|
|
|
|
|
|
Williams zakończył proces wzmocnień pionu zarządzającego |
Zespół zapowiada, ze po znalezieniu kupca zwiększy zatrudnienie na niższych szczeblach. |
|
•Nataniel Piórkowski, 17 czerwca 2020, wyświetlenia: 818 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Williams potwierdził, że zatrudnienie Simona Robertsa na stanowisku nowego dyrektora zarządzającego zespołem wieńczy proces wzmocnień w pionie zarządzającym zespołem F1.
Roberts, który przez długi okres pracy dla McLarena wyrobił sobie dobrą reputację w padoku serii Grand Prix, ma teraz pomóc stajni z Grove w przezwyciężeniu trwającego od kilku lat kryzysu. W ubiegłym tygodniu Brytyjczyk rozpoczął pracę w fabryce Williamsa.
„Simon jest fantastycznym uzupełnieniem dla naszego zespołu. Jesteśmy bardzo podekscytowani” – powiedziała wiceszefowa Williamsa, Claire Williams. „Ma fantastyczne doświadczenie a jego zadaniem będzie koordynowanie pracy pomiędzy departamentem technicznym i operacyjnym. To nowa funkcja, którą jesteśmy bardzo podekscytowani. Uważamy, że Simon idealnie się w niej sprawdzi”.
„Wzmocniliśmy także nasz dział techniczny. W ubiegłym sezonie przeszliśmy przez fazę restrukturyzacji. David Warner został powołany na stanowisko głównego projektanta a Jonathan Carter przeszedł do nas z Renault i został zastępcą głównego projektanta i szefem działu projektowego”.
„Pracowaliśmy bardzo ciężko nad restrukturyzacją naszej grupy technicznej i operacyjnej. Pojawienie się w zespole Simona jest ostatnim elementem układanki”.
„Obecna struktura jest tą, jakiej zawsze oczekiwaliśmy. Jesteśmy z niej bardzo zadowoleni. Pozwolimy jej teraz działać. Jestem jednak pewna, że wykona ona dobrą pracę, więc obecnie nie mamy w planach zatrudniania żadnych nowych osób na kierownicze pozycje w dziale inżynieryjnym”.
Williams nie wyklucza jednak, że w przypadku poprawy sytuacji finansowej po znalezieniu wiarygodnego kupca dla zespołu, będzie możliwe zwiększenie personelu w departamentach, które mają bezpośredni wpływa na osiągi bolidu na torze.
„W Formule 1 zespoły dostają pieniądze i natychmiast je wydają. Pieniądze trafiają do dyspozycji inżynierów i wtedy rozpływają się jeszcze szybciej i chciałoby się mieć ich więcej. Potrzebujemy inwestora, aby zapewnić, że będziemy w stanie walczyć na konkurencyjnym poziomie. To oczywiście oznacza inwestowanie w infrastrukturę”.
„Nie uważam, że powinniśmy inwestować w personel na wysokich szczeblach. Moim zdaniem mamy tam odpowiednie osoby. Potrzebujemy raczej więcej ludzi na niższych poziomach. NA pewno przyjrzymy się tej kwestii. Mamy plany. Nie chcę wchodzić w ich szczegóły, ale właśnie na realizację tych planów popłyną pieniądze z oczekiwanej inwestycji”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|