F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.08.2020

Salo: Raikkonen zakończy karierę po sezonie 2020

11.08.2020

Wolff: Verstappen stanowi dla nas realne zagrożenie

FIA przyjrzy się przepisom odnośnie komunikacji radiowej

Hulkenberg zainteresowany posadą w Alfie na sezon 2021

Nissany wystartuje z Williamsem w treningu do GP Hiszpanii

Szafnauer bagatelizuje termin dostawy wlotów chłodzenia hamulców

Wolff: Pewne zespoły wszczynają małą rewolucję

Szafnauer: Sędziowie nie powinni porównywać naszego projektu do kalki

Abiteboul: Wymagalibyśmy od sędziów większej konsekwentności

10.08.2020

Magnussen liczy na 'nowy samochód' po Silverstone

Marko: Albon otrzyma więcej czasu w Red Bullu

Lehto: Szwarcman jest lepszym kierowcą od Micka Schumachera

Heidfeld: Sezon 2021 może być świeżym startem dla Vettela

Szafnauer: Perez na 99 procent wystąpi w GP Hiszpanii

09.08.2020

Vettel: Strategia Ferrari nie miała sensu

Leclerc: Czuję się tak, jak gdybym odniósł zwycięstwo

Hulkenberg: Dodatkowy pit stop był wynikiem silnych wibracji

Bottas: Mercedes 'przysnął', gdy Verstappen zaczął uciekać

Racing Point z kolejną reprymendą od sędziów

Verstappen: Nie spodziewałem się zwycięstwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Magnussen: Ubiegły sezon wiele mnie nauczył

Większość problemów Haasa wcale nie wynikała bezpośrednio z pracy opon.
Nataniel Piórkowski, 27 grudnia 2019, wyświetlenia: 738<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen podkreśla, że ciężki sezon 2019 pozwolił mu zdobyć nowe doświadczenia i nie był zupełnie bezowocnym okresem dla Haasa.

Amerykański zespół przez cały rok zmagał się z niedopracowaną aerodynamiką bolidu, która utrudniała maksymalne wykorzystywanie potencjału ogumienia w warunkach wyścigowych.

„Człowiek ciągle się czegoś uczy” – przekonuje Magnussen. „Najwięcej lekcji wyciąga się z trudnych sytuacji. Zmuszają cię one do tego, aby radzić sobie z problemami w inny sposób. To z kolei daje ci siłę i trochę doświadczenia, które niekoniecznie zdobyłbyś, gdyby wszystko szło perfekcyjnie. Pod wieloma względami był to dla mnie pozytywny okres. Także dla zespołu”.

Magnussen otwarcie przyznał, że już wiosną Haas dobrze wiedział o tym, iż bolid VF-19 jest obarczony fundamentalnymi wadami, które będą bardzo trudne do wyeliminowania.

„Już w Bahrajnie było dla nas jasne, że mamy problem. To było bardzo dziwne, bo podczas zimowych testów i w pierwszym wyścigu w Australii nasze tempo było całkiem niezłe. Nawet w kwalifikacjach w Bahrajnie byliśmy dość wysoko, chyba na szóstym miejscu. W wyścigu wszystko się posypało”.

„Od tego czasu w zespole zapanowała lekka panika. Nie mogliśmy się skupić, nie byliśmy w stanie znaleźć źródła problemu”.

„Wiele czasu poświęciliśmy oponom. Obwinialiśmy je za nasze problemy. W rzeczywistości problem okazał się mniej złożony. Chodziło chyba tylko o stronę aerodynamiczną bolidu. Cała platforma nie pracowała w sposób spójny, nie dawała regularności osiągów, nie była stabilna”.

„To bardzo frustrujący problem, bo w kwalifikacjach mogliśmy walczyć o mocne wyniki, podczas gdy w wyścigach brakowało nam tempa”.

„Nie pozostaje nam nic innego jak bazować na pewności siebie z poprzednich sezonów, wykorzystując przykre doświadczenia zdobyte w tym roku. Trzeba wyciągnąć wnioski z naszych tegorocznych wpadek i wrócić do wyższej formy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.08.2020  Magnussen liczy na 'nowy samochód' po Silverstone
28.07.2020  Steiner: Powtórzyłbym naszą zagrywkę z Grand Prix Węgier
21.07.2020  Jan Magnussen: Kara dla Kevina była nie fair
19.07.2020  Haas ukarany: Magnussen spada na dziesiąte miejsce
17.07.2020  Grosjean oraz Magnussen pozostają niepewni przyszłości Haasa
Tagi:
Magnussen K.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca