F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Steiner: Haas może nie powrócić do poziomu z 2018 roku

Mimo to Kevin Magnussen potwierdza, że udało się rozwiązać problemy z zużyciem opon.
Mateusz Szymkiewicz, 28 lutego 2020, wyświetlenia: 1080<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Gunther Steiner przyznał, że Haas mimo rozwiązania problemów z bolidem może nie wrócić do poziomu osiągów z sezonu 2018.

Stajnia z Kannapolis przed dwoma laty walczyła z Renault o czwarte miejsce w klasyfikacji konstruktorów, finalnie zajmując piąte miejsce. W 2019 roku Haas liczył na poprawę, lecz w rzeczywistości zaliczył najgorszy sezon w swojej krótkiej historii. Ekipa zdobyła tylko 28 punktów i uplasowała się na przedostatnim miejscu w klasyfikacji.

Przyczyną problemów Haasa był bolid, który posiadał fundamentalne wady pakietu aerodynamicznego. W rezultacie kierowcy nie mogli zmusić opon do pracy w optymalnym oknie, co przekładało się na fatalne tempo wyścigowe. Jak ujawnił Gunther Steiner, tegoroczny model VF-20 nie posiada już wad poprzednika.

„Nie mamy żadnych wytycznych od Gene Haasa odnośnie tego, na jakiej pozycji mamy się znaleźć, po prostu mamy spisać się lepiej” – powiedział Steiner, szef amerykańskiej ekipy. „Zeszłoroczna sytuacja była bardzo trudna, nawet pod względem osobistym. Jeżeli jesteś w czołowej dziesiątce w kwalifikacjach, a po dwudziestu okrążeniach jedziesz ostatni, zdecydowanie nie czerpiesz z tego przyjemności. Chcemy wrócić do miejsca, w którym powinniśmy być, nawet jeżeli nie oznacza to powrotu do poziomu z 2018 roku. Chcemy być przynajmniej regularni podczas weekendów i spisywać się jak najlepiej”.

Kierowca Haasa – Kevin Magnussen, przyznał, że z perspektywy kokpitu da się poczuć, że tegoroczny model jest lepszy od poprzednika. „Samochód ma potencjał na to, żeby jechać bardzo szybko, ponieważ w innym wypadku zniszczysz opony. Sytuacja jest inna niż przed rokiem. Wtedy samochód po prostu zwalniał. Teraz wygląda na to, że potrafimy poradzić sobie z ogumieniem. Reakcje są inne, a także mamy trochę do zrozumienia. Mimo to otrzymujemy inne, dobre sygnały”.

„Mamy potencjał, ale nie jesteśmy jednym z dużych zespołów, byśmy mogli wskazać gdzie dokładnie jesteśmy. Fakt jest taki, że nie wiemy gdzie jest nasze miejsce w stawce, Jeżeli będziemy jeździli szybko i pozostaniemy w aktualnym położeniu, wówczas będę miał powody do zmartwień. Nigdy nie jest miło, kiedy widzisz, jak twoi rywale wykonują tak duży skok. Mimo to nie wiemy co oni [Racing Point] robią z paliwem oraz mocą silnika. Możemy być blisko nich, ale również daleko”.

Duńczyk spodziewa się, że Williams po trudnym sezonie 2019 zbliży się w tym roku do środka stawki. „Kiedy weźmiemy pod uwagę gdzie byli przed rokiem, to mogę powiedzieć, że wykonują czasy okrążeń robiące na nas wrażenie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
11.03.2024  Haas: Bearman zasługuje na fotel w F1
26.02.2024  Plooij: Steiner oczekiwał udziałów w zespole Haasa
Tagi:
Haas
Steiner G.
Magnussen K.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca