F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.08.2020

Kubica wystąpi w pierwszym treningu przed GP 70-lecia

Lehto: Raikkonen nie odejdzie z Alfy w środku sezonu

Perez ma nadzieję powrócić do rywalizacji w ten weekend

Bottas: Nie zamierzam tracić nadziei na tegoroczny tytuł

Brawn: Leclerc notuje wyniki lepsze, niż pozwala mu na to bolid

Button chciałby ujrzeć Russela w zespole ze środka stawki

Opona z bolidu Kwiata została przetransportowana do Mediolanu

04.08.2020

F1 ujawniła harmonogram Grand Prix Emilii Romanii

Pirelli podało wyniki analizy incydentów z GP Wielkiej Brytanii

Brown: Kondycja finansowa McLarena jest już stabilna

Vettel: Absolutna izolacja kierowców jest niemożliwa

Brown: Większości zespołów nie podoba się działanie Racing Point

Ricciardo: Dominacja Mercedesa jest frustrująca, ale godna podziwu

03.08.2020

Hamilton: Do przebicia opon mogły doprowadzić odłamki

Pirelli zapowiada kompleksową analizę ogumienia

Binotto nie jest już dyrektorem technicznym Ferrari

Wolff: Dominacja nie przysparza nam nowych przyjaciół

Verstappen: Hulkenberg zasługuje na miejsce w F1

02.08.2020

Policja zatrzymała cztery osoby protestujące na torze Silverstone

Grosjean otrzymał formalne ostrzeżenie od sędziów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner: W końcu mamy szansę na walkę z największymi rywalami

Wpływ na to ma stabilność przepisów i wysoka forma zespołu oraz Hondy.
Nataniel Piórkowski, 12 lutego 2020, wyświetlenia: 941<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Christiana Hornera sezon 2020 jest pierwszym od kilku lat, w którym Red Bull będzie miał realną szansę aby prowadzić wyrównaną walkę z Mercedesem i Ferrari.

Szef austriackiego zespołu zwraca uwagę na dwa wymiary stabilności. Pierwszym z nich są przepisy, które od ubiegłego roku nie uległy większym zmianom. Drugim aspektem jest z kolei wewnętrzna sytuacja zespołu oraz wysoka motywacja Hondy.

„Prawdopodobnie po raz pierwszy od pięciu czy nawet sześciu lat przepisy pozostały stabilne, dzięki czemu mamy realną szansę, aby podjąć walkę z naszymi najgroźniejszymi rywalami”.

„Lekcje z ostatniego sezonu znalazły zastosowanie przy projektowaniu bolidu RB16. Oprócz stabilności w przepisach cieszymy się także stabilnością zespołu. Budujemy nasz impet od półtora roku. Znajdujemy się w bardzo dobrej sytuacji, aby rzucić wyzwanie i powalczyć o najwyższe cele”.

„Nie mogę też nie wspomnieć o innym znaczącym czynniku – to jednostka napędowa. Honda jest ogromnie zmotywowanym i konkurencyjnym partnerem. W 2019 roku wykonała znakomitą pracę, bo każda nowa ewolucja silnika zapewniała nam wzrost mocy. Wygląda na to, że zamykamy stratę do naszych głównych konkurentów”.

Nowy bolid Red Bulla po raz pierwszy pojawi się na torze już w środę, przy okazji shakedowne'u na Silverstone.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.08.2020  Red Bull broni decyzji o drugim pit stopie Verstappena
02.08.2020  Gasly: Także prosiłem o nowego inżyniera w Red Bullu
31.07.2020  Albon: Myślałem, że uda mi się opanować bolid
31.07.2020  Marko: Robimy się nerwowi widząc dominację Mercedesa
31.07.2020  Verstappen: Ciężko przewidzieć naszą stratę do Mercedesa
Tagi:
Red Bull
Horner C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca