagi.

Po ponownym wywieszeniu zielonej flagi kierowcy spróbowali jeszcze wyjazdów na twardych i pośrednich mieszankach.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 27°C
Temperatura powietrza: 25°C
Prędkość wiatru: 0,8 m/s
Wilgotność powietrza: 62%
Sucho

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:36,256--29
2.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:36,5660,3100,31033
3.16Charles LeclercFerrari SF901:36,6420,3860,07630
4.5Sebastian VettelFerrari SF901:36,6910,4350,04928
5.33Max VerstappenRed Bull RB151:36,8070,5510,11630
6.23Alexander AlbonRed Bull RB151:37,2881,0320,48130
7.8Romain GrosjeanHaas VF-191:37,6011,3450,31317
8.11Sergio PerezRacing Point RP191:37,6371,3810,03632
9.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:37,6511,3950,01434
10.10Pierre GaslyToro Rosso STR141:37,7701,5140,11936
11.55Carlos SainzMcLaren MCL341:37,8341,5780,06432
12.4Lando NorrisMcLaren MCL341:37,9181,6620,08432
13.18Lance StrollRacing Point RP191:37,9851,7290,06732
14.20Kevin MagnussenHaas VF-191:38,0801,8240,09531
15.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:38,1221,8660,04229
16.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:38,4002,1440,27826
17.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:38,4152,1590,01530
18.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:38,4642,2080,04932
19.63George RussellWilliams FW421:39,5123,2561,04832
20.88Robert KubicaWilliams FW421:40,4554,1990,94332
107% najlepszego czasu: 1:42,994

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2024  GP Australii: najszybsze okrążenia w wyścigu
24.03.2024  GP Australii: wyniki wyścigu
24.03.2024  Carlos Sainz dominuje w Grand Prix Australii
23.03.2024  GP Australii: wyniki kwalifikacji
23.03.2024  Verstappen zdobywcą pole position do Grand Prix Australii
Tagi:
Yas Marina
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca