|
|
|
|
|
|
Steiner: Małe zespoły będą potrzebowały zniżki na układy napędowe |
Szef Haasa podkreśla, że przy krótszym sezonie nie będzie potrzebował pełnej puli silników. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 23 kwietnia 2020, wyświetlenia: 528 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Gunther Steiner uważa, że w najbliższej przyszłości małe zespoły będą potrzebowały zniżek na układy napędowe.
Formuła 1 znalazła się w kryzysie spowodowanym pandemią koronawirusa. Reakcją władz sportu było przesunięcie rewolucji technicznej na 2022 rok, a także obniżenie od kolejnego sezonu limitu budżetowego ze 175 milionów dolarów na 145.
Zdaniem Gunthera Steinera, Formuła 1 musi wykonać kolejny krok, który będzie wiązał się z obniżeniem wydatków klienckich ekip na silniki już w 2020 roku. „Temat leasingu silnika jest aktualnie przedmiotem negocjacji. Nie możemy renegocjować kontraktów, póki nie mamy jasnego kalendarza. Jest po prostu za wcześnie dla nas jako klientów oraz dla naszych dostawców”.
„Jedno jest jasne. Jeżeli będziemy mieli tylko dziesięć eliminacji, wówczas nie będziemy potrzebowali pełnej puli silników. W sytuacji, gdy będziemy w stanie zrealizować tylko połowę lub jedną trzecią wyścigów, wtedy nie zapłacimy pełnej ceny. Producenci oraz klienci są na tej samej łodzi. Musimy znaleźć zdrowy kompromis” – powiedział szef Haas F1 Team.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|