F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Mercedes nie zgadza się na nowe warunki porozumienia Concorde

Hulkenberg: Czuję się dużo bardziej komfortowo niż tydzień temu

Mercedes poświęcił piątkowe treningi na eksperymenty z bolidem W11

Albon: Pośrednia mieszanka może okazać się szybsza

GP 70-lecia: Hamilton z najszybszym czasem w drugim treningu

Renault rozważa apelację w sprawie kary nałożonej na Racing Point

Szafnauer: W naszej opinii nie zrobiliśmy nic złego

Hamilton: To nie jest odpowiedni czas na negocjowanie nowej umowy

FIA chce zakazać projektowania bolidów w stylu Racing Point

GP 70-lecia: Bottas dyktuje tempo w pierwszym treningu

Ecclestone: Briatore powinien zostać szefem Ferrari

Sergio Sette Camara pierwszym rezerwowym kierowcą Red Bulla

Protest Renault uznany, Racing Point ukarane

Nico Hulkenberg wystartuje w GP 70-lecia

06.08.2020

Key: Kazus Racing Point może wyznaczyć niebezpieczny precedens

Kraksa Kwiata nie była spowodowana problemem z ogumieniem

Verstappen domaga się organizacji dwóch treningów na Imoli

Hulkenberg prowadzi rozmowy na temat startów w F1 w 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

FIA: Protest Renault wymaga dokładniejszej analizy

Mercedes musi dostarczyć przednie i tylne wloty chłodzenia hamulców z bolidu W10.
Nataniel Piórkowski, 12 lipca 2020, wyświetlenia: 3938<< | lista | T- | T+ | >>

Sędziowie FIA uznali, że protest złożony przez Renault na bolidy Racing Point zostanie rozpatrzony po zebraniu materiału dowodowego.

Renault oprotestowało bolidy RP20 powołując się na przepisy mówiące o tym, iż każdy z zespołów powinien dysponować prawami własności intelektualnej do wszystkich części z tak zwanej listy. Znajdują się na niej elementy bolidu, które poszczególne zespoły muszą projektować samodzielnie, bez żadnej zewnętrznej ingerencji.

Protest Renault złożony przy okazji Grand Prix Styrii dotyczy wlotów chłodzenia hamulców używanych przez Racing Point. Zdaniem stajni z Enstone są one bliźniaczo podobne do tych, które znajdowały się w ubiegłorocznych bolidach Mercedesa.

Sędziowie musieli najpierw orzec, czy protest Renault był dopuszczalny i uzasadniony. Następnie należało określić, czy decyzja w jego sprawie będzie mogła zapaść na miejscu w Austrii, czy też w sprawie będą musiały zostać zbadane dodatkowe dowody.

Ze względu na techniczną złożoność sprawy FIA poprosiła Mercedesa o przekazanie przednich i tylnych wlotów chłodzenia hamulców z bolidu W10 na potrzebny analizy departamentu technicznego FIA.

Sędziowie podjęli także decyzję o zajęciu i oplombowaniu odpowiednich części z bolidów Sergio Pereza i Lance'a Strolla.

Przedstawiciel departamentu technicznego FIA został dodatkowo upoważniony do kontaktowania się z Renault, Racing Point i Mercedesem w sprawie dostarczanie sędziom sprawozdania na temat protestu Renault.

Po przeanalizowaniu części zostanie zwołane kolejne spotkanie sędziów FIA. Do czasu wydania werdyktu w sprawie protestu wyniki osiągnięte przez kierowców Racing Point w Grand Prix Styrii muszą być traktowane jako prowizoryczne.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.08.2020  Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point
07.08.2020  Renault rozważa apelację w sprawie kary nałożonej na Racing Point
07.08.2020  FIA chce zakazać projektowania bolidów w stylu Racing Point
07.08.2020  Protest Renault uznany, Racing Point ukarane
06.08.2020  Key: Kazus Racing Point może wyznaczyć niebezpieczny precedens
Tagi:
FIA
Racing Point
Renault
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca