F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McKiernan: Nie poczyniliśmy fundamentalnych zmian przy FW43

Zespół koncentrował się na wyeliminowaniu najsłabszych obszarów poprzednika.
Mateusz Szymkiewicz, 17 lutego 2020, wyświetlenia: 2216<< | lista | T- | T+ | >>

Projektant Williamsa – Doug McKiernan, ujawnił, że przy modelu FW43 nie zostały poczynione fundamentalne zmiany względem modelu z 2019 roku.

Stajnia z Grove ma za sobą najgorszy sezon w ponad czterdziestoletniej historii startów w Formule 1. Ekipa ukończyła mistrzostwa na ostatnim miejscu w tabeli z dorobkiem zaledwie jednego punktu, zdobytego przez Roberta Kubicę w Grand Prix Niemiec.

W poniedziałek Williams zaprezentował model na 2020 rok, z którym wiąże nadzieje na przybliżenie się do ekip środka stawki. Mimo to inżynierowie brytyjskiego zespołu podkreślają, że FW43 jest tylko ewolucją swojego poprzednika i koncentrowano się na wyeliminowaniu jego najsłabszych obszarów.

„Przykuliśmy naszą uwagę do zrozumienia problematycznych obszarów FW42 i ostrożnie wybraliśmy elementy samochodu, które zdecydowaliśmy się rozwinąć i zyskać jak najwięcej osiągów przy dostępnych zasobach” – powiedział Doug McKiernan. „Główny koncept FW43 to dalszy rozwój FW42, bez fundamentalnych zmian w projekcie. Najważniejszym wskaźnikiem tego, że jesteśmy na właściwej drodze będzie poziom korelacji pomiędzy naszymi narzędziami a torem wyścigowym. W tunelu odnotowaliśmy znaczny poziom rozwoju oraz wyższą efektywność układu chłodzenia. Zespół zajął się problemami mechanicznymi z 2019 roku, które dotyczyły układu hamulcowego czy zbyt wysokiej masy samochodu. Wykonaliśmy dobre postępy w tych obszarach i będziemy koncentrowali się na nich w trakcie sezonu”.

Szef inżynierów Williamsa – Adam Carter, podkreśla, że utrzymanie konceptu FW42 umożliwiło płynne przejście do rozwoju aerodynamiki modelu na sezon 2020. „Decyzja o zachowaniu części podstawowej architektury FW42 oznaczała, że możemy przeznaczyć mniej zasobów na rozwój nowego konceptu, co pozwoliło zoptymalizować pracę zespołu projektantów. Zachowanie kluczowych parametrów pozwoliło nam na nieprzerwany rozwój aerodynamiki, co zmaksymalizowało wykorzystanie naszych narzędzi. Przed testami oraz startem sezonu najlepszymi miernikami naszych postępów będą osiągi względem konkurentów i utrzymanie dotychczasowego poziomu niezawodności”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza
07.04.2024  Albon: Już przed uderzeniem bałem się o części zamienne
05.04.2024  Sargeant: Popełniłem głupi błąd w pierwszym treningu
05.04.2024  Vowles: Nadwozie Sargeanta zostanie naprawione w ten weekend
04.04.2024  Williams bez zapasowego podwozia do GP Miami
Tagi:
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca