F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Rywale rozważają oprotestowanie bolidu Racing Point?

Panuje przekonanie, że przednie skrzydło RP20 jest wierną kopią z Mercedesa W10.
Mateusz Szymkiewicz, 27 lutego 2020, wyświetlenia: 1741<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pojawiły się spekulacje, jakoby rywale rozważali oprotestowanie tegorocznego samochodu Racing Point podczas Grand Prix Australii.

Stajnia z Silverstone projektując RP20 zdecydowała się obrać koncept stosowany przez Mercedesa. Ponadto zespół zakupił od niemieckiego producenta przednie oraz tylne zawieszenie modelu W10, skrzynię biegów oraz układ hydrauliczny, co jest dozwolone w ramach przepisów o wymianie technologii między zespołami.

Mimo to konkurencja zwraca uwagę, że samochód Racing Point jest kopią zeszłorocznego Mercedesa. Koncentracja rywali ma spoczywać na przednim skrzydle, które ma być w stu procentach identyczne jak rozwiązanie zastosowane w W10 z sezonu 2019.

„Nikt nie jest na tyle głupi, by zbudować prawdziwą kopię oryginału z listy dozwolonych do zakupu części. Jeżeli bierzesz coś od innego zespołu, z łatwością możesz to zmodyfikować” – powiedział Marcin Budkowski z Renault.

Z kolei dyrektor Racing Point – Andrew Green, przyznał, że nie rozumie dlaczego samochód jego autorstwa budzi tyle kontrowersji. „Kupiliśmy tylko jedną trzecią dostępnych części od Mercedesa. Haas kupuje od Ferrari wszystko, na co pozwalają przepisy” – dodał Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.01.2021  Szafnauer: Vettel może wydobyć to, co najlepsze w Strollu
04.01.2021  Aston Martin zaprezentuje w lutym malowanie i bolid na sezon 2021
13.12.2020  Perez: Jesteśmy w 100% przygotowani do wyścigu
07.12.2020  Perez: Jestem zdeterminowany, by pozostać w Formule 1
04.12.2020  Perez: Nie zależy mi na roli kierowcy rezerwowego w F1
Tagi:
Racing Point

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca