F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.02.2020

Imola zainteresowana zastąpieniem GP Chin w sezonie 2020

14.02.2020

Alpha Tauri przedstawiła konstrukcję AT01

Stoffel Vandoorne został kierowcą rezerwowym Mercedesa

Alfa Romeo C39 zadebiutowała na torze

Norris: Jestem dużo bardziej pewny siebie

Mercedes zaprezentował bolid W11 EQ Performance

Verstappen: Red Bull znakomicie radzi sobie z presją

13.02.2020

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2020

McLaren zaprezentował bolid MCL35

Zhou będzie kierowcą testowym Renault w sezonie 2020

Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020

12.02.2020

Renault ujawniło fragmenty bolidu R.S.20

Tegoroczne Grand Prix Chin zostało odroczone

Red Bull RB16 ujrzał światło dzienne

Binotto: Vettel jest pierwszym wyborem dla Ferrari

Villeneuve: Williamsowi ciężko będzie wyjść z obecnego kryzysu

Horner: W końcu mamy szansę na walkę z największymi rywalami

Ferrari zastosowało w nowym bolidzie ekstremalne koncepcje

ESPN: GP Chin nie odbędzie się w kwietniu

11.02.2020

Ferrari odsłoniło model SF1000

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Magnussen: Bolid Haasa na sezon 2020 powinien być lepszy

Duńczyk wypowiedział się także o swojej przyszłości w F1 oraz pojedynku z Grosjeanem.
Mateusz Szymkiewicz, 5 lutego 2020, wyświetlenia: 1080<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen przyznał, że zespół Haas spodziewa się dużo lepszego bolidu w sezonie 2020.

Stajnia z Kannapolis ma za sobą skomplikowane mistrzostwa, w których zdobyła zaledwie 28 punktów i zajęła dziewiąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Przez większość sezonu Haas obwiniał za taki stan rzeczy opony Pirelli, jednakże jak potwierdził Gunther Steiner, inżynierowie popełnili fundamentalne błędy przy projektowaniu modelu VF-19.

„Powiedziano mi, że zeszłoroczny samochód generował docisk w kilku obszarach w tunelu aerodynamicznym, co nie sprawdziło się na torze. Odnotowano wielką różnicę” – powiedział Kevin Magnussen, kierowca Haasa. „W tym roku mamy zdecydowanie lepsze liczby z tunelu aerodynamicznego, a także wykonaliśmy pracę, by różnice [między tunelem a torem] nie były zbyt duże. Jeżeli wszystko wypali, powinno być dobrze”.

Dla 27-latka będzie to już czwarty sezon spędzony w Haasie. Jak ujawnił, w ostatnich latach otrzymywał wstępne zapytania od innych ekip. „Tak, otrzymywałem oferty. Mimo to oczywiście Haas był najlepszą opcją. Kiedy byłem w Renault mogłem odczuć, że oni [Haas] naprawdę mnie chcą. Spisali się naprawdę dobrze jako nowy zespół, więc skorzystałem z tej szansy i nie żałuję”.

Magnussen przyznał, że jeżeli w najbliższych latach nie będzie mu dane rywalizować o najwyższe cele w Formule 1, wówczas będzie gotowy opuścić sport. „Nie potrafię sobie wyobrazić, że spędzę moje najlepsze lata walcząc o siódme miejsce. Jeżeli skończę za dwanaście lub piętnaście lat, a moim najlepszym wynikiem pozostanie druga pozycja, wówczas nie będę czuł z tego żadnej dumy. Marzę również o wygraniu Le Mans i Daytony, ale Formuła 1 świeci najjaśniej. Muszę jednak podkreślić, że nadejdzie czas, gdy nie będę już dłużej wierzył w zdobycie mistrzostwa. Mimo to nie jest jeszcze ten moment”.

Duńczyk dodał na koniec, że jego celem na sezon 2020 jest zdominowanie partnera z Haasa – Romaina Grosjeana. „Jestem w Formule 1, ponieważ moim marzeniem jest zostanie mistrzem świata. Moim celem nie jest wejście do czołowej dziesiątki. Gdybym nie był w stanie pokonać Romaina, to duże zespoły prawdopodobnie nie spojrzałyby na mnie, prawda? Czasem przekraczam granicę, szczególnie kiedy jestem w punktach. Trzeba iść na całość. Wolę wylądować w szpitalu niż być jedenasty. Mam taką a nie inną reputację, ale przyjmuję krytykę bardzo łatwo”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.01.2020  Steiner: Haas był bliski zmiany składu przed sezonem 2020
27.12.2019  Magnussen: Ubiegły sezon wiele mnie nauczył
04.11.2019  Magnussen: Ostrzegałem Haasa o problemach z hamulcami
28.10.2019  Magnussen: Cały zespół myśli już o sezonie 2020
27.10.2019  Grosjean: Po prostu czekamy na lepszy bolid Haasa w sezonie 2020
Tagi:
Magnussen K.
Haas

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca