F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.07.2020

Racing Point: Protest Renault jest bezpodstawny

12.07.2020

FIA: Protest Renault wymaga dokładniejszej analizy

Renault oprotestowało bolidy Racing Point

Perez: Ani trochę nie żałuję ataku na Albona

Hamilton: Ciężko było mi się zebrać po ostatnim weekendzie

Bottas: Mogłem tylko zabiegać o jak najmniejszą stratę do Lewisa

Verstappen: Byliśmy zbyt wolni, by walczyć z Mercedesami

Binotto: To nie jest odpowiedni czas na szukanie winnych

Vettel: Leclerc nie miał miejsca, by próbować ataku w T3

GP Styrii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Styrii: wyniki wyścigu

Hamilton wygrywa Grand Prix Styrii

Grosjean rozpocznie wyścig z alei serwisowej

Wolff: Masakrowanie zawieszenia może doprowadzić do problemów

Lundgaard wygrywa sprint F2 w Styrii

Norris nadal zmaga się z tajemniczym bólem w klatce piersiowej

Haas podejrzewany o złamanie zasad parku zamkniętego

Ocon: Stać nas było na jeszcze lepszy wynik w kwalifikacjach

Soczi liczy na zorganizowanie GP Rosji przy pełnych trybunach

Alonso wezwał Renault do skoncentrowania sił na sezonie 2022

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bottas: Inżynierowie dają nam wskazówki jak korzystać z DAS

Fin przyznał, że jazda z dwuosiowym układem kierowniczym stała się dla niego naturalna.
Mateusz Szymkiewicz, 27 lutego 2020, wyświetlenia: 1396<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Valtteri Bottas ujawnił, że inżynierowie Mercedesa bazując na danych z pierwszej tury testów, udzielają wskazówki jemu jak i Lewisowi Hamiltonowi odnośnie korzystania z DAS.

Stajnia z Brackley wprowadziła do modelu W11 dwuosiowy układ kierowniczy, którego działanie polega na przyciąganiu kierownicy, co zmienia zbieżność przednich kół. W rezultacie Bottas oraz Hamilton mogą dogrzewać ogumienie na prostych, redukować opory toczenia i wchodzić w zakręty z wyższą prędkością.

Jak przyznał Fin, jazda z systemem DAS stała się dla niego naturalna, natomiast inżynierowie Mercedesa są już bogatsi o wiedzę gdzie można czerpać z niego największe korzyści. „Pomiędzy testami inżynierowie mieli więcej czasu na to, by wyciągnąć wnioski z danych i udzielić nam wskazówek, jak najlepiej korzystać z systemu. Pod znakiem zapytania pozostaje to jaką będziemy mieli z tego przewagę oraz na jakich torach. Wszystko idzie dosyć gładko i miło jest, gdy korzystanie z systemu przychodzi dość automatycznie bez zbędnego myślenia o nim. Używamy go wtedy, kiedy uważamy, że jest to najlepsze”.

Mimo wskazówek zespołu, Bottas przyznał, że ostateczna decyzja o skorzystaniu z DAS należy do niego oraz Hamiltona. „Przy wszystkich symulacjach, narzędziach oraz danych, z pewnością możemy ustalić co w teorii będzie najlepsze. To jednak jest również zależne od kierowcy, szczególnie podczas weekendów wyścigowych, gdy w różnych sytuacjach możemy zyskać przewagę. Na koniec to my jesteśmy osobami, które z tego korzystają. Mamy pewne wskazówki, ale to do nas należy odkrywanie najlepszego sposobu na używanie tego systemu. To niezłe dodatkowe narzędzie i nie tylko dlatego, że niewiele przy nim trzeba robić na kierownicy!” – zakończył 30-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.07.2020  Bottas: Mogłem tylko zabiegać o jak najmniejszą stratę do Lewisa
12.07.2020  Wolff: Masakrowanie zawieszenia może doprowadzić do problemów
11.07.2020  Bottas tłumaczy dużą stratę do Hamiltona
10.07.2020  FIA upomniała Mercedesa i Ferrari w sprawie zasad sanitarnych
10.07.2020  Kierowcy Mercedesa bliscy podpisania nowych kontraktów
Tagi:
Bottas V.
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca