F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ocon tłumaczy dużą stratę do Ricciardo w Q2

Francuz uważa, iż wynikła ona z braku możliwości jazdy w cieniu aerodynamicznym.
Nataniel Piórkowski, 5 lipca 2020, wyświetlenia: 585<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Esteban Ocon przypuszcza, że duża różnica czasowa dzieląca go w kwalifikacjach od Daniela Ricciardo była wynikiem braku możliwości jazdy w cieniu aerodynamicznym.

Ocon odpadł z czasówki na etapie Q2, podczas gdy jego zespołowy partner awansował do finałowego bloku z wynikiem lepszym o sześć dziesiątych sekundy.

Po zakończeniu sobotniej rywalizacji Francuz stwierdził, że stracił 0,4s, ponieważ na szybkim kółku nie miał przed sobą innego bolidu, który dałby mu szansę skorzystania z cienia aero.

„Jazda w cieniu daje o wiele większe korzyści niż wtedy, gdy poprzednio ścigałem się w F1. Wydaje mi się, że gdybyśmy lepiej to rozegrali, to prawdopodobnie także wykręciłbym lepszy czas” – przyznał kierowca stajni z Enstone.

Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff szacuje, że w zależności od kierunku wiatru jazda w cieniu aerodynamicznym mogła dać zysk nawet trzech dziesiątych sekundy na okrążeniu.

„W naszym zespole stosujemy system naprzemienny. Dzisiaj to Lewis podejmował decyzję i z tego względu na torze jako pierwszy pojawił się Valtteri” -przypomniał Austriak .
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza
08.04.2024  Alpine liczy się z utratą Ocona i Gasly'ego po sezonie 2024
05.04.2024  Ocon: Nasze poprawki nie przyniosą rewolucji
14.03.2024  Ocon zdradził kiedy Alpine odkryło problemy z bolidem A524
01.03.2024  Ocon: Alpine musi przebrnąć przez trudny początek sezonu
Tagi:
Ocon E.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca