F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2020

Raikkonen: Nasz bolid jest po prostu zbyt wolny

Hulkenberg: Nie spodziewałem się tak dobrego rezultatu

Verstappen: Liczę tylko na czysty początek wyścigu

Leclerc: Ten wynik pokazuje bardziej realistyczny obraz formy Ferrari

Bottas: Cały tydzień pracowaliśmy nad poprawą ustawień

Ocon ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP 70-lecia

GP 70-lecia: wyniki kwalifikacji

Valtteri Bottas wygrywa kwalifikacje przed GP 70-lecia

Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM

Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca

GP 70-lecia: Hamilton najszybszy przed czasówką

Sargeant wygrywa wyścig i zostaje nowym liderem mistrzostw F3

Williams dołącza do apelacji w sprawie Racing Point

Brown: Potwierdziło się, że Racing Point opowiadało brednie

Racing Point liczy, że Perez wróci do ścigania podczas GP Hiszpanii

Ricciardo: GP 70-lecia może być dla nas przełomem

Bottas: Rozmowy nad nową umową przebiegły gładko i sprawnie

Vettel zbagatelizował znaczenie przejażdżki z Szafnauerem

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Liberty Media pytało o miejsce dla Alonso w Red Bullu

Austriak ujawnił, że do rozmów z władzami Formuły 1 doszło latem.
Mateusz Szymkiewicz, 12 grudnia 2019, wyświetlenia: 1578<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko ujawnił, że Liberty Media kontaktowało się z Red Bull Racing w sprawie potencjalnego angażu Fernando Alonso.

Hiszpan opuścił stawkę Formuły 1 po sezonie 2018, nie mając szans na rywalizację w czołowym zespole. Sam kierowca nie wyklucza, że w przyszłości wróci do sportu, choć oczekiwałby od nowego zespołu, że jest w stanie zapewnić mu bolid zdolny do walki o wygrane oraz mistrzowskie tytuły.

Jak zdradził doradca Red Bulla – Helmut Marko, z inicjatywą przywrócenia Alonso do stawki wyszli właściciele Formuły 1, Liberty Media. Austriak określił ich jako „nowych menedżerów Alonso”, natomiast do dyskusji miało dojść latem tego roku. „Natychmiast powiedzieliśmy im, że nie potrzebujemy Alonso. To i tak by nie wypaliło przez naszego partnera silnikowego Hondę. Dostają bólu głowy słysząc samo nazwisko Alonso” – powiedział Marko.

76-latek odnosząc się do aktualnego składu Red Bulla, przyznał, że brak czołowego bolidu w sezonie 2020 może oznaczać utratę Maksa Verstappena na rzecz konkurencji. „W 2020 roku musimy dać Maksowi bolid, którym będzie mógł zostać mistrzem świata. W innym razie stracimy go. Teraz dzieją się duże rzeczy za kulisami. To będą decydujące tygodnie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2020  Alonso: Renault raczej nie będzie w czołówce w sezonie 2021
12.07.2020  Alonso wezwał Renault do skoncentrowania sił na sezonie 2022
10.07.2020  Prost: Renault brało pod uwagę Alonso, Vettela i Bottasa
09.07.2020  Alonso: Rozmowy o powrocie z Renault rozpoczęły się w Abu Zabi
08.07.2020  Alonso i Renault - czy to ma prawo się udać?
Tagi:
Alonso F.
Marko H.
Red Bull
Liberty Media

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca