F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2020

Perez: Jeden z zespołów wyraził już zainteresowanie mną

Lista startowa na sezon 2021

Russell oraz Latifi pozostaną kierowcami Williamsa w sezonie 2021

Verstappen: Jesteśmy zbyt wolni na prostych

R. Schumacher: Stroll powinien zrezygnować ze swojego syna

Steiner: Prędkość maksymalna jest jednym z naszych problemów

ESPN: Umowa Vettela z Astonem może zostać ogłoszona 2 sierpnia

15.07.2020

Hamilton: F1 trzeba więcej kreatywności przy podwójnych Grand Prix

Horner: Regulacje na Węgrzech będą wymagające dla personelu F1

Alfa potwierdza udział Kubicy w treningu do GP Węgier

Lundgaard: Nigdy nie uważałem, że walczę o miejsce w Renault

Vettel nie potwierdza informacji o przejściu do Astona Martina

14.07.2020

Autosport: Vettel rozważa starty dla Astona w sezonie 2021

Corriere: Antonello Coletta może zostać nowym szefem Ferrari

Podsumowanie: Grand Prix Styrii 2020

Russell zaskoczony słabym tempem Williamsa w Austrii

Doornbos: Sainz może żałować kontraktu z Ferrari

Abiteboul: Regularne zmiany kierowców nie są dla nas dobre

Briatore: Ferrari powinno ukarać finansowo Leclerca

Wolff: Nowa umowa Hamiltona jest kwestią tygodni

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Konieczność zachowania dystansu skomplikuje pracę mechaników

Andy Green przyznaje, że wymiana silnika może potrwać dwa razy dłużej niż dotychczas.
Nataniel Piórkowski, 18 czerwca 2020, wyświetlenia: 910<< | lista | T- | T+ | >>

Dyrektor techniczny Racing Point – Andy Green przyznał, że konieczność zachowania dystansu między mechanikami negatywnie wpłynie na tempo prac nad bolidem.

W środę zespół zorganizował dzień filmowy na Silverstone, sprawdzając nowe procedury pracy w garażu. Green nie ukrywa, że powracając do rywalizacji Formuła 1 będzie musiała zmierzyć się z zupełnie nową rzeczywistością.

„Sytuacja bardzo się zmieniła. Nie ukrywam, że będzie to spore wyzwanie. W gruncie rzeczy wszystko sprowadza się do poszanowania dystansu pomiędzy inżynierami, którzy pracują przy bolidzie oraz korzystania ze specjalnych środków ochrony” – powiedział Green.

„W efekcie zmienia się czas pracy nad bolidem. Niektóre zadania będą teraz trwały dłużej i musimy jakoś z tym sobie poradzić. Wiemy, ile czasu możemy pracować nad konstrukcją, gdy jesteśmy na torze. Obowiązuje nas tak zwana godzina policyjna”.

„Teraz musimy przyjrzeć się temu, jak długo trwa wymiana lub wprowadzanie modyfikacji do poszczególnych elementów bolidu. Następnie trzeba dostosować czas tego typu prac do obecnych warunków, abyśmy mogli robić to, co do nas należy w trakcie wyścigowego weekendu, nie łamiąc przy tym godziny policyjnej”.

„Wczoraj poświęciliśmy tej kwestii bardzo dużo czasu, próbując zebrać jak najwięcej informacji”.

Skomplikowane i niespodziewane przypadki – takie jak wymiana jednostki napędowej, mogą spowodować, że kierowca straci szansę udziału w sesji.

„Mamy nadzieję, że nie będziemy musieli pracować w pośpiechu. Przypuszczam, że wymiana silnika będzie trwała dwa razy dłużej niż do tej pory. Tylko określeni członkowie ekipy pracują przy bolidzie w jednej chwili. To znacznie ogranicza tempo wymiany zespołu napędowego. W zależności od momentu, w którym trzeba ją przeprowadzić, mechanicy mogą stanąć przed naprawdę poważnym wyzwaniem”.

„Jedno jest pewne. Teraz nie chcemy starać się zbyt bardzo, nie chcemy ryzyka. To bardzo czytelny komunikat. Musimy być bardzo ostrożni. Trzeba zagwarantować, że zespół koncentruje się na istotnej części weekendu, działa dobrze i efektywnie. Dopiero później można przyglądać się innym obszarom”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2020  Perez: Jeden z zespołów wyraził już zainteresowanie mną
13.07.2020  Racing Point: Protest Renault jest bezpodstawny
12.07.2020  FIA: Protest Renault wymaga dokładniejszej analizy
12.07.2020  Renault oprotestowało bolidy Racing Point
10.07.2020  Szafnauer: Nie mamy miejsca dla Vettela w Racing Point
Tagi:
Racing Point
Green A.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca