F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

12.08.2022

Chadwick: F1 może być dla kobiet za trudna pod względem fizycznym

Epstein: Popyt na Formułę 1 w Stanach jest nieprawdopodobny

11.08.2022

Bottas: To mój najprzyjemniejszy sezon w karierze

10.08.2022

Fiorio: Ferrari powinno rozważyć zwolnienie Inakiego Ruedy

Danner: Za sagą z Piastrim stoi Flavio Briatore

Red Bull wyklucza przenosiny Gasly'ego do Alpine

Zhou koncentruje się na utrzymaniu posady w Alfie Romeo

08.08.2022

Krack: Kwalifikujemy się za daleko, by zdobywać większe punkty

Perez: Jestem za młody, by rozważać zakończenie kariery

Rosberg: Książę Albert uczestniczy w negocjacjach z Formułą 1

Szafnauer: Będziemy oczekiwać odszkodowania za Piastriego

06.08.2022

Wolff: Audi mogłoby wnieść więcej jakości do F1 niż Andretti

05.08.2022

Alonso: Nie ma potrzeby omawiania z Oconem manewrów z Węgier

Motorsport: McLaren poinformował Ricciardo o rozwiązaniu umowy

RacingNews365: Umowa Alpine z Piastrim na sezon 2023 jest nieważna

Marko: Decyzja Vettela o odejściu z F1 jest absolutnie właściwa

Monchaux: Zhou jest jedną z większych sensacji sezonu 2022

De Vries: Pochlebiają mi plotki łączące mnie z Williamsem

Marko: Ferrari w tym sezonie robi wszystko źle

RTL: Haas wstrzymał rozmowy kontraktowe z Schumacherem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Magnussen: Ubiegły sezon wiele mnie nauczył

Większość problemów Haasa wcale nie wynikała bezpośrednio z pracy opon.
Nataniel Piórkowski, 27 grudnia 2019, wyświetlenia: 847<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen podkreśla, że ciężki sezon 2019 pozwolił mu zdobyć nowe doświadczenia i nie był zupełnie bezowocnym okresem dla Haasa.

Amerykański zespół przez cały rok zmagał się z niedopracowaną aerodynamiką bolidu, która utrudniała maksymalne wykorzystywanie potencjału ogumienia w warunkach wyścigowych.

„Człowiek ciągle się czegoś uczy” – przekonuje Magnussen. „Najwięcej lekcji wyciąga się z trudnych sytuacji. Zmuszają cię one do tego, aby radzić sobie z problemami w inny sposób. To z kolei daje ci siłę i trochę doświadczenia, które niekoniecznie zdobyłbyś, gdyby wszystko szło perfekcyjnie. Pod wieloma względami był to dla mnie pozytywny okres. Także dla zespołu”.

Magnussen otwarcie przyznał, że już wiosną Haas dobrze wiedział o tym, iż bolid VF-19 jest obarczony fundamentalnymi wadami, które będą bardzo trudne do wyeliminowania.

„Już w Bahrajnie było dla nas jasne, że mamy problem. To było bardzo dziwne, bo podczas zimowych testów i w pierwszym wyścigu w Australii nasze tempo było całkiem niezłe. Nawet w kwalifikacjach w Bahrajnie byliśmy dość wysoko, chyba na szóstym miejscu. W wyścigu wszystko się posypało”.

„Od tego czasu w zespole zapanowała lekka panika. Nie mogliśmy się skupić, nie byliśmy w stanie znaleźć źródła problemu”.

„Wiele czasu poświęciliśmy oponom. Obwinialiśmy je za nasze problemy. W rzeczywistości problem okazał się mniej złożony. Chodziło chyba tylko o stronę aerodynamiczną bolidu. Cała platforma nie pracowała w sposób spójny, nie dawała regularności osiągów, nie była stabilna”.

„To bardzo frustrujący problem, bo w kwalifikacjach mogliśmy walczyć o mocne wyniki, podczas gdy w wyścigach brakowało nam tempa”.

„Nie pozostaje nam nic innego jak bazować na pewności siebie z poprzednich sezonów, wykorzystując przykre doświadczenia zdobyte w tym roku. Trzeba wyciągnąć wnioski z naszych tegorocznych wpadek i wrócić do wyższej formy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.07.2022  Magnussen: Poszukiwanie balansu przyprawia nas o ból głowy
25.07.2022  Schumacher wystartuje w Budapeszcie bez poprawek bolidu
23.07.2022  Sainz i Magnussen wystartują do wyścigu o GP Francji z końca stawki
11.07.2022  Magnussen: Schumacher wykonał bardzo duże postępy
10.07.2022  Steiner odpiera zarzuty Schumachera w sprawie taktyki ze sprintu
Tagi:
Magnussen K.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca