F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.07.2020

Russell zaskoczony słabym tempem Williamsa w Austrii

Doornbos: Sainz może żałować kontraktu z Ferrari

Abiteboul: Regularne zmiany kierowców nie są dla nas dobre

Briatore: Ferrari powinno ukarać finansowo Leclerca

Wolff: Nowa umowa Hamiltona jest kwestią tygodni

13.07.2020

Horner broni występu Albona w Grand Prix Styrii

Vettel: Pieniądze nie są dla mnie najważniejsze

Magnussen nie obawia się o swoją przyszłość w Formule 1

Motorsport.com: Mercedes zdecydował się zatrzymać Bottasa

Racing Point: Protest Renault jest bezpodstawny

12.07.2020

FIA: Protest Renault wymaga dokładniejszej analizy

Renault oprotestowało bolidy Racing Point

Perez: Ani trochę nie żałuję ataku na Albona

Hamilton: Ciężko było mi się zebrać po ostatnim weekendzie

Bottas: Mogłem tylko zabiegać o jak najmniejszą stratę do Lewisa

Verstappen: Byliśmy zbyt wolni, by walczyć z Mercedesami

Binotto: To nie jest odpowiedni czas na szukanie winnych

Vettel: Leclerc nie miał miejsca, by próbować ataku w T3

GP Styrii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Styrii: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Briatore: Ferrari powinno myśleć o bolidzie a nie o Hamiltonie

Zdaniem Włoch stajnia z Maranello powinna przede wszystkim inwestować w rozwój konstrukcji.
Nataniel Piórkowski, 4 stycznia 2020, wyświetlenia: 1425<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Były szef Renault w F1 – Flavio Briatore sugeruje Ferrari, aby skoncentrowało się na rozwoju bolidu a nie planowaniu przyszłości i kuszeniu Lewisa Hamiltona do zmiany zespołowych barw.

Wiadomo, że z sześciokrotnym mistrzem świata spotkał się prezes Ferrari – John Elkann. W mediach pojawiały się także plotki o tym, jakoby włoski producent kusił obecnego szefa Mercedesa – Toto Wolffa do zmiany zespołowych barw.

W wywiadzie udzielonym telewizji Rai Briatore stwierdził: „Hamilton w Maranello w 2021 roku? Gdybym miał wybierać pomiędzy nim a Charlesem Leclerkiem, to wolałbym zatrzymać u siebie Leclerca. W dodatku kosztowałoby mnie to mniej pieniędzy”.

„Toto Wolff w Ferrari w 2021 roku? Jest udziałowcem Mercedesa. Praca dla innego zespołu nie miałaby dla niego większego sensu. Nawet jeśli, to i tak nie rozwiązałoby to problemów Ferrari. Największe znaczenie ma bolid” – podkreślił.

Briatore podał za przykład Renault, które postanowiło zapewnić Danielowi Ricciardo sowite wynagrodzenie a w dalszym ciągu boryka się z problemem niekonkurencyjnego bolidu.

„Spójrzcie tylko na Renault. Dali Ricciardo masę pieniędzy, ale szczerze mówiąc lepiej było je zainwestować w rozwój bolidu. Ferrari musi pracować nad tym, aby strata do Mercedesa nie była wyższa niż pięć setnych sekundy. Wtedy kierowca naprawdę może wygenerować różnicę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.07.2020  Doornbos: Sainz może żałować kontraktu z Ferrari
14.07.2020  Briatore: Ferrari powinno ukarać finansowo Leclerca
12.07.2020  Binotto: To nie jest odpowiedni czas na szukanie winnych
12.07.2020  Vettel: Leclerc nie miał miejsca, by próbować ataku w T3
10.07.2020  Vettel: SF1000 sprawia wrażenie zupełnie innego bolidu
Tagi:
Ferrari
Briatore F.
Hamilton L.
Leclerc C.
Wolff T.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca