F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2020

Raikkonen: Nasz bolid jest po prostu zbyt wolny

Hulkenberg: Nie spodziewałem się tak dobrego rezultatu

Verstappen: Liczę tylko na czysty początek wyścigu

Leclerc: Ten wynik pokazuje bardziej realistyczny obraz formy Ferrari

Bottas: Cały tydzień pracowaliśmy nad poprawą ustawień

Ocon ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP 70-lecia

GP 70-lecia: wyniki kwalifikacji

Valtteri Bottas wygrywa kwalifikacje przed GP 70-lecia

Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM

Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca

GP 70-lecia: Hamilton najszybszy przed czasówką

Sargeant wygrywa wyścig i zostaje nowym liderem mistrzostw F3

Williams dołącza do apelacji w sprawie Racing Point

Brown: Potwierdziło się, że Racing Point opowiadało brednie

Racing Point liczy, że Perez wróci do ścigania podczas GP Hiszpanii

Ricciardo: GP 70-lecia może być dla nas przełomem

Bottas: Rozmowy nad nową umową przebiegły gładko i sprawnie

Vettel zbagatelizował znaczenie przejażdżki z Szafnauerem

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Honda: Coraz trudniej będzie nam osiągać duże postępy

Japoński koncern jest bardzo zadowolony z wysokiej niezawodności silników w sezonie 2019.
Nataniel Piórkowski, 31 grudnia 2019, wyświetlenia: 837<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda potwierdza, że coraz trudniej będzie jej dokonywać dużych postępów w porównaniu do pozostałych producentów jednostek napędowych.

Po imponującym zredukowaniu strat do Ferrari i Mercedesa na przestrzeni sezonu 2019, japońscy inżynierowie zmierzą się ze zdecydowanie trudniejszym wyzwaniem, jakim jest stworzenie absolutnie topowego silnika.

Dyrektor techniczny Hondy w F1 – Toyoharu Tanabe wyjaśnia: „W tym roku zaprezentowaliśmy nasze postępy – nie tylko z Red Bullem, ale również z Toro Rosso. Chcemy, aby podobnie było w przyszłym roku. Rozwój nowej jednostki napędowej już się zaczął. Musimy bardzo mocno naciskać na realizację naszego celu”.

„Jedno jest pewne – o postępy będzie trudniej niż w poprzednich sezonach. Musimy być precyzyjny w każdym obszarze. To nie tylko kwestia projektu czy materiałów. Hybrydowe jednostki napędowe to skompilowany układ, więc musimy także myśleć o optymalizacji oprogramowania i tym, jak zarządzamy pracą silnika na torze”.

„Cały czas naciskamy. Zespół napędowy to silnik spalinowy, MGU-H i K, wszystkie systemy, woda, olej i inne substancje. W obecnych czasach to także oprogramowanie, komputery. Trzeba mieć na uwadze wiele rzeczy”.

„Nie ulega wątpliwości, że postawienie dużego kroku naprzód zaczyna stawać się coraz trudniejsze”.

W tym sezonie Honda zrealizowała swój cel poprawy niezawodności w wyścigach. „W niedzielę nie doszło do ani jednej awarii silnika, przez którą musielibyśmy wycofać bolid z dalszej rywalizacji. To coś bardzo pozytywnego”.

„Pamiętamy jednak o problemach Maxa z Abu Zabi. Nie musiał zjechać do garażu, ale jak na dłoni widać, że są obszary, które wciąż można poprawić. Mieliśmy też kilka cięższych piątków. Trzeba to wszystko uporządkować”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.08.2020  Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca
28.07.2020  Honda odbędzie spotkanie z Red Bullem przed wyścigami na Silverstone
19.07.2020  Gasly otrzyma przed wyścigiem nową jednostkę napędwą
16.07.2020  Verstappen: Jesteśmy zbyt wolni na prostych
02.07.2020  Verstappen: Honda chce walczyć o tegoroczny tytuł
Tagi:
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca