F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2020

GP 70-lecia: wyniki kwalifikacji

Valtteri Bottas wygrywa kwalifikacje przed GP 70-lecia

Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM

Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca

GP 70-lecia: Hamilton najszybszy przed czasówką

Sargeant wygrywa wyścig i zostaje nowym liderem mistrzostw F3

Williams dołącza do apelacji w sprawie Racing Point

Brown: Potwierdziło się, że Racing Point opowiadało brednie

Racing Point liczy, że Perez wróci do ścigania podczas GP Hiszpanii

Ricciardo: GP 70-lecia może być dla nas przełomem

Bottas: Rozmowy nad nową umową przebiegły gładko i sprawnie

Vettel zbagatelizował znaczenie przejażdżki z Szafnauerem

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Mercedes krytykuje warunki porozumienia Concorde

Hulkenberg: Czuję się dużo bardziej komfortowo niż tydzień temu

Mercedes poświęcił piątkowe treningi na eksperymenty z bolidem W11

Albon: Pośrednia mieszanka może okazać się szybsza

GP 70-lecia: Hamilton z najszybszym czasem w drugim treningu

Renault rozważa apelację w sprawie kary nałożonej na Racing Point

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Regularne zmiany kierowców nie są dla nas dobre

Renault od powrotu w 2016 roku nigdy nie utrzymało składu na dłużej niż sezon.
Mateusz Szymkiewicz, 14 lipca 2020, wyświetlenia: 615<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul przyznał, że regularne zmiany kierowców nie są dobre dla zespołu Renault.

Francuski producent od momentu powrotu z własnym zespołem w 2016 roku, nigdy nie utrzymał swojego składu kierowców na dłużej niż sezon. Podobnie będzie w 2021 roku, kiedy to Fernando Alonso zastąpi Daniela Ricciardo, posiadającego umowę na starty dla McLarena.

„Nie jest dobrze zmieniać kierowców każdego roku” – powiedział Cyril Abiteboul, szef Renault. „Uważam, że w ten sposób tracimy coś. Jeśli chodzi o okoliczności, nie mam powodów do tego, by czegoś żałować. Na pewno jednak nie będę żałował tego, że znalazł się on [Ricciardo] u nas”.

Francuz przyznał jednak, że Renault od samego początku chciało być zespołem, który stanie się atrakcyjny dla mistrza świata. „To jedna z tych rzeczy, które zbudowaliśmy w 2015 roku podczas etapu oceny. Mowa o pewnym schemacie związanym z kierowcami, który przewidywał obecność mistrza świata na tym konkretnym etapie. Skutecznie realizujemy nasz plan. Fernando może prowadzić niemal wszystko co posiada cztery koła, a nawet trzy. Nie martwię się. Bolidy mają teraz więcej docisku niż wtedy, kiedy odchodził. To powoduje, że kierowcy łatwiej jest o adaptację”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.08.2020  Ricciardo: GP 70-lecia może być dla nas przełomem
07.08.2020  Renault rozważa apelację w sprawie kary nałożonej na Racing Point
02.08.2020  Prost: Mercedes mógł pomóc Racing Point w zaprojektowaniu bolidu
01.08.2020  Protest Renault ma zostać rozpatrzony przed Grand Prix 70-lecia
01.08.2020  Renault złamało godzinę policyjną
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca