F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren nie opóźni wejścia w życie umowy z Mercedesem

Zespół będzie musiał dostosować tegoroczny bolid do instalacji nowej jednostki napędowej.
Nataniel Piórkowski, 22 marca 2020, wyświetlenia: 840<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Decyzja o opóźnieniu wejścia w życie nowych regulacji technicznych nie wpłynie na plany McLarena dotyczące zmiany dostawcy jednostek napędowych.

Jesienią 2019 roku team z Woking poinformował, że nie przedłuży współpracy z Renault a od sezonu 2021 będzie korzystał z silników Mercedesa.

Kryzys związany z pandemią koronawirusa doprowadził do anulowania kilku wyścigów oraz wcześniejszego zorganizowania "wakacyjnej" przerwy. Zespoły poparły decyzję w tej sprawie, przystając na propozycję pozostania przy obecnej specyfikacji bolidów na czas przejściowej kampanii w 2021 roku.

Stwarza to problem dla McLarena, którego obecne nadwozie jest przystosowane do jednostki Renault. Chociaż część wymiarów zespołu napędowego jest regulowana przepisami, to silniki poszczególnych producentów charakteryzują się zupełnie różną od siebie instalacją.

Problem ten szczególnie mocno komplikuje pracę stajni klienckich, które są zmuszone do dopasowywania nadwozia do gotowego projektu jednostki napędowej.

Rzecznik McLarena potwierdził jednak w rozmowie z portalem RaceFans.net, że brytyjski team będzie w przyszłym roku korzystał z silników Mercedesa, tak jak przewidują to warunki podpisanej przed kilkoma miesiącami umowy.

Tym samym ekipa z Woking będzie jedyną, która zmieni dostawcę jednostek napędowych przed sezonem 2021.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
18.04.2024  Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024
07.04.2024  Norris: Byliśmy z góry skazani na porażkę w walce z Ferrari
06.04.2024  Norris: Niewielka strata do Red Bulla to niespodzianka
Tagi:
McLaren
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca