F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2020

Racing Point zaprezentowało malowanie na sezon 2020

Renault R.S.20 zadebiutowało na torze wyścigowym

McKiernan: Nie poczyniliśmy fundamentalnych zmian przy FW43

Marko: AlphaTauri jest sześć miesięcy za Red Bull Racing

Williams zaprezentował FW43 w zupełnie nowym malowaniu

AlphaTauri zainteresowana współpracą z Yukim Tsunodą

Imola zainteresowana zastąpieniem GP Chin w sezonie 2020

14.02.2020

Alpha Tauri przedstawiła konstrukcję AT01

Stoffel Vandoorne został kierowcą rezerwowym Mercedesa

Alfa Romeo C39 zadebiutowała na torze

Norris: Jestem dużo bardziej pewny siebie

Mercedes zaprezentował bolid W11 EQ Performance

Verstappen: Red Bull znakomicie radzi sobie z presją

13.02.2020

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2020

McLaren zaprezentował bolid MCL35

Zhou będzie kierowcą testowym Renault w sezonie 2020

Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020

12.02.2020

Renault ujawniło fragmenty bolidu R.S.20

Tegoroczne Grand Prix Chin zostało odroczone

Red Bull RB16 ujrzał światło dzienne

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grosjean: Nowe opony nie są dla nas spełnieniem marzeń

Bottas dodaje, że zachowują się tak samo jak ogumienie 2019, ale są wolniejsze.
Nataniel Piórkowski, 4 grudnia 2019, wyświetlenia: 988<< | lista | T- | T+ | >>

Romain Grosjean dołączył do grona kierowców, którzy nie są zadowoleni z opon przygotowanych przez Pirelli na sezon 2020.

Francuz jest etatowym kierowcą Haasa – zespołu, który w ostatnim sezonie w największym stopniu doświadczył kapryśnych cech ogumienia włoskiego producenta.

„Jest zbyt wcześnie na jakiekolwiek oceny, ale jeśli zapytacie się mnie, czy jestem usatysfakcjonowany oponami na 2020 i czy pomogą nam rozwiązać problem z przegrzewaniem podczas jazdy za innym bolidem, to powiem wam całą prawdę”.

„Nie, te opony nie rozwiążą tego problemu w stu procentach” – zaznaczył Grosjean po wtorkowych testach opon w Abu Zabi.

Reprezentant stajni z Kannapolis dodał, że niektóre mieszanki sprawdzone we wtorek odznaczały się niższą degradacją i wyraził zadowolenie z faktu, iż Pirelli dostosowało je do pracy przy niższych poziomach ciśnienia. „To plusy. Ale wciąż nie jest to produkt, o jakim marzyliśmy”.

Zapytany o to, czy Pirelli zmarnowało czas, wysiłki i pieniądze na rozwój opon, które nie rozwiązują problemów zgłaszanych przez zespoły i kierowców, Grosjean odparł: „To pytanie do Pirelli”.

Valtteri Bottas z Mercedesa dodał: „Muszę powiedzieć, że nie poczułem, aby nowe opony były lepsze od starych. Wydawało mi się nawet, że zachowują się tak samo, ale są wolniejsze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.02.2020  Pirelli rozpoczęło tegoroczny program testów 18-calowych opon
23.01.2020  Isola: Zespoły nie były negatywnie nastawione do opon na sezon 2020
14.01.2020  Isola: Zespoły nie chciały modyfikować projektów bolidów
10.12.2019  Formuła 1 pozostanie przy tegorocznych oponach w sezonie 2020
27.11.2019  Sainz: Styl jazdy pozostanie ten sam na 18-calowych felgach
Tagi:
Pirelli
Grosjean R.
Bottas V.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca