F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Steiner: Małe zespoły będą potrzebowały zniżki na układy napędowe

Szef Haasa podkreśla, że przy krótszym sezonie nie będzie potrzebował pełnej puli silników.
Mateusz Szymkiewicz, 23 kwietnia 2020, wyświetlenia: 528<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Gunther Steiner uważa, że w najbliższej przyszłości małe zespoły będą potrzebowały zniżek na układy napędowe.

Formuła 1 znalazła się w kryzysie spowodowanym pandemią koronawirusa. Reakcją władz sportu było przesunięcie rewolucji technicznej na 2022 rok, a także obniżenie od kolejnego sezonu limitu budżetowego ze 175 milionów dolarów na 145.

Zdaniem Gunthera Steinera, Formuła 1 musi wykonać kolejny krok, który będzie wiązał się z obniżeniem wydatków klienckich ekip na silniki już w 2020 roku. „Temat leasingu silnika jest aktualnie przedmiotem negocjacji. Nie możemy renegocjować kontraktów, póki nie mamy jasnego kalendarza. Jest po prostu za wcześnie dla nas jako klientów oraz dla naszych dostawców”.

„Jedno jest jasne. Jeżeli będziemy mieli tylko dziesięć eliminacji, wówczas nie będziemy potrzebowali pełnej puli silników. W sytuacji, gdy będziemy w stanie zrealizować tylko połowę lub jedną trzecią wyścigów, wtedy nie zapłacimy pełnej ceny. Producenci oraz klienci są na tej samej łodzi. Musimy znaleźć zdrowy kompromis” – powiedział szef Haas F1 Team.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
26.02.2024  Plooij: Steiner oczekiwał udziałów w zespole Haasa
08.02.2024  Steiner: Domagałem się inwestycji, Haas ich nie chciał
24.01.2024  Komatsu: Haas może rozpocząć sezon z najwolniejszym bolidem
Tagi:
Steiner G.
Haas
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca