F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.03.2024

Vowles: Musimy ujrzeć stałe postępy ze strony Sargeanta

Jordan: Ricciardo jak nikt inny potrzebuje mocnych wyników

Wolff nie spodziewa się załamania formy Red Bulla

Sprawa Hornera wraca na czołówki

F1 pozostanie na 18-calowych felgach

15.03.2024

Czy Honda to gwarancja przyszłości dla Tsunody?

14.03.2024

Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024

Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji

Bearman: Vettel życzył mi powodzenia przed debiutem w F1

Ocon zdradził kiedy Alpine odkryło problemy z bolidem A524

Corriere dello Sport: Sainz rozmawia z Mercedesem

12.03.2024

Stare i nowe problemy Mercedesa

Ferrari pracuje nad dużymi poprawkami do bolidu SF-24

Ebel: Liberty Media za dużo eksperymentuje

Marko: Ricciardo musi się poprawić

Massa pozywa F1, FIA i Berniego Ecclestone'a ws. sezonu 2008

La Gazzetta dello Sport: Specjaliści Red Bulla na celowniku Ferrari

11.03.2024

Haas: Bearman zasługuje na fotel w F1

Vasseur: Wierzę, że Sainz powróci do akcji w Melbourne

10.03.2024

Punkty karne w sezonie 2024: stan po GP Arabii Saudyjskiej

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Magnussen obawia się utraty posady na rzecz kierowcy ze sponsorami

Zdaniem reprezentanta Haasa, ofensywa paydriverów może być skutkiem obecnego kryzysu.
Mateusz Szymkiewicz, 28 kwietnia 2020, wyświetlenia: 894<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kevin Magnussen obawia się, że kierowcy płacący za starty mogą wkrótce znów zdominować stawkę Formuły 1.

Królowa sportów motorowych znalazła się w kryzysie spowodowanym pandemią koronawirusa. Wiele zespołów dąży do radykalnych cięć kosztów, natomiast Liberty Media podjęło decyzję o wypłaceniu z góry części nagród za sezon 2020. Niewykluczone też, że w skrajnym scenariuszu część ekip nie wróci już do rywalizacji.

Zdaniem Kevina Magnussena z Haasa, mimo chęci pozostania w zespole po sezonie 2020, może utracić swoje miejsce na rzecz kierowcy z lukratywnym wsparciem sponsorów. „Jeżeli będzie trzeba płacić za posadę, ja już tutaj nie pozostanę. Stanie się tak, ponieważ nie mogę i nie zgromadzę niezbędnych środków. Zespół posiada opcję w moim kontrakcie i jeżeli będzie im wszystko pasowało, skorzysta z niej. Poza tym podjęto decyzję o korzystaniu z tegorocznych samochodów w sezonie 2021, więc zatrzymanie obecnych kierowców będzie miało sens” – stwierdził Duńczyk.

27-latek został zapytany również o pomysł rozpoczęcia sezonu 2020 bez kibiców na trybunach. „Nie wiem kiedy ponownie wystartujemy, ale naprawdę zaczynam tęsknić. Słyszałem te same plotki, że jeżeli odbędą się wyścigi w lipcu, to bez udziału kibiców, co będzie nieco dziwne. Mimo to oczywiście jest to lepsza opcja niż kompletny brak wyścigów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
28.11.2023  Magnussen: Nie zamierzam krytykować Haasa
26.10.2023  Steiner: Idziemy w dobrym kierunku
22.10.2023  Magnussen i Hulkenberg dołączą do Astonów w alei serwisowej
22.10.2023  Haas rozczarowany pakietem wprowadzonym w Austin
Tagi:
Magnussen K.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca