F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2020

Perez: Nigdy nie byliśmy lepiej przygotowani do startu sezonu

Red Bull przygotowuje skromne poprawki na GP Australii

Racing Point: Niektóre zespoły próbują przechytrzyć przepisy

Raikkonen popisał się najlepszym czasem drugiego dnia testów

Mercedes pewny legalności dwuosiowego układu kierowniczego

Perez najszybszy w trakcie pierwszej połowy drugiego dnia

Mercedes opracował system zmiany zbieżności kół w trakcie jazdy

Leclerc chwali elastyczność nowego bolidu Ferrari

Albon celuje w pierwsze zwycięstwo w sezonie 2020

Steiner: Rozwiązaliśmy zeszłoroczne problemy z samochodem

Tost: Gasly oraz Kwiat za szybko otrzymali promocję do Red Bulla

Vasseur pewny pozostania Alfy Romeo w F1 po sezonie 2020

19.02.2020

Sainz zaniepokojony współpracą małych stajni z fabrycznymi ekipami

Verstappen: Nowy bolid jest wyraźnie szybszy od ubiegłorocznego

Hamilton na czele po pierwszym dniu zimowych testów

Russell: Odczucia z FW43 są lepsze niż z zeszłorocznego modelu

Ocon zachwycony po pierwszych testach Renault R.S.20

Racing Point potwierdza obecność elementów Mercedesa W10 w RP20

Bottas najszybszy podczas porannej części pierwszego dnia testów

Marko: Verstappen ma klauzulę osiągów w nowym kontrakcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari zastosowało w nowym bolidzie ekstremalne koncepcje

Włoska stajnia podkreśla, że ciężko pracowała zimą nad modelem SF1000.
Nataniel Piórkowski, 12 lutego 2020, wyświetlenia: 1582<< | lista | T- | T+ | >>

Nowy bolid Ferrari został zaprojektowany w oparciu o ekstremalne i radykalne koncepcje.

„Wiem, że bolid wygląda tak samo [jak ubiegłoroczny], ale zapewniam was, że tak nie jest. To ewolucja ubiegłorocznej konstrukcji, ale w niektórych obszarach obraliśmy bardzo agresywne podejście” – zaakcentował szef Scuderii.

W ubiegłym sezonie włoska stajnia doznała szoku, gdy po bardzo konkurencyjnych zimowych testach musiała uznać wyższość Mercedesa.

Charles Leclerc dodał: „W przypadku pewnych obszarów bolidu podjęliśmy nieco bardziej agresywne decyzje. Ciężko pracowaliśmy – naprawdę ciężko. Nie wydaje mi się, że poszliśmy za przykładem innych zespołów”.

Sezon 2020 jest traktowany jako okres przejściowy przed rewolucją techniczną, która stanie się rzeczywistością wraz z wejściem w życie nowych przepisów technicznych w 2021 roku.

„Ubiegłoroczny bolid był punktem wyjścia. Teraz wszystkie koncepcje zostały doprowadzone do ekstremalnego poziomu” – zapewnił Binotto.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2020  Leclerc chwali elastyczność nowego bolidu Ferrari
19.02.2020  Turrini: Ferrari jest gotowe negocjować z Vettelem nowy kontrakt
12.02.2020  Binotto: Vettel jest pierwszym wyborem dla Ferrari
11.02.2020  Ferrari odsłoniło model SF1000
10.02.2020  Piero Ferrari: Tegoroczny samochód został kompletnie przebudowany
Tagi:
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca