F1 2020Austria Wielka Brytania Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2020

Minardi: Mercedes jest gotów sprzedać swój team F1

FIA otwarła internetową platformę do zgłaszania naruszeń przepisów

Kovalainen: Osiągnięcia Nico Rosberga są niedoceniane

Hockenheim deklaruje gotowość w razie wypadnięcia Silverstone

Abiteboul: Nowe regulacje zwiększają szanse na pozostanie Renault

Boris Johnson interweniuje w sprawie GP Wielkiej Brytanii

McLaren ogłosił plan redukcji etatów

FIA zrezygnuje z MGU-H od sezonu 2025?

Horner: Limity w rozwoju aerodynamiki mogą wpłynąć na układ sił

Wolff: Nigdy wcześniej nie widziałem w F1 tylu prób manipulacji

Abiteboul: Renault nie rozważa odejścia z F1

25.05.2020

F1 pracuje nad zamrożeniem rozwoju jednostek do 2023 roku

Todt: Nie obwiniajmy nikogo za późną decyzję o odwołaniu GP Australii

Domenicali: Alonso może pomóc Sainzowi przed debiutem w Ferrari

Magnussen: Czasem idę o krok za daleko w walce na torze

Renault ogłosi w środę wycofanie zespołu z Formuły 1?

Marko: Vettel powiedział mi, że bez konkurencyjnej opcji odejdzie z F1

24.05.2020

Grand Prix Węgier zajmie miejsce Silverstone?

Ecclestone: Hamilton i Vettel stworzyliby superteam

Ricciardo: Wspomnienia GP Monako 2016 nękały mnie przez dwa lata

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

F1 rozważa wprowadzenie systemu tokenów przy rozwoju bolidów

Pula punktów ograniczających zmiany w konstrukcji obowiązywałaby w latach 2020-21.
Mateusz Szymkiewicz, 7 kwietnia 2020, wyświetlenia: 645<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Formuła 1 rozważa wprowadzenie systemu tokenów, który ograniczyłby rozwój bolidów w latach 2020-21.

W ostatnich tygodniach ustalono, że obecny zestaw przepisów technicznych zostanie utrzymany do końca 2021 roku. Jest to efekt porozumienia między zespołami a organami zarządzającymi F1, które obawiają się kryzysu finansowego spowodowanego koronawirusem.

Warunkiem było jednak zamrożenie rozwoju podwozia, wybranych elementów mechanicznych oraz przekładni. Teraz Motorsport.com informuje, że Formuła 1 może powrócić do systemu tokenów i zespoły otrzymałyby wolną rękę w doborze obszaru bolidu, który chcą rozwijać. Propozycja ta ma wynikać z nieporozumień między ekipami, które proponują zamrożenie różnych obszarów.

Tokeny obowiązywały w pierwszych latach hybrydowej ery silników. W sezonach 2015 oraz 2016 ekipy mogły dokonywać zmian w jednostkach na poziomie 32 tokenów. Mimo to FIA zdecydowała się porzucić ten system od 2017 roku, chcąc pozwolić Ferrari, Renault i Hondzie na zredukowanie straty do Mercedesa.

Kolejne zmiany mogą dotyczyć jeszcze większych ograniczeń czasu pracy w tunelu aerodynamicznym oraz CFD. Ponadto nie zanosi się, by Formuła 1 rozpoczęła sezon 2020 w ciągu najbliższych dwóch miesięcy, co poskutkuje wydłużeniem okresu obowiązkowego zamknięcia fabryk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2020  Abiteboul: Nowe regulacje zwiększają szanse na pozostanie Renault
26.05.2020  FIA zrezygnuje z MGU-H od sezonu 2025?
26.05.2020  Horner: Limity w rozwoju aerodynamiki mogą wpłynąć na układ sił
26.05.2020  Wolff: Nigdy wcześniej nie widziałem w F1 tylu prób manipulacji
25.05.2020  F1 pracuje nad zamrożeniem rozwoju jednostek do 2023 roku
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca