F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2019

Kubica zakończył testy samochodu DTM z BMW

Hamilton wybrany przez szefów najlepszym kierowcą w sezonie 2019

Binotto zapowiada gruntowne zmiany w aerodynamice i silniku

Camilleri: Verstappen ma zamknięte drzwi w Ferrari

Ferrari zacznie myśleć o składzie na sezon 2021 w maju

12.12.2019

Kubica ukończył pierwszy test za kierownicą BMW M4 DTM

Ecclestone: Vettel może odejść z F1 po sezonie 2020

Marko: Liberty Media pytało o miejsce dla Alonso w Red Bullu

Hamilton potwierdził "mały obrót" podczas wymiany z Valentino Rossim

Sirotkin: Kwiat musi pokonać Gasly'ego w sezonie 2020

Ferrari odsłoni przyszłoroczny model 11 lutego

11.12.2019

Binotto: Rywale wykorzystali silnik, aby nas zdekoncentrować

10.12.2019

F1 monitoruje sytuację związaną z zawieszeniem Rosji przez WADA

Formuła 1 pozostanie przy tegorocznych oponach w sezonie 2020

Costa: Praca w Ferrari wiąże się z większą presją niż w Mercedesie

Verstappen uważa, iż coraz lepiej radzi sobie z presją

Brown: Seidl pozbył się polityki z zespołu McLarena

Williams bliski ogłoszenia Nissanego jako kierowcę testowego

09.12.2019

Villeneuve: Honda może skomplikować sezon Red Bulla

Wysoka oglądalność F1 w 2019 w Polsce. Co będzie z "efektem Kubicy"?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Bottas najszybszy również w drugim treningu

Jednak w końcówce sesji Fin zaliczył kraksę z Romainem Grosjeanem.
Łukasz Godula, 29 listopada 2019, wyświetlenia: 2918<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images
Druga jakże ważna sesja treningowa w Abu Zabi rozpoczęła się jeszcze przy świetle dziennym. Mało kto zwlekał z wyjazdem an tor, gdyż to właśnie teraz można było poznać warunki, jaki będą w jutrzejszych kwalifikacjach, oraz niedzielnym wyścigu.

Co ciekawe kierowcy wyjechali na pośrednich i twardych oponach, więc postanowili sprawdzić ogumienie na wyścig. Nikt nie zdecydował się na wyjazd na miękkich oponach poza kierowcami Williamsa. Na pośrednim ogumieniu najlepiej spisał się Verstappen, wykręcając czas 1:37,145. Tymczasem pierwszym poważnym zawodnikiem na miękkich oponach był Leclerc. Co ciekawe po dwóch sektorach jego czas nie był lepszy od Verstappena, a w trzecim Monakijczyk uderzył w bandy bokiem samochodu, po czym powoli wrócił do garażu.

Nie tylko Leclerc miał problemy w trzecim sektorze. Również Bottas zaliczył obcierkę, jednak mniej brzemienną w skutkach i dokończył okrążenie, wskakując na czoło tabeli z wynikiem 1:36,256. Hamilton pomimo braku błędów był wolniejszy o niemal 0,4 sekundy. Nieco wolniejszy był Vettel, a Red Bull zdecydowanie nie zachowywał się idealnie na czerwonych Pirelli.

Trzeci sektor był dziś niezwykle zdradliwy i kolejną ofiarą był Giovinazzi. Kierowca Alfy Romeo obrócił się, ale na szczęście uniknął uderzenia w bariery. Leclerc wyjechał na jeszcze jeden przejazd na miękkich oponach, jego samochód ostatecznie był zdolny do dalszej jazdy. Kierowca Ferrari wskoczył za Hamiltona, który zdołał jeszcze nieco poprawić swój wynik.

Przejazdy symulujące wyścig odbywały się dziś głównie na miękkich oponach. Tym razem jednak nie wydarzyły się dramaty. Kierowcy podeszli zdecydowanie ostrożniej do jazdy z pełnym bakiem. Wyłączając Grosjeana, który zderzył się z Bottasem po drugiej długiej prostej. Wypadek kompletnie do uniknięcia. Samochody pozostawiły wiele szczątków na torze, co spowodowało wywieszenie czerwonej flagi.

Po ponownym wywieszeniu zielonej flagi kierowcy spróbowali jeszcze wyjazdów na twardych i pośrednich mieszankach.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 27°C
Temperatura powietrza: 25°C
Prędkość wiatru: 0,8 m/s
Wilgotność powietrza: 62%
Sucho

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes W10 EQ Power+1:36,256--29
2.44Lewis HamiltonMercedes W10 EQ Power+1:36,5660,3100,31033
3.16Charles LeclercFerrari SF901:36,6420,3860,07630
4.5Sebastian VettelFerrari SF901:36,6910,4350,04928
5.33Max VerstappenRed Bull RB151:36,8070,5510,11630
6.23Alexander AlbonRed Bull RB151:37,2881,0320,48130
7.8Romain GrosjeanHaas VF-191:37,6011,3450,31317
8.11Sergio PerezRacing Point RP191:37,6371,3810,03632
9.26Daniił KwiatToro Rosso STR141:37,6511,3950,01434
10.10Pierre GaslyToro Rosso STR141:37,7701,5140,11936
11.55Carlos SainzMcLaren MCL341:37,8341,5780,06432
12.4Lando NorrisMcLaren MCL341:37,9181,6620,08432
13.18Lance StrollRacing Point RP191:37,9851,7290,06732
14.20Kevin MagnussenHaas VF-191:38,0801,8240,09531
15.27Nico HulkenbergRenault R.S.191:38,1221,8660,04229
16.3Daniel RicciardoRenault R.S.191:38,4002,1440,27826
17.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C381:38,4152,1590,01530
18.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C381:38,4642,2080,04932
19.63George RussellWilliams FW421:39,5123,2561,04832
20.88Robert KubicaWilliams FW421:40,4554,1990,94332
107% najlepszego czasu: 1:42,994

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.12.2019  Hamilton pewnie wygrywa finał sezonu F1
01.12.2019  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
01.12.2019  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
30.11.2019  Zespołowe pojedynki w kwalifikacjach w sezonie 2019
30.11.2019  GP Abu Zabi: wyniki kwalifikacji
Tagi:
Yas Marina
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca