F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Mercedes nie zgadza się na nowe warunki porozumienia Concorde

Hulkenberg: Czuję się dużo bardziej komfortowo niż tydzień temu

Mercedes poświęcił piątkowe treningi na eksperymenty z bolidem W11

Albon: Pośrednia mieszanka może okazać się szybsza

GP 70-lecia: Hamilton z najszybszym czasem w drugim treningu

Renault rozważa apelację w sprawie kary nałożonej na Racing Point

Szafnauer: W naszej opinii nie zrobiliśmy nic złego

Hamilton: To nie jest odpowiedni czas na negocjowanie nowej umowy

FIA chce zakazać projektowania bolidów w stylu Racing Point

GP 70-lecia: Bottas dyktuje tempo w pierwszym treningu

Ecclestone: Briatore powinien zostać szefem Ferrari

Sergio Sette Camara pierwszym rezerwowym kierowcą Red Bulla

Protest Renault uznany, Racing Point ukarane

Nico Hulkenberg wystartuje w GP 70-lecia

06.08.2020

Key: Kazus Racing Point może wyznaczyć niebezpieczny precedens

Kraksa Kwiata nie była spowodowana problemem z ogumieniem

Verstappen domaga się organizacji dwóch treningów na Imoli

Hulkenberg prowadzi rozmowy na temat startów w F1 w 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Masakrowanie zawieszenia może doprowadzić do problemów

Tydzień temu w obu bolidach Mercedesa pojawiło się poważne ryzyko uszkodzenia przekładni.
Nataniel Piórkowski, 12 lipca 2020, wyświetlenia: 821<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Toto Wolff przyznał, że kierowcy Mercedesa będą próbowali unikać krawężników w trakcie wyścigu o GP Styrii. Zaznaczył jednak, że nie zawsze będzie to możliwe.

Przed tygodniem silne wibracje spowodowane głębokim najeżdżaniem na tarki Red Bull Ringu, doprowadziły do problemów w funkcjonowaniu sensorów wspierających pracę skrzyń biegów w bolidach Valtteriego Bottasa i Lewisa Hamiltona.

Od tego czasu Mercedes pracował nad udoskonaleniem swych systemów, by wyeliminować ryzyko wystąpienia podobnych usterek w trakcie drugiego wyścigu w Austrii

Pytany o to, czy podczas wyścigu Hamilton i Bottas będą mogli w pełni wykorzystywać krawężniki, Wolff odparł: „Będą takie okrążenia, gdy po prostu nie będzie można ich uniknąć. Mając za sobą lub przed sobą Maxa [Verstappena] spokojna jazda i staranne trzymanie się z dala od tarek nie będzie wchodziło w grę”.

„Największe obawy rodzi ciągłe masakrowanie zawieszenia – mamy z tego powodu spory ból głowy. Kiedy już nasze pozycje staną się względnie ugruntowane, będziemy próbowali unikać krawężników. To typowy temat w przypadku tego obiektu”.

Wolff dodał, że ze względu na napięty kalendarz Mercedes musi stosować podejście nauki przez działanie.

„Trzeba mieć na uwadze, że normalnie, gdy zaczynamy sezon, wszelkie udoskonalenia są przez nas lepiej rozumiane wraz ze zwiększającym się przebiegiem. W tym roku sytuacja była dość specyficzna. Testowaliśmy nasz bolid w Barcelonie a później czekała nas czteromiesięczna przerwa”.

„Teraz wprowadziliśmy pakiet poprawek, który nigdy wcześniej nie był testowany na torze. Nie mieliśmy innego wyboru – musieliśmy próbować utrzymać naszą konkurencyjność. Myślę, że uczymy się przez działanie i wydaje mi się, że podejście to nie jest stosowane wyłącznie przez Mercedesa. Chyba wszystkie zespoły nie mają teraz innej możliwości”.

„Przewagę zdobędą te ekipy, które najszybciej zrozumieją swój bolid i jego systemy. To kolejny wyścig, który ma miejsce w tym roku. Jest on bardzo ekscytujący”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.08.2020  Mercedes nie zgadza się na nowe warunki porozumienia Concorde
07.08.2020  Mercedes poświęcił piątkowe treningi na eksperymenty z bolidem W11
07.08.2020  Hamilton: To nie jest odpowiedni czas na negocjowanie nowej umowy
06.08.2020  Mercedes przedłużył umowę z Valtterim Bottasem
04.08.2020  Ricciardo: Dominacja Mercedesa jest frustrująca, ale godna podziwu
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Hamilton L.
Bottas V.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca