F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2020

Russell oraz Latifi pozostaną kierowcami Williamsa w sezonie 2021

Verstappen: Jesteśmy zbyt wolni na prostych

R. Schumacher: Stroll powinien zrezygnować ze swojego syna

Steiner: Prędkość maksymalna jest jednym z naszych problemów

ESPN: Umowa Vettela z Astonem może zostać ogłoszona 2 sierpnia

15.07.2020

Hamilton: F1 trzeba więcej kreatywności przy podwójnych Grand Prix

Horner: Regulacje na Węgrzech będą wymagające dla personelu F1

Alfa potwierdza udział Kubicy w treningu do GP Węgier

Lundgaard: Nigdy nie uważałem, że walczę o miejsce w Renault

Vettel nie potwierdza informacji o przejściu do Astona Martina

14.07.2020

Autosport: Vettel rozważa starty dla Astona w sezonie 2021

Corriere: Antonello Coletta może zostać nowym szefem Ferrari

Podsumowanie: Grand Prix Styrii 2020

Russell zaskoczony słabym tempem Williamsa w Austrii

Doornbos: Sainz może żałować kontraktu z Ferrari

Abiteboul: Regularne zmiany kierowców nie są dla nas dobre

Briatore: Ferrari powinno ukarać finansowo Leclerca

Wolff: Nowa umowa Hamiltona jest kwestią tygodni

13.07.2020

Horner broni występu Albona w Grand Prix Styrii

Vettel: Pieniądze nie są dla mnie najważniejsze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA opublikowała szczegóły zmian w przepisach Formuły 1

Federacja ogłosiła konkretne limity oraz zmiany w procedurach.
Nataniel Piórkowski, 20 czerwca 2020, wyświetlenia: 1798<< | lista | T- | T+ | >>

FIA opublikowała szczegóły zmian wprowadzonych w przepisach Formuły 1 w związku z powrotem do rywalizacji podczas pandemii COVID-19.

Ceremonia dekoracji

FIA nie opublikowała w tym zakresie żadnych konkretnych przepisów. Zaznaczono jednak, że w przypadku zamkniętych wyścigów procedura ceremonii dekoracji „będzie określana w informacjach wydawanych przed rozpoczęciem Grand Prix przez dyrektora wyścigu”.

W przypadku wyścigów otwartych dla kibiców ceremonia dekoracji będzie odbywała się według standardowych procedur. W najbliższej przyszłości nie należy się jednak spodziewać powrotu fanów na trybuny.

Limit osób na polach startowych

Na pola startowe będzie mogło wejść maksymalnie 40 pracowników jednego zespołu – połowa z maksymalnej liczby osób, dopuszczonych do pracy na torze.

Ze względu na rezygnację z oficjalnych ceremonii aleja serwisowa będzie zamykana na 20 minut przed startem wyścigu a nie jak miało to miejsce dotychczas na 30 minut.

Opony będą musiały być założone do bolidów nie później niż na 5 minut przed startem wyścigu (zasada ta dotyczy także wznowienia zmagań po okresie czerwonej flagi). Wtedy też personel zespołów będzie musiał zacząć opuszczać pola startowe z wózkami z wyposażeniem. Po wyświetleniu sygnału 3 minut do startu wyścigu na polach startowych nie może znajdować się więcej niż 16 pracowników danego zespołu. Będą oni musieli opuścić je najpóźniej 15 sekund przed godziną rozpoczęcia rywalizacji.

Godzina policyjna

Ze względu na konieczność zachowania dystansu społecznego w czwartki i piątki okres zakazu prac nad bolidami zostanie skrócony do ośmiu godzin. Dzięki temu zespoły zyskają dodatkową godzinę na przygotowanie konstrukcji do najważniejszych sesji wyścigowego weekendu.


Ogumienie

Zawieszono stosowanie przepisów określających z jakim wyprzedzeniem Pirelli powinno informować o wyznaczeniu mieszanek na poszczególne wyścigi (9 tygodni w przypadku Grand Prix w Europie i 15 tygodni dla pozostałych eliminacji). Teraz informacje o nominowanych mieszankach powinny zostać podane do wiadomości nie mniej niż dwa tygodnie przed Grand Prix, „chyba że FIA określi inaczej za porozumieniem z dostawcą”.

Co ważne wszyscy kierowcy będą dysponować taką samą alokacją ogumienia. W standardowym przydziale znajdą się dwa zestawy twardych opon, trzy pośrednich i osiem miękkich.

Przepis dotyczący obowiązkowych jazd na eksperymentalnych oponach Pirelli został zmodyfikowany. Zamiast ostatnich 30 minut drugiego treningu będzie to pierwszych 30 minut FP2.

Praca sędziów

Jeśli opcje podróży będą ograniczone, sędziowie otrzymają możliwość pracy zdalnej.

Rozwój bolidów

Zespoły otrzymały szansę pracy nad projektami na sezon 2022, ale wyłącznie w obszarze udoskonalania układów hamulcowych. Wszelkie pozostałe prace związane z pakietami aerodynamicznymi będą mogły ruszyć dopiero 1 stycznia 2021 roku.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.07.2020  Racing Point: Protest Renault jest bezpodstawny
12.07.2020  FIA: Protest Renault wymaga dokładniejszej analizy
12.07.2020  Renault oprotestowało bolidy Racing Point
12.07.2020  Grosjean rozpocznie wyścig z alei serwisowej
12.07.2020  Haas podejrzewany o złamanie zasad parku zamkniętego
Tagi:
FIA
Przepisy
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca